18 lat - koniec wywiadowek???

221. Data: 2006-11-22 07:04:25

Temat: Re: 18 lat - koniec wywiadowek???
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:4563EFDD.896C6736@o2.pl>
Użytkownik <P...@o...pl> pisze:

> I już mamy typowy niedasizm. Poza tym nigdzie nie padła dosyć istotna
> kwestia, a mianowicie: jak szybko typowe małżeństwo o typowych
> zarobkach może się dorobić luksusów typu mieszkanie, samochód itd. U
> mnie to jednak trwało ponad 5 lat, a więc nieco dłużej niż
> pstryknięcie palcem.

A u innych to będzie trwało pół roku. A u drugich 2 lata.
A u jeszcze innych 15 lat. U kolejnych całe życie.
Ale_CO_w związku z tym?
Czy Ci "wolniejsi" od Ciebie, od Axela, nie mają prawa ponarzekać sobie na
dalekie dojazdy, na ciasne mieszkanie, na brak możliwości wzięcia kredytu w
tym samym momencie, w którym kredyt brali Axel czy Ty (przykładowo) i na
parę innych rzeczy? Bo jeśli nie zdążyli się dorobić w ciągu jakiegoś tam
czasu, to są niezaradni? Albo leniwi? Albo są zwolennikami idei "niedasię"?
A może to Ty jesteś niezaradny, bo nie kupiłeś sobie mieszkania już po roku
pracy, tak jak zrobiły to tysiące innych ludzi? A może jesteś niezaradny, bo
nie stać Cię na porządny, wygodny dom i Maybacha z szoferem? A może to Axel
jest niezaradny, bo ciuła te swoje grosze jako inż. elektryk, zamiast już 10
lat temu założyć własny interes i zarabiać prawdziwą forsę, jak na prawdziwą
(wysoką) klasę średnią przystało?
Naprawdę przestaję rozumieć, o co niektórym osobom chodzi w tej dyskusji.

--
Nixe

222. Data: 2006-11-22 07:48:44

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> [...]
> (wysoką) klasę średnią przystało?

> Naprawdę przestaję rozumieć, o co niektórym osobom chodzi w tej dyskusji.

Ja też, tym bardziej że do inżyniera elektryka przyznałem się ja, a nie
Axel :)
Ale nie przejmuj się, to normalne w usenecie :)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

223. Data: 2006-11-22 08:00:29

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:456400DC.F4B0FE33@o2.pl>
Użytkownik <P...@o...pl> pisze:

> Ja też, tym bardziej że do inżyniera elektryka przyznałem się ja, a
> nie Axel :)

Aaa, mylicie mi się bez przerwy i nie wiem dlaczego, bo nawet nicki są
zupełnie niepodobne ;-)
Jemu z kolei wczoraj przypisałam Twoje słowa.

--
Nixe

224. Data: 2006-11-22 10:47:13

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wyklikał(a):
> Idę o zakład, że sąsiedzi wcześniej czy później zaczną nawozić hurtowo
> ziemię na swoje działki. Albo zrobisz to, albo bedziesz pływać :)

Taaaaaa, nawieźliśmy ziemi...
też z gliną...
Mamy zrobione odwodnienie co pomaga na dłuższą skalę - przy ulewie mamy
jezioro, ale godzinę później już jest w miarę sucho. Powinno się polepszyć
jak posiejemy trawkę ;)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

225. Data: 2006-11-22 10:48:44

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys wyklikał(a):

> No, trochę;-)
> Nie pocieszę Cię, jak Ci powiem, że glina na działce to przekleństwo?

Sobie humor przez to poprawiłaś ? ;-)
Wiesz co - wolę glinę niż korek samochodowy pod oknami :)

226. Data: 2006-11-22 11:25:21

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel" :

> A co do niemoznosci znalezienia pracy - moja zona zarabia jako pilot
> wycieczek, mimo, ze jest wysyp studentow, ktorzy sa chetni do wyjazdow
nawet
> za darmo, to jednak biura wysylaja moja zone, bo - jest dobra (nie bede
> rozwijal). Mimo tego, ze po 3 latach przerwy (dziecko) musiala znowu
> wyrabiac sobie opinie, praktycznie od zera, bo sie ludzie zmienili...

Że się tak wetnę w to miejsce.

Ja też mam uprawnienia pilota wycieczek, a dodatkowo przewodnika górskiego.
Ale tylko od czasu do czasu dorabiam sobie w ten sposób i to w sumie od
kilku lat (od czasu kiedy młodszy syn skończył około 10 lat), bo IMHO to nie
jest dobra praca dla kobiety, bo jest się ciągle w rozjazdach.

W pełni sezonu muszę sporą część ofert odrzucać, bo byłabym poza domem
prawie bez przerwy, pozwalam sobie na wyjazdy na 2-3 dni w każdym tygodniu.

Co robicie z dziećmi, kiedy żona jest poza domem ?
A na dodatek pisałeś że Ty bywało wracałeś z pracy po północy.
Kto w tym czasie się zajmował Waszymi dziećmi ?

Mój mąż tez pracuje jako przewodnik i pilot wycieczek, w pełni sezonu prawie
nie ma go w domu, ale teraz dzieci są już duże i na te 2-3 dni zostawiamy
ich samych w domu.

Pozdrowienia.

Basia

227. Data: 2006-11-22 11:29:11

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>rozumiem obiektywna niemoc- male IQ, brak zdolnosci, choroba czyli
>umylowo fizyczneograniczenia. ale jesli czlek zdrowy, inteligentny to wiele
>moze. wiara w niemoc powoduje, ze wlasnie sam sobie stwarza samo spelniajacy
>sie "wyrok" i pisze jak Ty. wiele ogranicze to mala wiara w siebie, lenistwo,
>lek, to przycmiewa energie i sile na zmiany.

Mówisz o zupełnie innym aspekcie sprawy. Wiadomo, że są takie osoby. Ale
jakoś inaczej to będzie wygladało, gdy uogólnimy to na każdego, kto nie
ma opanowanych 3 języków w wieku 35 lat...
Mnie rusza to, że Axel, wspierany przez DeJotPe, nie mając zielonego
pojęcia o stanie majątkowo-możliwościowym osób piszacych na tą grupę,
wysnuwa radosne i stanowcze wnioski, że ich sytuacja jest wynikiem ich
niechciejstwa i lenistwa, deprecjonując przy okazji i ujmując wagi ich
poczynionym wyborom, wychodząc najwyraźniej z założenia, iż każdy
powinien mieć podobne warunki wyjściowe do niego.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

228. Data: 2006-11-22 11:29:51

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"gdaMa" <s...@w...pl> napisał

> Taaaaaa, nawieźliśmy ziemi...
> też z gliną...
> Mamy zrobione odwodnienie co pomaga na dłuższą skalę - przy ulewie mamy
> jezioro

Ale jaka frajda dla dzieciaków takie taplanie się w glince :)

N.

229. Data: 2006-11-22 11:37:51

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> "gdaMa" <s...@w...pl> napisał

> Ale jaka frajda dla dzieciaków takie taplanie się w glince :)

......w listopadzie....... :)

230. Data: 2006-11-22 11:40:34

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza " Nixe"
<n...@f...pl> mówiąc:

>A może to Ty jesteś niezaradny, bo nie kupiłeś sobie mieszkania już po roku
>pracy, tak jak zrobiły to tysiące innych ludzi? A może jesteś niezaradny, bo
>nie stać Cię na porządny, wygodny dom i Maybacha z szoferem?

Obawiam się, że DeJotPe testuje swoją zaradność w terminowym pisaniu
magisterki. :-)

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)
GG:1584 ( Mężczyzna powinien się wstydzić." Jacek Kijewski)

ilustrowane słowniki ortograficzne i ksiązki do matematyki
Ciekawy link z GW
Fantasy dla 8 latka?
Ktoś widział fim z Boratem?
a jak z dziecmi rozmawiac o forsie?