13 raz jeszcze

1. Data: 2002-10-31 12:22:03

Temat: 13 raz jeszcze
Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze było to juz molestowane kilka razy ale potrzebuje uściśleń osób
które juz przeszły przez to "piekło" skoro mam sie ściśle stosować to muszę
wiedzieć takie rzeczy:
gotowany szpinak - ile tego szpinaku?
sałata z olejem i cytryną - ile sałaty?
1 duzy befsztyk - tzn jaki gramowo i jakie mięso?
brokuły - znowu ile?
1 kurczak - mam zjeśc całego kurczaka????????????(przewaznie jadam udko)
Ja wiem ze pytania są trywialne ale same się narzucaja i licze ze ktos mnie
powaznie potraktuje i odpowie:)
kaska

2. Data: 2002-10-31 12:55:45

Temat: Re: 13 raz jeszcze
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jesli juz musisz byc na tej diecie..

> wiem ze było to juz molestowane kilka razy ale potrzebuje uściśleń osób
> które juz przeszły przez to "piekło" skoro mam sie ściśle stosować to
muszę
> wiedzieć takie rzeczy:

ja przeszlam :)

> gotowany szpinak - ile tego szpinaku?

ile zjesz.. 10, 20, 30 dag?

> sałata z olejem i cytryną - ile sałaty?

cala? pol? ile jestes w stanie zjesc?

> 1 duzy befsztyk - tzn jaki gramowo i jakie mięso?

popros w sklepie: wolowine na duzy befsztyk - oni beda wiedziec ile..
1 cm? 1,5 cm?

> brokuły - znowu ile?

ile zjesz.... ja jadlam pol

> 1 kurczak - mam zjeśc całego kurczaka????????????(przewaznie jadam udko)

jak zjesz calego.... to ok! Ja jadlam udko, moja kolezanka 2 ...

> Ja wiem ze pytania są trywialne ale same się narzucaja i licze ze ktos
mnie
> powaznie potraktuje i odpowie:)

potraktowalam cie powaznie

> kaska

schudlam 5 kilo (befsztyk sni mi sie po nocach jako koszmar)
teraz jestem na Monignacu zeby nie przytyc..

Mam nadzieje ze przemyslas sobie te diete i wiesz co robisz?

Saman_tha

3. Data: 2002-10-31 13:16:27

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> potraktowalam cie powaznie

Dziękuje

> Mam nadzieje ze przemyslas sobie te diete i wiesz co robisz?

Chce spróbować - to tylko 13 dni, a potem zaczne racjonalnie sie odzywiać MM
lub 1000 kal
BMI = 30 to koszmar dla 29 latki
pozdrawiam - kaśka

4. Data: 2002-10-31 13:41:19

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Chce spróbować - to tylko 13 dni, a potem zaczne racjonalnie sie odzywiać
> [...]

Wiem ze to koszmar. Mam taka w pracy...
Ale jak przezyjesz te diete (ja mialam kolezanke via email z ktora
podtrzymywalam sie na duchu) i schudniesz i zdecydujesz sie na inna..
bedziesz musiala bardzo uwazac...
jak zaczniesz jesc inne produkty niz befsztyki, salata i szpinak.. zaczniesz
na poczatku tyc.

Nie lepiej zaczac od razu normalna diete?
1 kg w tydzien nie interesuje cie?

Saman_tha

5. Data: 2002-10-31 14:19:11

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1 kg w tydzien nie interesuje cie?

jasne ze interesuje! moze być powoli byle skutecznie~co proponujesz?

6. Data: 2002-10-31 14:27:47

Od: "Ewa Walc" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos mi odpowie, czy mogę jeść na Montim bigos i gołąbki?

7. Data: 2002-10-31 14:30:34

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aprae8$hqd$...@n...tpi.pl, azalea at k...@i...com.pl wrote on
31/10/02 14:16:

> Chce spróbować - to tylko 13 dni, a potem zaczne racjonalnie sie odzywiać MM
> lub 1000 kal

raczej Montignac.
przeciez nie mozesz byc do konca zycia na 1000 kcal.
a na Montignacu tak

poza tym tez przeszlam "13" (w wakacje) i pospisuje sie pod wypowiedzia
Samanthy odnosnie rad
:-)

*gosia*

8. Data: 2002-10-31 14:37:21

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos mi odpowie, czy mogę jeść na Montim bigos i gołąbki

mysle ze bigos tak

a golabki nie bo jest tam ryz

a ja lubie golabki;-(

musta

9. Data: 2002-10-31 15:02:11

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jasne ze interesuje! moze być powoli byle skutecznie~co proponujesz?

Montignac :)

Niektorzy chudna szybciej
i przynajmniej jedno jest pewne - po tym nie przytyjesz :)

Saman_tha

10. Data: 2002-10-31 15:03:51

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos mi odpowie, czy mogę jeść na Montim bigos i gołąbki?

bigos jaknajbardziej z kapusty, z cukinni, z kabaczkow i z czego tylko
chcesz...
a golabki..
daj malo ryzu wiecej miesa i poszukaj ryzu brazowego :)
jak musisz zgrzeszyc..
ja tez lubie golabki :)))

Saman_tha

MM - ciasteczka owsiane