Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Chiron" <c...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpienia
Date: Sat, 11 Jun 2016 11:44:35 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 52
Message-ID: <njgmhq$8kd$1@node2.news.atman.pl>
References: <niv43o$4uj$1@dont-email.me> <njbijl$i88$1@node1.news.atman.pl>
<10mln8j0620j4.1f0y1zfl8xicc$.dlg@40tude.net>
<nje1sq$nog$1@node2.news.atman.pl> <njev00$knq$1@node2.news.atman.pl>
<njevor$le4$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<njgcag$u8a$1@node2.news.atman.pl> <njgf9i$1nt$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: staticline-31-182-79-242.toya.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1465638266 8845 31.182.79.242 (11 Jun 2016 09:44:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Jun 2016 09:44:26 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:726892
Ukryj nagłówki
Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
news:njgf9i$1nt$1@node2.news.atman.pl...
>>>>>> Ikselka pisze:
>>>>>>> Dnia Thu, 9 Jun 2016 13:06:29 +0200, pinokio napisał(a):
>>>>>>>> W dniu 04.06.2016 o 19:45, Pszemol pisze:
>
>>>>>>>>> Czy jest w tym względzie symetria między chłopcem a dziewczynką?
>>>>>>>>> Czy tak samo reagowalibyśmy gdyby sprawa dotyczyła 16-letniej
>>>>>>>>> dziewczyny i dwu nauczycieli?
>
>>>>>>>> A dlaczego mam być symetria?
>
>>>>>>> Słuszne pytanie.
>
>>>>>> A dlaczego niby symetrii ma nie być?
>
>>>>> Bo nie ma symetrii w Naturze. Bo nie jesteśmy sobie równi. Bo
>>>>> mężczyźni
>>>>> i kobiety si od siebie bardzo różnią - i fizycznie, i psychicznie
>
>>>> A skutki tej asymetrii to fizyczna dominacja mężczyzn i psychiczna
>>>> dominacja kobiet.
>>>>
>>>> Jak myślisz, która z płci - w tym asymetrycznym układzie - dominuje?
>>>>
>>>> Jakie są konsekwencje tej dominacji?
>
>>> Dobry seks na przykład :-)
>>> Oraz generalnie - rozwój społeczeństw.
>
>> Dokładnie. Równość - co przecież obserwujemy (a raczej jej ułuda)- jest
>> silnie destrukcyjna dla społeczeństw. Prowadzi wprost do ich likwidacji
>
> Pełna zgodność Chironie: złudna równość i złudna wolność prowadzą do
> zagłady. Ale złudna! To gdzie odnaleźć te prawdziwe równość i wolność?
> Masz jakiś swój pomysł skoro mój tak konsekwentnie kontestujesz?
>
Jeszcze raz: RÓWNOŚĆ nie jest czymś w przyrodzie...pożądanym. Nie występuje
w niej także. No- jeśli- to jako wyjątek. To wymysł Rewolucji Francuskiej:
"Wolność, równość, braterstwo albo śmierć". To wymysł masoński.
Ty zaś piszesz o równości jako o czymś- takim wspaniałym, takim "dobrym
samym w sobie". Dla mnie to kompletna brednia.
WOLNOŚĆ- no cóż- piszesz o jakiejś "złudnej wolności". Mnie chodzi o
uświadomioną wolność. Tylko taka jest prawdziwa. Możliwa- tylko
dla...mistrzów. Choć pewno większość ludzi odczuwa ją po swojemu.
--
Chiron
|