1944 dni wstydu i hańby.

41. Data: 2015-08-11 18:42:34

Temat: Re: 1944 dni wstydu i hańby.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1fs3zp78548jo.8k765anfeltf$.dlg@40tude.net...
> [...]
esor-maria-dorota-m

> Rozumiem, że "coś sensownego" oznacza - co TY uznasz za sensowne. Nie mam
> szans 3-]

Niedawno linkowałem projekt ustawy. Jak wejdzie w życie- to próba uniknięcia
zaszczepienia doprowadzi do drakońskich kar i kradzieży dziecka przez
państwo. No ale jemu tego nie wytłumaczysz.

--

Chiron

42. Data: 2015-08-13 21:21:18

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11.08.2015 13:51, Ikselka wrote:

> Tu:

> Przepraszam :-)

ok, cmok :*

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

43. Data: 2015-08-13 22:27:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Aug 2015 21:21:18 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> ok, cmok :*

I wzajemnie :-))

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

44. Data: 2015-08-13 22:33:38

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-13 o 22:27, Ikselka pisze:

> I wzajemnie

gwno spotkalo sie z gwnem:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

45. Data: 2015-08-13 22:39:15

Od: pam <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-13 o 22:33, u2 pisze:

> gwno spotkalo sie z gwnem:)

raczej całuśna z całuśnym

46. Data: 2015-08-14 18:49:58

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik Ghost napisał:

>Rozmowa z tobą do niczego nie prowadzi. Więc nie!!!

Pod iloma nickami tutaj pisujesz?

47. Data: 2015-08-22 22:11:14

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-06 o 22:26, Ikselka pisze:

> [...]
> https://twitter.com/KurskiPL/status/6291995002430177
28

> I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

wiadomo, nikt ci nie wmówi, że białe jest białe a czarne jest czarne :D

http://tnij.org/4i3fxuj

--
"Chcemy społeczeństwa, w którym ludzie mogą swobodnie dokonywać wyborów,
popełniać błędy, być hojni i współczujący. To jest to, co mamy na myśli

48. Data: 2015-08-23 06:56:19

Od: "Karol" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

28

> wiadomo, nikt ci nie wmówi, że białe jest białe a czarne jest czarne :D
>
> http://tnij.org/4i3fxuj

Czy gdyby zorganizował kolejny marsz szmat to wtedy byłby ok? Nie rozumiem-
jak Ci może przeszkadzać to, że człowiek często się modli?

Brawo!
Gośka była genialna.
--

Chiron

49. Data: 2015-08-25 19:06:55

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-23 o 06:56, Karol pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Czy gdyby zorganizował kolejny marsz szmat to wtedy byłby ok? Nie
> rozumiem- jak Ci może przeszkadzać to, że człowiek często się modli?

Ostentacyjnie. Ot, taki strażnik klęcznika.

--
[...]

Tak właśnie ten system działa...
cisza na morzu...
Takich rzecz coraz więcej...
Re: Jak tehnicznie podzielić kapsułkę antybiotyku? [FUT]
Tatuaże? Kolczyki w nosie, wargach?