żółty ser

1. Data: 2015-07-30 08:00:22

Temat: żółty ser
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze mi idzie produkcja twarogu i masła. Dzięki za rady:-). Mam pytanie:
czy w mieszkaniu w blokach- można się pokusić o zrobienie żółtego sera?
Gdzie miałby dojrzewać? Czy ciepła piwnica się do tego też nadaje?

--

Chiron

p.s.
Aha- ci, co piszą źle o kozim mleku- nie mają racji. Jest smaczniejsze od
krowiego:-).

2. Data: 2015-07-30 08:03:16

Temat: Re: żółty ser
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

NTG- pomyłka :-) I nie chce mi anulować.

--

Chiron

3. Data: 2015-07-30 09:11:28

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2015 o 08:03, Chiron pisze:
> NTG- pomyłka :-) I nie chce mi anulować.
>
> --
>
> Chiron
wiecej koziego mleka powinienes pic

--
gazebo

Gdy jeszcze nie było mediów nagłaśniających afery
ptasi móżdżek?
Dobrej nocki:-)
Czekamy na ekskomunikę
Szwecka tradycja