Tatuaże? Kolczyki w nosie, wargach?

1. Data: 2015-08-01 18:11:54

Temat: Tatuaże? Kolczyki w nosie, wargach?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Co Waszym zdaniem popycha ludzi do tak drastycznych i trwałych
modyfikacji/deformacji swego ciała jak u tego pana:
http://www.foozine.com/photo/insolite/11380-au-tacqu
et/

2. Data: 2015-08-01 19:03:57

Temat: Re: Tatuaże? Kolczyki w nosie, wargach?
Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-01 o 18:11, Pszemol pisze:
> Co Waszym zdaniem popycha ludzi do tak drastycznych i trwałych
> modyfikacji/deformacji swego ciała jak u tego pana:
> http://www.foozine.com/photo/insolite/11380-au-tacqu
et/

siakaś dysmorfia wsteczna - lęk przed przeciętnością ?

3. Data: 2015-08-01 19:06:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 01 Aug 2015 19:03:57 +0200, IFJZV napisał(a):

et/

> siakaś dysmorfia wsteczna - lęk przed przeciętnością ?

Przed jaką znowu przeciętnością? - przecież to zupełnie przeciętny idiota.
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

4. Data: 2015-08-01 19:22:37

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-01 o 19:06, Ikselka pisze:

et/

> Przed jaką znowu przeciętnością? - przecież to zupełnie przeciętny idiota.

podobnież medycyna zna przypadki takich , którzy "cierpieli" na
przemożną psycho-fizyczną potrzebę amputowania sobie kończy(N)y bez
uzasadnionej przyczyny medycznej. stad wnoszę , że dysmorfia.

5. Data: 2015-08-01 19:26:46

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 18:11, Pszemol pisze:
> Co Waszym zdaniem popycha ludzi do tak drastycznych i trwałych
> modyfikacji/deformacji swego ciała jak u tego pana:
> http://www.foozine.com/photo/insolite/11380-au-tacqu
et/

zwykle 'bo moga'

--
gazebo

6. Data: 2015-08-01 19:32:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

et/

> Przed jaką znowu przeciętnością? - przecież to zupełnie przeciętny idiota.

Czy ja wiem czy taki przeciętny? Raczej ponadprzeciętny...
Ja nie spotykam wielu ludzi w taki drastyczny sposób
wytatuowanych albo obkolczykowanych... Owszem,
zdarzają się na ciele tatuarze, czasem obszerne powierzchnie
ale twarz - bardzo rzadko się widzi kogoś takiego.
A więc przyznaję, że ten człowiek wyróżniałby się dosyć
ostro na ulicy w moim mieście... przeciętny zdecydowanie nie jest.

7. Data: 2015-08-01 20:29:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

et/

> Przed jaką znowu przeciętnością? - przecież to zupełnie przeciętny idiota.

Chyba jednak nieprzeciętny:-)

--

Chiron

8. Data: 2015-08-01 20:33:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 01 Aug 2015 19:22:37 +0200, IFJZV napisał(a):

> [...]
> przemożną psycho-fizyczną potrzebę amputowania sobie kończy(N)y bez
> uzasadnionej przyczyny medycznej. stad wnoszę , że dysmorfia.

Ucho. Sobie. Van Gogh.

9. Data: 2015-08-01 20:34:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Aug 2015 20:29:13 +0200, Chiron napisał(a):

et/

> Chyba jednak nieprzeciętny:-)

Wśród idiotów - szaraczek istny :-)

10. Data: 2015-08-01 21:20:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

et/

> Ucho. Sobie. Van Gogh.

A nie z przedawkowania?

Skrytogejstwo homofobów :-)
Kłamstwa wychowania katolickiego
Coś a'la altruizm, ale bardziej szare i nijakie
żółty ser
Gdy jeszcze nie było mediów nagłaśniających afery