1 dzien w 1 pracy

1. Data: 2003-01-22 23:59:27

Temat: 1 dzien w 1 pracy
Od: "Jacek19" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam sporą tremę, jutro i przez 3 nastepne dni mam nocke w hipermarkecie
(auchan), przestawianie i układanie towarów itd...

Kurde dziwnie sie czuje że niewytrzymam i zasnę albo mnie głowa rozboli i
uciekne do domu i dadzą mi karę 1000zł za niewywiązanie sie z umowy.
Niewiem jak sie przygotować na jutro z tym bo idę na noc od 21 do 7 - jak to
wytrzymać ?
potrzebuje kasy wiec niezrezygnuje

Zaq

1. Data: 2003-01-23 00:28:43

Temat: Re: 1 dzien w 1 pracy
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> potrzebuje kasy wiec niezrezygnuje

a pracujesz tam z innego powodu?

spam?

1. Data: 2003-01-23 08:08:02

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uciekne do domu i dadzą mi karę 1000zł za niewywiązanie sie z umowy.
> Niewiem jak sie przygotować na jutro z tym bo idę na noc od 21 do

Nie przejmuj się - jak się pracuje to się nie śpi.

Na wszelki wypadek noc wcześniej prześpij (tak by się samemu obudzić -
bez budzika) nie pij alkoholu i jedz z umiarem.

Jak zacznie Cię morzyć sen zaczynaj pracować szybciej.

A przy okazji trzy zarwane noce dla 19 latka (rozumiem Jacek-19) to
pestka (szczególnie że w dzień można pospać)

Wesołej pracy.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-01-23 12:27:08

Od: "ttm" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek19" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uciekne do domu i dadzą mi karę 1000zł za niewywiązanie sie z umowy.
> Niewiem jak sie przygotować na jutro z tym bo idę na noc od 21 do 7 - jak

po pierwsze reguralny sen to podstawa, no ale jak trzeba inaczej to
proponuje
wypoczac w poprzednie dni ale nie na kanapie tylko jak najwiecej na
powietrzu
spacer a po nim krotka drzemka (15-20 min - ale nie dluzej) itp.
a po drugie przez caly czas sie czasami nie klopotac co to ja zrobie, czy
juz mi sie chce spac czy nie,
takie myslenie tylko jeszcze bardziej czlowieka zmeczy - po prostu pracuj na
luzie bez stresu - to podstawa - bo wiadomo jak steres jest meczacy - wiec
po prostu pracuj a jak juz naprawde bedzie ci sie chcialo spac idz przemyj
twarz zimna woda przez chwile ochlon od zgielku zakrywajac oczy na kilka
minut gdzies w ciszy, i do roboty i pamietaj wyluzuj sie.

Tadek

1. Data: 2003-01-23 18:14:51

Od: "nieKrzys" <kris_73@ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kurde dziwnie sie czuje że niewytrzymam i zasnę albo mnie głowa rozboli i
> uciekne do domu i dadzą mi karę 1000zł za niewywiązanie sie z umowy.

To chyba jakaś paranoja?

Nie mogą Ci chyba legalnie dać takiej kary, a co najwyżej obciąć wypłatę,
albo wyrzucić?
No chyba żebyś coś ukradł, albo naraził celowo pracodawcę na straty.

A na straty byś naraził jeślibyś układał te towary sam jeden i nie miał Cię
kto zastąpić.

Kiedyś głośna była sprawa kar za przejście do pracy w konkurencji.
Wielu pracodawców to stosowało. W końcu okazało się, że warunki umowy nie
mogą obejmować czasu poza okresem umowy o pracę. I przestali.

Oczywiście nie jestem za tym, żeby olewać pracę.
Jestem ultra-ekstremalnie prawicowym kapitalista.
Ale stosowanie kary 1000zl za nieprzyjście do pracy (bo np.
złamiesz nogę), albo za to ze w ciagu dnia rozboli Cie brzuch i
wyjdziesz wczesniej to wg. mnie przegięcie pały.

I jak sprawdzą czy faktycznie boli Cię brzuch, czy nie? ;)

Poza tym kodeks pracy to jakoś chyba reguluje?

Pozdrawiam

nieKrzys

1. Data: 2003-01-23 19:01:58

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym kodeks pracy to jakoś chyba reguluje?

Przykro mi to mowic ale po 1,5 roku pracy w hipermarkecie moge stwierdzic ze
kodeks pracy tam nie obowiazuje .

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-01-23 19:07:56

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niewiem jak sie przygotować na jutro z tym bo idę na noc od 21 do 7 - jak
> wytrzymać ?

Nie wiem czy to Cie pocieszy czy załamie .. ale jedyne co Ci pozostaje to
psychicznie się nastawić na najgorsze ..
Podejrzewam że masz umowe z jakimś work-servis albo leader-servis a niestety
ludzie najmowani z takich firm traktowani są najgorzej w hipermarketach
:(((( Ale to też zależy od tego na jakiego kierownika trafisz ... od ochrony
króra będzie monitorowała Twoją prace itd..

Życze powodzenia ..
Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-01-23 22:06:20

Od: "Tomasz Romanowski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uciekne do domu i dadzą mi karę 1000zł za niewywiązanie sie z umowy.
> Niewiem jak sie przygotować na jutro z tym bo idę na noc od 21 do 7 - jak

Jak pojdziesz na te nocki, to zobaczysz, ze tak naprawde ci sie nie bedzie
chcialo spac. Jezeli cos robisz i jestes zaabsorbowany czyms to nie bedzie
ci sie chcialo spac. Kiedys tez myslalem ze nie wytrzymam jako agent
ochrony, pilnujac budynku przez noc, ale wytrzymalem. Duzo robi mocne
oswietlenie - im mocniejsze tym mniej sie chce spac.

Tomasz Romanowski

1. Data: 2003-01-24 08:56:28

Od: Rafal <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky napisał:
> Przykro mi to mowic ale po 1,5 roku pracy w hipermarkecie moge stwierdzic ze
> kodeks pracy tam nie obowiazuje .

Właśnie...
Przypomniałeś mi właśnie, że skończyła mi się 3 letni zakaz ujawniania
informacji nabytych podczas pracy w jednym z warszawskich hipermarketów.
Może ujawnić co nieco? Myślę, że byłaby ładna afera. Na przykład brak
gorącej wody w całym hipermarkecie, tudzież wyrzucanie przterminowanych
kurczaków na grilla i sprzedawanie ich ludziom za grosze, jako dobrych?

Pozdr.
Rafał

1. Data: 2003-01-24 12:10:35

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gorącej wody w całym hipermarkecie, tudzież wyrzucanie przterminowanych
> kurczaków na grilla i sprzedawanie ich ludziom za grosze, jako dobrych?

Myślisz że to coś by zmieniło? Od lat sanepid o tym wie .. artykuły krążyły
już 3 lata temu o kurczakach mytych płynem do naczyń i co ? Nic ! Dostali
karę i dalej jest to samo ..
A pomyśl o kasjerkach zakładających pampersy w jednym z krakowskich hiperow
! ... a większość uważa że to wymysł TV :) Książke można napisać .. lepszą
niż "Dzieci Arbajtu" ...

Pozdrawiam
Vicky

dlaczego tak trudno się zdecydować?