Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!

Data: 2017-11-20 02:37:34
Temat: Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!
Od: j...@o...pl

W dniu czwartek, 16 listopada 2017 11:45:42 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Rzutuje. POparcie od Niemca to niezły rzut.

no bo dwie kwestie tu mieszacie.
oczywiscie, ze poglady ojca czy matki w jakims tam procencie
rzutuja na postawe ich dzieci, choc naprawde nie az tak wielce.
najwiecej rzutujesz ty sam, tez poprzez srodowisko,
w jakim wyrosles, ale tez tylko niewielce;
chyba ze miales je domodzieckowe, hersztynskie, czy ludowowojskowe
przez dlugi czas, to po prostu mogles sie wyczlowieczyc.

czym innym natomiast jest obwinianie dziecka za rodzicow winy.
tak samo, jak dzieciece pretensje do rodzicow, ze mu dali, co dali.

teraz, w tej dobie, to wszyscy pewnie tak pieknie,
tak z lezkuska w oku przypiszemy winy i swe wlasne leki nie sobie.
bo po ki huj nam myslec zle o wlasnej osobie?

pewnie, ze zawsze mozna cos tam zawsze rodzicom przypisac.
tylko dlaczego ja nigdy, choc mialem ich zazwyczaj w cwierci,
a nawet niekiedy w polowie, kocham ich tak bardzo,
nawet za wszystkie grzechy, niedociagniecia i przyzwolenia.

każdy z nas staje sie człowiekiem,
kiedy swe winy zaczyna przypisywać sobie.

choc tez zawsze trzeba wiedziec, ze z przyczyn,
dla nich nie zrozumialych a oczywistych tobie
najblizsi ci ludzie beda ci wieksze klody rzucac
niz zaprzysiężeni wrogowie

jacek