13 dniowa - debiut (podwójny)

1. Data: 2003-04-07 20:57:18

Temat: 13 dniowa - debiut (podwójny)
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na tej grupie po raz pierwszy

Drugi dzień jestem na diecie jw
Decyzja była szybka i nie wybierałam tej diety - tylko wzięłam od koleżanek
z których jedna schudła 10 a druga 4 kilo. To do mnie przemówiło.

Chciałabym poczytać coś więcej o tej diecie.
Uznałam ze nie może być szkodliwe skromne jedzenie przez paręnaście dni, ale
może się mylę, może nie każdy powinien ją stosować i co np z cukrem, którego
ja nie używam bo nie lubię do kawy - może jest niezbędny w tej diecie??
Będę wdzięczna za wszelkie info.

Bożena
Zapraszam na moją witrynę
http://www.problemywychowawcze.republika.pl

2. Data: 2003-04-07 21:07:39

Temat: Odp: 13 dniowa - debiut (podwójny)
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

acha i jeszcze jedno

poczytałam te wszystkie pochwały na temat diety MM i myśle sobie ze idealnie
jest zacząc od diety 13 dniowej a potem stosować reguły diety MM, czy tak???
Czy to różne filozofie??
(Dieta optymalna do mnie nie przemawia)
Bożena

3. Data: 2003-04-08 08:12:04

Temat: Re: 13 dniowa - debiut (podwójny)
Od: "Lukas" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedz cukier
ta dieta jest głodówką?
tylko w pierwsze dni - później zjedzenie 250 g wołowiny gotowanej na kolacje
to męczarnia
ale ja to tak zrozumiałem, ze organizam musi miec dostarczane zmienne ilości
i zmienna jakośc
musi nauczyc sie pracowac -
ja chudłem nawet jak normalnie jadłem juz po diecie
tylko zastanów sie dlaczego raz jest w kaiwe cukier a raz nie ma

Napisz do mnie o efektach
Aha , a nie pocisz sie strasznie - mnie pot zabijał(zapachem) taka chemia z
organizmu wychodzi.
jeszcze jedno - czy masz gotowaną wolowine
czy tez smazony stek?

LUKAS

---------------------
www.bankier.pl/sp/tombaj8872

4. Data: 2003-04-08 08:51:04

Od: "aducha" <a...@r...dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

do mnie jakos 13 dniowa nie przemawia, moze dlatego ze zmiana zywienia jest
na niej tak drastyczna.......
nie chce krakac, ale jak ja skonczysz i bedziesz piekna i smukla i zaczniesz
stosowac MM czy zaczniesz jesc tak jak jadlas wczesniej to efekt jojo
murowany
wiem z autopsji- bo odchudzam sie odkad pamietam i wszytskie diety
kapusciane, 13 dniowe, ananasowe albo glodowki mam za soba
efekt? przy wzroscie 174 cm wazylam 48 kg bylo super przez kilka miesiecy, a
potem no coz, przez rok przybylo mi 16 kg- przerazajace!!!dodatkowo od
dlugotrwalego glodzenia nasilila mi sie hipoglikemia........
to mnie nauczylo cierpliwosci......jestem od 9 dni na MM i chudne powoli,
systematycznie jedzac i sie prawie nie ruszajac (aura jakos nie
pozwala:-)) ) a efekt w sumie podobny bo przez te 9 dni schudlam 4,5
kg....;-))))
pzdr
aducha

5. Data: 2003-04-08 11:04:21

Od: m...@i...net.pl (m0niak) szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

Jesli potem przejdzie sie na MM to jojo sie jakos unika, ja bylam 3
tyg na
Cambridge, stracilam ok 7 kg, po 2 miesiacach mam +1kg mimo ze jadam
calkiem sporo. Zobaczymy co bedzie dalej

m0niak

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

6. Data: 2003-04-08 14:00:43

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

aducha wrote:
> [...]
> kapusciane, 13 dniowe, ananasowe albo glodowki mam za soba
> efekt? przy wzroscie 174 cm wazylam 48 kg bylo super przez kilka

Przepraszam 48 kg??????

> [...]
> ruszajac (aura jakos nie pozwala:-)) ) a efekt w sumie podobny bo
> przez te 9 dni schudlam 4,5 kg....;-))))

To ile teraz wazysz?

--
star, zadziwiona efektami diet....;-/

7. Data: 2003-04-08 16:43:12

Od: "agniecha" <m...@W...iksserwis.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> efekt? przy wzroscie 174 cm wazylam 48 kg bylo super przez kilka miesiecy,

48 kilo?? przy tym wzroście? czy Ty się dobrze czujesz?

> [...]
> systematycznie jedzac i sie prawie nie ruszajac (aura jakos nie
> pozwala:-)) ) a efekt w sumie podobny bo przez te 9 dni schudlam 4,5

Czyli ważyłaś już 64, schudłaś 4,5 to teraz ważysz 59? Według mnie to jak
najbardziej prawidłowa waga. No i jak możesz mówić, że chudniesz
systematycznie i powoli gdy przez tydzień zrzuciłaś 4kg??

No i jeszcze pytanie do Ciebie, do jakiej wagi masz zamiar odchudzać
się?

agniecha

8. Data: 2003-04-08 17:00:12

Od: "Ewa" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i jeszcze pytanie do Ciebie, do jakiej wagi masz zamiar odchudzać
> się?

Może 33kg?? Przy takim wzroście byłaby to waga wręcz idealna :-)

> agniecha
ewa

9. Data: 2003-04-08 19:05:29

Od: "aducha" <a...@r...dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

waze 59;))) co mam zrobic, ze chudne szybko? wpychac w siebie na sile wiecej
jedzenia? jem 3-5 posilkow dziennie zgodnie z MM- ustabilizowal mi sie
poziom cukru (glukometr mam pod reka)i ogolnie czuje sie bardzo dobrze, poza
tym pierwsze 4 dni schudlam 4 kg a przez kolejne tylko pol kg takze nie
widze powodow do niepokoju:-))
przede mna jeszcze jakies 5 kg, mniej wazyc nie chce:-)))
pzdr
aducha
ps. tak wiem 48 kg to przerazajaca waga, ta mi juz raczej nie grozi;-)

10. Data: 2003-04-08 21:52:15

Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedz cukier
nielubie kawy z cukrem - muszę? dlaczego?

> ta dieta jest głodówką?

> tylko w pierwsze dni - później zjedzenie 250 g wołowiny gotowanej na
kolacje
> to męczarnia
też tak to odbieram, nawet podzieliłam sie z kotem tą wydawaloby sie skromną
porcją

> [...]
> i zmienna jakośc
> musi nauczyc sie pracowac -
> ja chudłem nawet jak normalnie jadłem juz po diecie

A stosowales tylko tę dietę i ile schudłeś? Miło czytac ze nie masz efektu
jo jo - tez na to liczę - mam nadzieję ze nie jestes dopiero np. miesiąc po
diecie.

Wszyscy mi mówią ze tolipa, ze tylko odwadniam organizm, a tluszcz pozostaje
!!! Na razie sie tym nie przejmuję, ale....

> tylko zastanów sie dlaczego raz jest w kaiwe cukier a raz nie ma
UNa mojej rozpisce zawsze jest kawa z cukrem a tylko 1 czy 2 dni nie ma
kawy tylko jest marchewka z czymś tam na śniadanie.!!!

> Napisz do mnie o efektach
Nie ma sprawy

> Aha , a nie pocisz sie strasznie - mnie pot zabijał(zapachem) taka chemia
> organizmu wychodzi.
To moj dopiero 3 dzień ale nie zauważyłam
Malo pije mineralnej za to dużo herbaty czerwonej (akurat tez odchudza ale
mi przede wszystkikm smakuje i POZOSTAWIA UCZUCIE SYTOŚCI - naprawde

> jeszcze jedno - czy masz gotowaną wolowine
> czy tez smazony stek?

Żartujesz.
Gotuje bez soli, jak kazali ( pierwszy raz kupilam cielęcinkę, bo balam sie
ze zanim wolowina mi sie ugotuje to zemdleje z glodu ale teraz jestem
przygotowana na wolowinę

Napisz jesli mozesz cos o swoim dośwaidczeniu z tą dietą. abym miala
równowage, ze nie takie bezsensu to moje odchudzanie i nie tylko utrata
samej wody
Bożena

MM kakao
montignac nadal na czele?