Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!

Data: 2017-11-15 19:47:33
Temat: Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> https://pl.wikiquote.org/wiki/Hermann_G%C3%B6ring
>
> "Oczywiście, zwykli ludzie nie chcą wojny, (...) ale w końcu to przywódcy
> kraju określają politykę i zawsze łatwo jest pociągnąć za sobą ludzi,
> niezależnie, czy jest to demokracja, faszystowska dyktatura, parlament
> czy dyktatura komunistyczna. (...) Mając głos czy go nie mając, ludzie
> zawsze mogą być podporządkowani przywódcom. To łatwe. Jedyne, co trzeba
> zrobić, to powtarzać ludziom w kółko, że są atakowani, oraz potępić
> pacyfistów za brak patriotyzmu i > narażanie kraju na niebezpieczeństwo.
> [...]

Takie rzeczy to tylko za Goringa. Dziś ludziom nie można niczego ,,w kółko
powtarzać". Istnieje internet, ludzie bez ograniczeń podróżują, czytają,
widzą - i sami myślą i wnioskują. Więc daruj sobie te tanie chwyty. Podobno
taki do przodu jesteś, a jarają cię rzeczy, które miały sens jedynie w
epoce szczekaczek na słupach.

--
XL