13 raz jeszcze

11. Data: 2002-10-31 18:38:31

Temat: Re: 13 raz jeszcze
Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Walc" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:aprel3$geh$1@news.gazeta.pl...
> Czy ktos mi odpowie, czy mogę jeść na Montim bigos i gołąbki?

Odpowiadam. Mozesz jeśli zrobisz je zgodnie z zasadami MM :-)
Marna to odpowiedź ale zawsze.

Usmiechnij się
JAnuszeq

12. Data: 2002-11-05 12:40:53

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-10-31 16:02, Użytkownik Saman_tha napisał:

> Montignac :)
>
> Niektorzy chudna szybciej
> i przynajmniej jedno jest pewne - po tym nie przytyjesz :)

Czy ja dobrze rozumiem, że MM nie jest stylem odżywiania już na zawsze
tylko można np. na parę miesięcy a potem powrót do poprzednich
przyzwyczajęń?

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH - botwinka

13. Data: 2002-11-07 07:52:45

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje ze przemyslas sobie te diete i wiesz co robisz?

Przemyślałam i jednak sie zdecydowałam - dziś mój pierwszy dzień - nie wiem
czy wytrwam ale przynajmniej spróbuje, właśnie piję wstrętna kawę czarną z
cukrem - zawsze piłam białą bez cukru

jest zima i mam pytanie czy oprócz tej kawy mam pic tylko wode mineralna czy
ew, herbate
"pu erh" mozna dołaczyc do diety???
kurczaka mam ugotowac czy usmażyć?
palę i zawsze mam "tic tac" przy sobie - pewnie niedozwolone???
acha i jeszcze jedno: 7 dnia wypada mi długa podróż pociągiem i o 12 nie
bede mogla zjesc tego grilowanego miesa a skoro na kolacje jest NIC to czy
moge to zamienic również??? (o 12 nic a o 16 mieso?)

A wogole czy osoby które przeszły ta diete załują czy nie? warto było sie
talk meczyć???
Ile schudłyście na niej przez te 13 dni i ew. ile potem przytyłyście?

kaska

14. Data: 2002-11-07 08:28:51

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jest zima i mam pytanie czy oprócz tej kawy mam pic tylko wode mineralna
czy
> ew, herbate
> "pu erh" mozna dołaczyc do diety???

jesli chcesz sie trzymac diety to nie powinnas pic zadnej herbaty tylko
wode.
Jesli chcesz cos zmienic, to juz nie bedzie ta dieta :)

> kurczaka mam ugotowac czy usmażyć?

ja pieklam

> palę i zawsze mam "tic tac" przy sobie - pewnie niedozwolone???

to smieszne, ale powtorze to co wyzej napisalam.... albo trzymasz sie diety,
albo nie. i w zaleznosci od tego co zrobisz bedzie to albo kopenhaska albo
kopenhaska zmieniona :)

> acha i jeszcze jedno: 7 dnia wypada mi długa podróż pociągiem i o 12 nie
> bede mogla zjesc tego grilowanego miesa a skoro na kolacje jest NIC to czy
> moge to zamienic również??? (o 12 nic a o 16 mieso?)

oczywiscie
kolacje zawsze mozez zamienic z obiadem

> A wogole czy osoby które przeszły ta diete załują czy nie? warto było sie
> talk meczyć???

ja nie zaluje i uwazam ze warto. Ale ja NIE CHIALAM SCHUDNAC!
To jest dieta na wyregulowanie procesu przemiany materii
I to wlasnie osiagnelam
( nie chce mi sie pozatym nie jest to ta grupa opisywac, jakie mialam
problemy i jak nikt nie potrafil mi pomoc.) w kazdym badz razie po tej
diecie moje dolegliwosci ustaly. A wiec cel osiagniety

Gdyby to miala byc dieta odchudzajaca - powiedzialabym: NIE WARTO SIE TAK
MECZYC!
To tak jakbys miala sie dostac na 30 pietro palacu kultury w w-wie i
wybraabys schody zamiast winde.
Czy bylo warto? no warto bo osiagnelas zamierzony efekt, ale mozna bylo
prosciej :)

> Ile schudłyście na niej przez te 13 dni i ew. ile potem przytyłyście?

schudlam 13 kg.
Nic nie przytylam ale to dlatego ze pilnowalam sie a w koncu przeszlam na MM

pozdrawiam
Sman_tha

15. Data: 2002-11-07 09:31:39

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aqd63c$n93$...@n...tpi.pl, azalea at k...@i...com.pl wrote on
7/11/02 8:52:

> zawsze piłam białą bez cukru

ja pewnie wyjde teraz na ignorantke kompletna, ale prosze mnie oswiecic, co
ot jest biala kawa???
no bo nie wiem

*gosia*

16. Data: 2002-11-07 10:16:28

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ja pewnie wyjde teraz na ignorantke kompletna, ale prosze mnie oswiecic,
co
> ot jest biala kawa???
> no bo nie wiem

hmm ja tez nie wiem
ale podejzewam, ze chodzi o kawe ze smietanka..
bo w kopenhaskiej trzeba pic czarna kawe z 1 lyzeczka cukru.

Saman_tha pijaca czarna bez cukru

17. Data: 2002-11-07 10:30:00

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja pewnie wyjde teraz na ignorantke kompletna, ale prosze mnie oswiecic,
co
> ot jest biala kawa???
> no bo nie wiem

Kawa ze śmietanką :)))