1 wizyta u ginekologa

1. Data: 2002-04-13 15:18:03

Temat: 1 wizyta u ginekologa
Od: "X" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
kiedy najlepiej isc na 1 wizyte tak by lekarz najtrafniej poprzez badania
przepisal najodpowiedniejsze pigolki antykoncepcyjne ?

'pozdrawiam'

2. Data: 2002-04-13 16:55:22

Temat: Re: 1 wizyta u ginekologa
Od: "Amadeo Avogadro" <a...@w...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "X" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam
> kiedy najlepiej isc na 1 wizyte tak by lekarz najtrafniej poprzez badania
> przepisal najodpowiedniejsze pigolki antykoncepcyjne ?

Najprosciej sie wykastrowac ;-)

3. Data: 2002-04-13 18:42:37

Temat: Odp: 1 wizyta u ginekologa
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> Najprosciej sie wykastrowac ;-)

oj, amadeo, ty moze rzeczywiscie lepiej sobie odpusc te medycyne...

mckwack

4. Data: 2002-04-13 19:28:00

Od: Pazurek <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Apr 2002 18:55:22 +0200, "Amadeo Avogadro" <a...@w...NOSPAM.pl>
wrote:

>Najprosciej sie wykastrowac ;-)

Akurat, widzialem kiedys tabelke z ktorej wynikalo ze kastracja jest mniej
pewnym zabezpieczeniem niz pigulki!

Ha, chemia-chirurgia 1:0. :)

5. Data: 2002-04-13 19:37:36

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pazurek <p...@k...net.pl> wrote in

> Akurat, widzialem kiedys tabelke z ktorej wynikalo ze kastracja
> jest mniej pewnym zabezpieczeniem niz pigulki!
>
> Ha, chemia-chirurgia 1:0. :)

Hmm. ciekawe... zawsze wydawalo mi sie, ze kastracja (czyli usuniecie
jajnikow/jader) calkowicie pozbawia zdolnosci do prokreacji
gdzie mozna znalezc taka tabelke ? ;-)

Pozdrawiam
Darek

6. Data: 2002-04-13 21:00:45

Od: "Amadeo Avogadro" <a...@w...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McKwack" <m...@n...net> napisał w wiadomości

> badania

> oj, amadeo, ty moze rzeczywiscie lepiej sobie odpusc te medycyne...
>
> mckwack

Jajca sobie robie a Ty na powaznie ;-)

7. Data: 2002-04-14 04:00:03

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolega pomylił kastrację (usunięcie gonad) ze sterylizacją (podwiązanie
jajowodów/nasieniowodów).

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

8. Data: 2002-04-14 08:05:35

Od: "X" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

no to sie nie doczekalem normalnej odpowiedzi -
pitiful

9. Data: 2002-04-14 10:18:02

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to masz w miare normalna odpowiedz - idz kiedy chcesz i jak ci wygodniej
i nie rob problemu tam gdzie go nie ma

10. Data: 2002-04-15 15:41:36

Od: "badbad_boy" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm. ciekawe... zawsze wydawalo mi sie, ze kastracja (czyli usuniecie
> jajnikow/jader) calkowicie pozbawia zdolnosci do prokreacji
> gdzie mozna znalezc taka tabelke ? ;-)

Nie usuwa sie tylko podwiazuje (de facto w Polsce zabronione)- i stad
mozliwosc zajscia w ciaze

Niepłodność?
Pytanie do bywalcow www.cialo.prv.pl
Ranking Suplementów