Tak właśnie ten system działa...

1. Data: 2015-08-04 17:24:23

Temat: Tak właśnie ten system działa...
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,11
378027,Lekarz_zobaczyl_plemniki__ktorych_nie_bylo.ht
ml

2. Data: 2015-08-04 17:36:14

Temat: Re: Tak właśnie ten system działa...
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.08.2015 o 17:24, Penetrator pisze:
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,11
378027,Lekarz_zobaczyl_plemniki__ktorych_nie_bylo.ht
ml

probuj dalej

--
gazebo

3. Data: 2015-08-04 18:46:39

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,11
378027,Lekarz_zobaczyl_plemniki__ktorych_nie_bylo.ht
ml

Przykład niekompetencji ludzi którym się niepotrzebie za bardzo ufa.

Swoją drogą, nie podoba mi się wzmianka o tym, że tylko pozytywny wynik
testu poddaje się rutynowo weryfikacji...
W końcu pomyłka w drugą stronę jest równie zła.
Jeśli uznamy, że weryfikację stosujemy aby zmniejszyć ryzyko błedu jednego
człowieka to powinna być ona zastosowana niezależnie od wyników pierwszego
testu!

4. Data: 2015-08-04 20:26:19

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]

człowieka to powinna być ona zastosowana niezależnie od wyników pierwszego

Ten badacz jest psychicznie chory...popatrz tłumaczenie tej osoby.....a co do systemu
i bezmyślnych bydląt, to ja miałem tak samo, opinia biegłych psychiatrów twierdziła
że ja mówię prawdę bo mam objawy traumatyczne jak ofiara, więc jest moje zeznanie
wiarygodne. I tak samo, tumamy opinie psychologów, zeznania świadków i samej ofiary
mieli w dupie. Tak samo było u mnie.

5. Data: 2015-08-04 20:50:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>. Tak samo było u mnie.

Konkretnie: mam pożyczyć tę kosiarkę do trawy? Pytam poważnie- w sobotę mogę
Ci podrzucić (albo razem możemy spróbować skosić te Twoje chwasty)

--

Chiron

6. Data: 2015-08-04 23:04:49

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

Konkretnie: mam pożyczyć tę kosiarkę do trawy? Pytam poważnie- w sobotę mogę
Ci podrzucić (albo razem możemy spróbować skosić te Twoje chwasty)

Ja nie chce mieć nic wspólnego z nienawistnikami więc spadaj.

7. Data: 2015-08-04 23:34:48

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.08.2015 o 23:04, Penetrator pisze:
> [...]
>
> Konkretnie: mam pożyczyć tę kosiarkę do trawy? Pytam poważnie- w sobotę mogę
> Ci podrzucić (albo razem możemy spróbować skosić te Twoje chwasty)

mozecie pierdolnac sobie wspolna fote?

--
gazebo

8. Data: 2015-08-05 06:39:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiron

> [...]

--

Ja nie chce mieć nic wspólnego z nienawistnikami więc spadaj.

=========

. A wyglądają już jak duże krzewy. To żyj dalej wśród chwastów. Jak sobie
tam chcesz. Miłego dnia życzę:-)

--

Chiron

9. Data: 2015-08-05 15:07:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Aug 2015 20:50:04 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> Konkretnie: mam pożyczyć tę kosiarkę do trawy? Pytam poważnie- w sobotę mogę
> Ci podrzucić (albo razem możemy spróbować skosić te Twoje chwasty)

I piłę oraz siekierę weź - na krzaki.

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

10. Data: 2015-08-05 18:14:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> I piłę oraz siekierę weź - na krzaki.

ROTFL! Jakby globik zobaczył mnie idącego z piłą i siekierą w kierunku jego
domu- albo by uciekł, albo zaatakował :-)

--

Chiron

cisza na morzu...
Takich rzecz coraz więcej...
Re: Jak tehnicznie podzielić kapsułkę antybiotyku? [FUT]
Tatuaże? Kolczyki w nosie, wargach?
Skrytogejstwo homofobów :-)