Kłamstwa wychowania katolickiego

1. Data: 2015-08-01 16:13:04

Temat: Kłamstwa wychowania katolickiego
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

To jest długa lista kłamstw... ciekaw jestem czy się z nią zgodzicie :-)
Kłamstw jakie się w rodzinach głeboko katolickich uczy dzieci.
Te kłamstwa ciążą potem często na dorosłym człowieku.
Stanowią dużą presję psychologiczną, mentalne kajdany.
Czasem głęboko w podświadomości i nie zdajemy sobie z tego sprawy.
Tych kłamstw trzeba się ich oduczać, co nie jest łatwe...

- Jesteś grzesznikiem, nic nie wartym prochem marnym
- Bóg Cię znienawidzi jeśli nie będziesz go bezgranicznie kochał
- Posłuszeństwo jest przejawem miłości
- Surwość karcenia jest przejawem miłości
- Biblia jest Słowem Bożym i nie wolno jej słuszności kwestionować
- Ksiądz jest mądry, prawie nieomylny i nie wolno go kwestionować, wręcz
bezdyskusyjnie szanować
- Interpretacja Pisma Świętego tylko w NASZEJ religii jest prawdziwa i nie
wolno jej podważać
- Poza Kościołem Katolickim czyha na nas diabeł, brak morałów i wszelakie
zło
- Powinniśmy się obawiać i trzymać z daleka od każdego kto jest inny od nas
(Żydzi, Muzułmanie, Ateiści, Homoseksualiści itp)
- Twoje nieszczęścia i niepowodzenia wydarzają się gdy Bóg próbuje Cię
czegoś mądrego nauczyć
- W problemy wpadasz gdy Bóg pozwoli Szatanowi Cię kusić
- Niepowodzenia i wypadki są dla Ciebie karą za Twoje nieposłuszeństwo
- Depresja to objaw obecności grzechu w Twoim życiu (innymi słowy: Twoja
wina)
- Kwestionować lub stawiać opór temu co Cię w domu nauczono oznacza
sprzeciwiać się Bogu
- Kobiety powinny zawsze uznać autorytet męża/mężczyzny
- Jest wiele rzeczy których dziewczyny/kobiety nie powinny robić bo to "nie
wypada"
- Mężczyźni/chłopcy są ważniejsi i cenniejsi od kobiet/dziewczyn
- Dzieci muszą być wychowywane w strachu i ich sprzeciw musi być łamany
bolesną tresurą i surowym karceniem
- Dziecko które nie jest bite aż płacze z bólu niczego się nie uczy
- Nasz Kościół jest jedynym prawdziwym Kościołem, inne kościoły to "sekty",
ich wyznawcy jeśli się nie "nawrócą" na jedyną słuszna drogę do zbawienia
(Kościół Rzymsko-Katolicki) będą smażyć się w piekle
- Jesteś pełen grzechu do tego stopnia, że Bóg czuje odrazę do Ciebie i nie
chce nawet na Ciebie patrzeć
- Komuniści, Żydzi, itp chcą przejąć nasz kraj i bycie Polakiem-Katolikiem
nienawidzącym innych nacji i innych religii to najwyższy stopień patriotyzmu

Co Wy na to? Trzeba do tej listy coś dodać? Coś przeoczyłem?

2. Data: 2015-08-01 17:47:36

Temat: Re: Kłamstwa wychowania katolickiego
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 16:13, Pszemol pisze:
> [...]
> najwyższy stopień patriotyzmu
>
> Co Wy na to? Trzeba do tej listy coś dodać? Coś przeoczyłem?
starczy na poczatek :)

--
gazebo

3. Data: 2015-08-01 21:26:14

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Co Wy na to? Trzeba do tej listy coś dodać? Coś przeoczyłem?

Zapomniałeś o "Żydzi porywają dzieci by z nich mace robić"

4. Data: 2015-08-01 21:28:42

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
[...]

Lista jest bardzo krótka bo szkodliwość tej religii wywołuje wręcz wrażenie,....a
jednak Szatan naprawdę istnieje....bo aż tyle zła, to człowiek ma wrażenie że to jest
nadprzyrodzone, ale to reakcja łańcuchowa, bo jak zaczniemy być patologiczni to się
nakręcą elementy patologiczne, rozmnożą jak bakterie na pożywce. To co mnie do tej
listy by jeszcze psychologicznie weszło , to że straszenie piekłem na lekcjach
religii traumatyzuje dzieci porównywalnie z gwałtem pedofilnym. Co nie jest dziwne bo
narzucanie komuś czegoś jak robią to katole świadczy o zboczeniu i seks następnie
zrobi to samo co postawa zachowania, bo seks to psychika, już po tym wyciu tego
katolickiego bydła, które chce wszystkim narzucić tą patologie religijną widać skale
jednego wielkiego zboczeństwa i takie postawy traumatyzują ludzi, którym się narzuca
wyziewy tej chorej religii. Po drugie religia powoduje że ludzie są bierni, bo
wszystko w rękach boga, już mamy młodych , którzy zamiast się uczyć modlą o zdanie
egzaminu i tym samym w dynamicznym świecie to jest koniec dla takich ludzi bo tu
trzeba działać za wszelką cene, dlatego Zimbardo trwierdzi że uczniowie w polsce mają
poważną depresje, bo z jednej strony uczeni bierności frustrują się bo świat wymaga
działania aby coś osiągnąć.

5. Data: 2015-08-01 21:31:15

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Lista jest bardzo krótka bo szkodliwość tej religii wywołuje wręcz
>wrażenie,....

Myślałem, ze oddasz mu słuszną palmę. Jednak postanowiłeś walczyć o podium.
Fajni jesteście :-)

6. Data: 2015-08-01 21:37:57

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 21:28, Penetrator pisze:
> [...]
poważną depresje, bo z jednej strony uczeni bierności frustrują się bo świat wymaga

z tymi modlami to jest troche inaczej w katolicyzmie, zamiast modlic sie
o rower (egzamin) bo to nie dziala, trzeba rower zapierdolic (ukrasc
odpowiedzi/wyniki) i modlic sie o wybaczenie

--
gazebo

7. Data: 2015-08-01 21:51:59

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

>wrażenie,....

Myślałem, ze oddasz mu słuszną palmę. Jednak postanowiłeś walczyć o podium.

To ci skrócę, ta religia powstawała gdzie ludzkość była bardzo brutalna, sposobem
życia nawzajem do siebie, barbarzyńsko traktowano kobiety i dzieci, więc z punktu
współczesnej etyki jest to skrajna patologia i nie jest dziwne że ludzie się drą gdyż
mamy bestialstwo przemocowe rozsiewane przez tych co ich nie udało się cywilizować.
Plemienność to faza pierwotna, taka ludzkość nienawidzi tego co inne i słabe. Tak
więc ta religia zaprzecza wszelkiej kulturze i cywilizacji. Nie jest dziwne że jej
konsekwencje to terroryzowanie ludzi bo to wymysły które powstały w czasach brutalnej
dziczy.

8. Data: 2015-08-01 22:04:46

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 21:51, Penetrator pisze:
> [...]
konsekwencje to terroryzowanie ludzi bo to wymysły które powstały w czasach brutalnej

obstawiam, ze ten gosc tak tatooospiercingowany jest lagodny jak baranek

--
gazebo

9. Data: 2015-08-01 22:22:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mpj73r$uij$1@dont-email.me...
> z tymi modlami to jest troche inaczej w katolicyzmie, zamiast modlic sie o
> rower (egzamin) bo to nie dziala, trzeba rower zapierdolic (ukrasc
> odpowiedzi/wyniki) i modlic sie o wybaczenie

:-)))) dobre!
Zawsze uczą że łatwiej prosić o wybaczenie niż o pozwolenie :-)

10. Data: 2015-08-02 07:36:14

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>:-)))) dobre!
>Zawsze uczą że łatwiej prosić o wybaczenie niż o pozwolenie :-)

Etam, Siri kłamie żebyś dał jej spokój - przestań już ją miętolić.

Coś a'la altruizm, ale bardziej szare i nijakie
żółty ser
Gdy jeszcze nie było mediów nagłaśniających afery
ptasi móżdżek?
Dobrej nocki:-)