Czekamy na ekskomunikę

1. Data: 2015-07-22 22:48:38

Temat: Czekamy na ekskomunikę
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

In-vitro przyjęte i podpisane przez prezydenta, tą metodę popiera 71% społeczeństwa,
więc nich kler dotrzyma wkońcu gróźb i wywali z kościoła 3/4 polaków. Ciekawe czy
spełnią groźby czy jak zwykle kasa odegra rolę, bo jak wywalą ludzi to nagle limuzyn
brak, bo poza kościołem mamy 3/4 ludzi których kler na podstawie świadectw chrztu ,
że tyle tego katolstwa, wyłudza kasę od państwo. Po ekskomunice nie mogliby na te
świstki brać kasy od państwa .

"Ekskomunikować 71% społeczeństwa

Biskupi od wielu lat straszyli ekskomuniką za in vitro. Ciekawa jestem, czy teraz
kiedy ustawa została podpisana ekskomunikują Prezydenta, parlament, rodziny, które
leczyły się metodą in vitro i zwolenników in vitro? 71% społeczeństwa popiera in
vitro, więc skoro za samo popieranie in vitro grozi ekskomunika, to muszą
ekskomunikować , tzn, wyrzucić poza wspólnotę kościoła 71% swoich wiernych. A kto
będzie msze zamawiał, dawał datki?Ekskomunikowani posłowie nie będą tacy hojni i nie
wyłożą kolejnych 20 milionów na Świątynię Opatrzności Bożej i ponad miliarda na
katechezę. Zobaczymy, czy zwycięży nauka kościoła, moralność katolicka, czy kult
pieniądza. Stawiam na zwycięstwo kasy. Za zarodki w azocie nowych limuzyn dla
biskupów nie będzie. Wyrażam zgodę na ekskomunikowanie mnie za popieranie in vitro,
związków partnerskich i antykoncepcji. Proszę o informacje jakie dane są potrzebne do
ekskomuniki.Dostarczę je do biskupstwa na terenie Śląska. Akt ekskomuniki oprawię w
ramkę i powieszę nad łóżkiem. Bycie poza kościołem to zaszczyt.Odzyskuje się wolność
sumienia i godność. Nikt nie bredzi o grzesznikach, nie stara się zniszczyć poczucia
wartości człowieka, nie wpędza w poczucie winy. To zdrowie dla psychiki."

2. Data: 2015-07-23 04:49:17

Temat: Re: Czekamy na ekskomunikę
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2015 o 22:48, Penetrator pisze:
> [...]
człowieka, nie wpędza w poczucie winy. To zdrowie dla psychiki."

oddaj brzytwe

--
gazebo

3. Data: 2015-07-23 11:29:10

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Penetrator napisał:
> In-vitro przyjęte i podpisane przez prezydenta,

Dlaczego Biedroń przyleciał do rządu z wrzaskiem
ratujta, pomocy Słupsk upada? Podobno miało być
super zajebiście, tak pisałeś jak wygrał.

I co będzie jak prezydentami innych miast zostaną
inni Biedronie, też przybiegną o pomoc do rządu?

4. Data: 2015-07-23 11:41:43

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2015 o 11:29, s...@g...com pisze:

> [...]
> super zajebiście, tak pisałeś jak wygrał.
>

> I co będzie jak prezydentami innych miast zostaną
> inni Biedronie, też przybiegną o pomoc do rządu?

kto pierwszy ten lepszy

--
gazebo

5. Data: 2015-07-23 14:06:28

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
> [...]

super zajebiście, tak pisałeś jak wygrał.

I co będzie jak prezydentami innych miast zostaną
inni Biedronie, też przybiegną o pomoc do rządu?

Słupsk to polskie las vegas a wasze chore wymysły i niedostrzeganie jak kler kradnie
, znowu afera w Poznaniu, jak sekta grabi ten kraj, mam nadzieje że przebudzony
naród was nagrodzi za pomocą liny.

6. Data: 2015-07-23 14:56:17

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

kradnie , znowu afera w Poznaniu, jak sekta grabi ten kraj, mam nadzieje że
przebudzony naród was nagrodzi za pomocą liny.

Więc daj linka jak to kler doprowadził do takiej sytuacji
w Słupsku?

7. Data: 2015-07-23 15:14:16

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2015 o 14:56, s...@g...com pisze:

kradnie , znowu afera w Poznaniu, jak sekta grabi ten kraj, mam nadzieje że
przebudzony naród was nagrodzi za pomocą liny.

> Więc daj linka jak to kler doprowadził do takiej sytuacji
> w Słupsku?

a to moze w Slupsku kler postawil spowiednice w sciane z wychodkiem? tak
tylko pytam

--
gazebo

8. Data: 2015-07-23 18:19:16

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
> [...]

przebudzony naród was nagrodzi za pomocą liny.

Więc daj linka jak to kler doprowadził do takiej sytuacji

Do jakiej sytułacji w Słupsku jak całą Polskę okrada czarna mafia non stop i
naokrągło, może to jakiś wyścig, kto więcej afer zrobi bracia pedofile czy bracia
złodzieje, wyścig kolarski między zakonami po polsce jedzie?

9. Data: 2015-07-23 22:55:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2015 02:29:10 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> [...]
> super zajebiście, tak pisałeś jak wygrał.
>
> I co będzie jak prezydentami innych miast zostaną
> inni Biedronie, też przybiegną o pomoc do rządu?

Ba - i ją otrzymają! Ale tylko jeśli będą biedroniami.
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

10. Data: 2015-07-24 15:12:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 23 lipca 2015 04:49:16 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> [...]
człowieka, nie wpędza w poczucie winy. To zdrowie dla psychiki."

Nie odda dobrowolnie, POki sie nia sam skutecznie nie POchlasta ;)

Szwecka tradycja
Co widzimy?
Ustawa o leczeniu niepłodności podpisana. Wielkie święto wolności.
Zombie Girl - Jesus Was A Zombie
Mała apokalipsa