176 cm wzrostu - 77 kg wagi - jak pomalutku zrzucic 7 kg?

11. Data: 2007-12-31 09:18:35

Temat: Re: 176 cm wzrostu - 77 kg wagi - jak pomalutku zrzucic 7 kg?
Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

nahttp://www.dobreherbaty.pl/?cat=38
> Życzę powodzenia w realizacji ambitnego planu.
> Mirek

Tutaj macie Panowie odpowiedź czy metabolizm idzie spać :) no niestety
"idzie " poza tym to jakas konkretna rada dla pytającego a nie kolejny
przekąs do tego kto co napisał .....

12. Data: 2007-12-31 13:26:15

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com napisał(a):

> Tutaj macie Panowie odpowiedź czy metabolizm idzie spać :) no niestety
> "idzie " poza tym to jakas konkretna rada dla pytającego a nie kolejny
> przekąs do tego kto co napisał .....

Co konkretnie masz na myśli?

j.

13. Data: 2007-12-31 17:05:49

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

> Tutaj macie Panowie odpowiedź czy metabolizm idzie spać :) no niestety
> "idzie " poza tym to jakas konkretna rada dla pytającego a nie kolejny
> przekąs do tego kto co napisał .....

Twoje posty są poniżej poziomu podstawówki, nie rozumiesz i nie rozróżniasz
podstawowych pojęć a poza tym tnij cytaty. Napisałbym coś ale szkoda
klawiatury, bo nic nie zrozumiesz.

pzdr,
dkzzzzzzz.

14. Data: 2007-12-31 18:15:13

Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dajmy spokój z tymi atakami ... jak by nie patrzec to koniec roku i
trzeba zapomniec o tym co było złe i patrzec w przyszłosc z nowa
perspektywą. - w sumie dzieki za te uwagi nie jest nudno.

Spełnienia marzeń Prosze Państwa i dla tych co próbuja coś zrzucić i
dla tych co nie próbuja :)

ps. chętnie poczytam jeśli ma ktos coś do napisania nie krępujcie sie
jak nie na forum to prosze bezposrednio :)

15. Data: 2008-01-01 20:39:26

Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Gru 2007, 13:01, "premik" <p...@s...error.pl> wrote:
> [...]
> odzywiac sie rano i o ktorej max moge zjesc kolacje i obiad. Jak rozdzielac

A tak na marginesie to wydaje mi się że nie masz nadwagi jeśli ważysz
77kg, jesteś mężczyzną i masz 176cm wzrostu, to tak w sam raz wg.
mnie. Ale nigdy nie zaszkodzi trochę poćwiczyć i pilnowac dietki.

16. Data: 2008-01-09 08:08:38

Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolacje nie póżniej niż do 18.. obiad najlepiej jedz o stałych porach
najlepiej miedzy 14-15 ważne są też ćwiczenia rozciagajace przed snem..
poswiec wiec jakies 5-10 minut na cwiczenia.. moim zdaniem najlepsza jest
taka srednia dieta.. bo na zbyt rygorysycznej dlugo nie pociagniesz.. a tak
wytrzymasz dluzej i osiagniesz efekty..
>a kiedy spozywac posilek przed czy po to zalezy o ktorej chodzisz na ten
>basen.. spac najlepiej chodzic tak o 22 lub 22,30 im predzej pojdziesz spac
>tym mniej czasu bedziesz myslala o jedzeniu aa to bardzo wazne..

jak liczyć węgle?
bulimia
Ryby bez słodzików - gdzie kupić?
Moj sposob na Tradzik / pryszcze - co jesc
Pyt. o tłuste serniki i masło