1944 dni wstydu i hańby.

31. Data: 2015-08-10 19:00:42

Temat: Re: 1944 dni wstydu i hańby.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Rozumiem, że "coś sensownego" oznacza - co TY uznasz za sensowne. Nie mam
> szans 3-]

Cos sensowengo znaczy coś na temat albo cos poparte danymi.
Przypominam, ze jak sprawy zeszły na liczby ktore były w psrzecznosci z
Twoimi tezami to merytoryczna dyskusja z Twojej strony regularnie
przemieniała się w ogolne banialuki.
Wytykałem Ci to nie raz, zreszta nie tylko ja, ale przyznaje ze nie
liczyłem ze dotrze.

32. Data: 2015-08-10 20:36:54

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

7.0.0.1...

> [...]

>przemieniała się w ogolne banialuki.
>Wytykałem Ci to nie raz, zreszta nie tylko ja, ale przyznaje ze nie

Dyskutujesz z ćwiokem który uważa, ze woda (sama woda, jej "molekuły") ma
pamięć.

33. Data: 2015-08-10 22:52:08

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 22:26:47 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> "Krew jego dawne bohatery
> a imię jego czterdzieści i cztery."

Kurski liże dupe Kaczorowi, ale wioskowa plotka głosi
jakoby Kurski nie wywiązal sie z umowy która zawarł
z Kaczka dostajac się do PE, nie chciał dzielić się kasa.
Poza tym chyba odszedł z PISu kiedy dostawał grubsza kaske.
Jego brat jest w GW, i Kurskiego nikt nie chce.
Nie można mu ufać.

34. Data: 2015-08-10 22:56:51

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Wiesiaczek napisał:

> A czegóż to dokonał ten Twój prezydent?
> Oświeć mnie to może i ja się za nim będę wstawiał?

Niczego nie dokonał, ale i niczego nie spierdolił,
a Komorowskiego poznaliśmy po tym jak
budował z kolegami gazociąg, albo jak z kumplami podstawiali
autokary z bezdomnymi pod SKOKami i wyprowadzali kasę
do Luksemburga, Pro Civili etc.
https://www.youtube.com/watch?v=1RDv8_iaXWE

Oczywiście to nie pierwszyzna bo komorowski jest w polityce od zawsze.

35. Data: 2015-08-10 22:58:18

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Krzyż postawił!
>
> Debilom więcej nie trzeba.

Lawa nie rznij głupa, wsztyscy wiedza jak było.

Spalona budka, Joanna pod krzyżem, wszystko robota ludzi Bronka.

36. Data: 2015-08-11 12:44:54

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2015 o 10:50, Ikselka pisze:
> [...]
28

> Przynajmniej tyle.

A gdzie "przepraszam"?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

37. Data: 2015-08-11 12:47:57

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Spalona budka, Joanna pod krzyżem, wszystko robota ludzi Bronka.

Chciałabyś o tym porozmawiać?

38. Data: 2015-08-11 13:51:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2015 12:44:54 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

28

> [...]

Tu:

Przepraszam :-)
--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

39. Data: 2015-08-11 14:39:09

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> Chciałabyś o tym porozmawiać?

Rozmowa z tobą do niczego nie prowadzi. Więc nie!!!

40. Data: 2015-08-11 14:43:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2015 05:39:09 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> Rozmowa z tobą do niczego nie prowadzi. Więc nie!!!

Ależ prowadzi 3333-)
--
[...]

Tak właśnie ten system działa...
cisza na morzu...
Takich rzecz coraz więcej...
Re: Jak tehnicznie podzielić kapsułkę antybiotyku? [FUT]
Tatuaże? Kolczyki w nosie, wargach?