Re: 16cm

1. Data: 2001-09-10 17:29:55

Temat: Re: 16cm
Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: krzysztof(ek) <k...@p...onet.pl>
Do: p...@n...pl <p...@n...pl>
Data: 9 września 2001 18:35
Temat: Odp: 16cm

>Użytkownik "Jamnik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>zę 16
>
>mam taka propozycje:
>
>oklej sobie tasma, z calej sily sciskajac na kilka dni.
>
>jest szansa, ze Ci odpadnie, moze wtedy wreszcie dasz nam spokoj ?
>
>krzysztof(ek)

Hej
Podoba mi się twoja odpowiedź do jamnika jest bezpośrednia i niekłamana, ale
ja uważam, że on bawi się kosztem grupy i wszystko zmyśla. Jaką ma z tego
satysfakcję: rośnie mu członek czy co od tego gadania? To staje się nudne !!
Pozdrawiam Ania

--

Mmm cześć to ja. Chcesz mnie ... rozebrać?
OK, zagraj ze mną w ruletkę [ http://miss.onet.pl/start.html ]

1. Data: 2001-09-10 17:56:28

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
tego
> satysfakcję: rośnie mu członek czy co od tego gadania? To staje się

Przypuszczam, ze jego to po prostu podnieca.

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-09-10 23:53:20

Temat: Re: Odp: 16cm
Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krzysztof(ek)" napisał(a):

> Użytkownik "masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> ale
> tego
> nudne !!
>
> Przypuszczam, ze jego to po prostu podnieca.

Och twoje teorie... zawsze i wszedzi epodniecanie.
--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-09-11 01:13:38

Temat: Odp: Odp: 16cm
Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Dziobek" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Och twoje teorie... zawsze i wszedzi epodniecanie.

Przeciez sam pisales, ze sie onanizujesz piszac (czy czytajac - juz nie
pamietam) grupe.

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-09-11 15:46:02

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Jednak to preawda ze dziewczynom podobają się chamy przykladem jest ten
pacjent.
Temat byl inny czemu nie odpowiadasz na pytania. 16 ci wystarczy?

1. Data: 2001-09-11 17:42:36

Temat: Re: Odp: Odp: 16cm
Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krzysztof(ek)" napisał(a):

> Użytkownik "Kamil Dziobek" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przeciez sam pisales, ze sie onanizujesz piszac (czy czytajac - juz nie
> pamietam) grupe.

Bo chcialem ci sprawic radosc, ale tak naprawde to taki podniecajacy
niejestes...

--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

Re: ja
Co mam zrobić?
Test
'Psycholog on-line' zaprasza - (warto!)
Problem oklepany: dwie przyjaciółki i miłość...