ptasi móżdżek?

1. Data: 2015-07-24 17:05:22

Temat: ptasi móżdżek?
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Co powiedzielibyscie na widok ptaka, który łowi ryby? No w sumi nic nowego,
nie? Ptak widzi rybe w wodzie i ja po prostu wyjmuje, nie?

A co powiedzielibyscie na to ze ptak użyje przynęty na rybkę kawałka
chleba, którą to przynętę będzie wielokrotnie nieskutecznie zarzucał do
wody aż wreszcie skusi nią rybę w pobliże aby ją złowić?

No to popatrzcid na ten krótki filmik:
http://m.youtube.com/watch?v=uBuPiC3ArL8

Co Wy na to, z psychologicznego punktu widzenia?

Bo dla mnie to wygląda bardzo zaskakująco jak na ptaka, zważywszy że
określenie "ptasi móżdżek" używa się jako obelgi...

A tu mamy przykład ptaka używającego narzędzi jak rybak... :-)

2. Data: 2015-07-24 17:17:14

Temat: Re: ptasi móżdżek?
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2015 o 17:05, Pszemol pisze:
> [...]
> określenie "ptasi móżdżek" używa się jako obelgi...
>
> A tu mamy przykład ptaka używającego narzędzi jak rybak... :-)

cholerny ekolog, a haczyka podpieprzyc wedkarzowi nie laska?

--
gazebo

3. Data: 2015-07-24 22:16:11

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Bo dla mnie to wygląda bardzo zaskakująco jak na ptaka, zważywszy że
> określenie "ptasi móżdżek" używa się jako obelgi...

Wrony podobno są niezłe.
https://www.youtube.com/watch?v=URZ_EciujrE

Podpatrzyli jak z patyków robią haczyk i wybierają larwy.

4. Data: 2015-07-25 01:52:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Wrony podobno są niezłe.
> https://www.youtube.com/watch?v=URZ_EciujrE
>
> Podpatrzyli jak z patyków robią haczyk i wybierają larwy.

O wronach i w ogóle krukowatych już słyszałem, to fakt.
Łamigłówki są też w stanie rozwiązywać lepiej od psa!!!

5. Data: 2015-07-25 12:59:27

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...

>O wronach i w ogóle krukowatych już słyszałem, to fakt.
>Łamigłówki są też w stanie rozwiązywać lepiej od psa!!!

Neisamowite !!!1111jedynaście

6. Data: 2015-07-25 13:00:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>No to popatrzcid na ten krótki filmik:
>http://m.youtube.com/watch?v=uBuPiC3ArL8

>Co Wy na to, z psychologicznego punktu widzenia?

Ze latanie jest po tysiąckroć trudniejsze, niż rzucanie przynęty?

7. Data: 2015-07-25 13:18:20

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2015 o 13:00, Ghost pisze:

> Ze latanie jest po tysiąckroć trudniejsze, niż rzucanie przynęty?

dla ciebie niewatpliwie

--
gazebo

8. Data: 2015-07-25 13:20:55

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2015 o 12:59, Ghost pisze:

> <s...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Neisamowite !!!1111jedynaście
poza lataniem niezle ci idzie :]

--
gazebo

9. Data: 2015-07-25 17:21:53

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

W dniu 25.07.2015 o 13:00, Ghost pisze:

>dla ciebie niewatpliwie

Dla mnie chodzenie, miszczu

10. Data: 2015-07-25 17:51:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Ze latanie jest po tysiąckroć trudniejsze, niż rzucanie przynęty?

Latanie, owszem, to zdolności godne podziwu, zwłaszcza
dla ludzi stąpających się po ziemii i zawsze tęskniących
o przestworzach, o wolności i poruszaniu się w 3D zamiast 2D.

Ale ja tam podziwiałem zdolności intelektualne
a nie motoryczne tego ptaka. Nie chodziło mi o fakt
wzięcia do dzioba kawałka chleba i wrzucenia go
do wody ani zdolność jego wyłowienia z wody
aby wrzucić do wody jeszcze raz - chodziło mi o te
zdolności intelektualne które pozwoliły ptakowi
na połączenie myśli potrzebnych do użycia chleba
jako przynęty i skutecznego złowienia na nią ryby.
Używanie narzędzi, zwłaszcza zrobionych przez siebie
uważa się bowiem za przejaw inteligencji, tutaj u ptaka.

Dobrej nocki:-)
Czekamy na ekskomunikę
Szwecka tradycja
Co widzimy?
Ustawa o leczeniu niepłodności podpisana. Wielkie święto wolności.