Re: 188cm wzrostu 63 kg. Poważne pytanie.

From: "Zdisiu" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.sport,pl.misc.dieta,pl.sci.medycyna
Subject: Re: 188cm wzrostu 63 kg. Poważne pytanie.
Date: Fri, 20 May 2005 10:13:12 +0200

Użytkownik "Grandalf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d6in9u$5fu$1@news.onet.pl...
> Wiem, że ten temat jest wałkowany, ale ja w inny sposób nie przybiore, a
> potrzebuje co najmniej 10kg. Bardzo proszę o opinie które z tych
> http://www.swistak.pl/kategorie/299.html suplementów na mase jest
> najlepszy tak do 60zł. Nie chce innych rad na przytycie bo nic z tego nie
> wypali. Proszę o klarowną opinie i pozdrawiam

Broń Boże nie cwicz 6 razy w tygodniu ! Co najwyżej 4 razy z odpoczynkami
pomiedzy treningami,
na"mase" ładuj trening body bulding + hevy duty system (trening dla
ciezarowców), jak masz za soba minimum 1 rok
systematycznych cwiczen to cie powinno roznieść:). Ja przy twoim wzroscie
waze jakies 110 kg :P, jechalem na mase ale nie od 60 kg
tylko od 88 kg Pozatym rozładowanie samochodu np 20 ton cementu w workach po
50 kg tez rozwala "na mase" ale do tego trzeba chłopa:)
A po takiej pracy to sie chce jesc oj chce, 188 cm i 60 kg to z Ciebie
"Tadek nie jadek" :P , wiecej jeść i spać ...
Koniec tych mądrych wywodów:) zycze sukcesów !
Zdisiu