Szwecka tradycja

1. Data: 2015-07-22 18:01:58

Temat: Szwecka tradycja
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Oni też mają swoja nową, świecką tradycję:

http://pikio.pl/ramadan-to-nasza-tradycja-szwecja/

mówią, że to stolica masonerii...

--

Chiron

2. Data: 2015-07-22 18:11:18

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio było że Szwecja mężczyzn zmusza do sikania na siedząco po kobiecemu, jak się
okazało chodziło o jedną firmę w której niechlujni faceci sikali po ścianach, nie
mogąc trafić do klozetu, to samo widzimy w polsce w publicznych toaletach, wszystko
leży obok a nawet sufit zaszczany czasem jak się dobrze popatrzy.
Teraz kolejne bzdury, gdzie Szwecja jak każde państwo demokratyczne ma rozdział
państwa od kościoła, czyli religii i tam się bardzo tego przestrzega, aby fanatyzm
religijny nie zatruwał ludziom życia, jak to się dzieje w Polsce i w krajach
islamskich.

3. Data: 2015-07-22 18:53:35

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Po czym widać że to kołtun propagandy katolickiej?
1. Tylko świeckość obroni społeczeństwo przed fanatyzmem religijnym. Ponieważ religii
stawia granice, które zabezpieczają społeczeństwo przed narzucaniem mu pierwotnych
wydzieli z brudnego palucha fanatyka z lepianki.
2. Przeciwstawianie katolicyzm islamowi, to przeciwstawianie Hitlera Stalinowi, czyli
fałszywe założenie że jeden podobny do drugiego uchroni nas od wojny.
3. Dlatego każde zapędy fanatyków jak w Polsce trzeba zacząć ścigać przemocowo,
sądownie, jak ameryka z geuntanamo. Walkę z islamem trzeba zacząć od walki z
katolicyzmem, czyli wypchnąć religie głęboko poza państwo a jej przedstawicieli
nienawistnych karać i izolować w głębokich zaostrzonych lochach więzienny . Wtenczas
społeczeństwo nie przyjmie islamu bo zdaje sobie sprawę jak religie terroryzują ogół.
W polsce obecnie łatwo przyjmie się islam bo na klęczkach wielu siedzi przed tymi
zabobonami i ludzie nie widzą zagrożenia aż nie jest zapóźno, a islam jako silniejszy
przyciągnie katoli jako jedyna prawdziwa religia, gdzie już mamy zapędy aby na wzór
islamski polska funkcjonowała od posłów prawicy.

4. Data: 2015-07-24 02:22:33

Temat: Re: Szwecka tradycja
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2015 o 18:11, Penetrator pisze:
> [...]
religijny nie zatruwał ludziom życia, jak to się dzieje w Polsce i w krajach

uczylem sie sikac w marszu, sikalem kto wyzej, jak tak sobie czytam to
sie zastanawiam komu zalezy aby stwarzac problemy ze zwyklych ludzkich
zachowan, na swoje osobiste pocieszenie przypominam sobie, ze ciagle zdanzam

--
gazebo

5. Data: 2015-07-24 02:41:48

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2015 o 02:22, gazebo pisze:

> [...]
> sie zastanawiam komu zalezy aby stwarzac problemy ze zwyklych ludzkich
> zachowan, na swoje osobiste pocieszenie przypominam sobie, ze ciagle

a tak mi sie przypomnialo, w Dzapanii zainstalowano muchy bo tez sikano
w rozne strony, muchy w pisuarach, problem solved, jesli mozna pralke
tak skonstruowac aby dorzucic pranie to dlaczego ta drobna sprawa braku
kropki, na ktora mozna nasikac urasta do problemow religijnych?

--
gazebo

Co widzimy?
Ustawa o leczeniu niepłodności podpisana. Wielkie święto wolności.
Zombie Girl - Jesus Was A Zombie
Mała apokalipsa
Kultura uczennic.