2:18

281. Data: 2008-10-02 16:55:55

Temat: Re: 2:18
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 14:30:00 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Wydaje mi się że rozumiem o co Ci chodzi jednak nie zgadzam się z tym
> żeby była to dobra droga. W każdym razie mnie ona nie odpowiada.

> Zerknąłem o czym to. Chyba chwilowo nie dam rady zmusić się do
> przeczytania. Dużo innych pozycji ma wyższe priorytety... no chyba że
> zrobię sobie małą sztuczkę psychologiczną. :>

...polegajacą na odnalezieniu w sbie dziecka? - polecam :-)

> Ale tak czy inaczej, nie ma szans żebym się za to wziął wcześniej niż po
> połowie miesiąca.

...albo kiedy będziesz mial dzieci - wtedy to już obowiązkowo :-)

282. Data: 2008-10-02 17:18:38

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> "vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

> Nie znasz języka polskiego? W tym wypadku druga książka, nie drugi tom.
> Pierwsza była Polianna...
> Polak wie z miejsca...

Spox, po prostu pomyliłem Cię z życzliwym człowiekiem.
Nie mylę się dwa razy.

pozdrawiam
vonBraun

283. Data: 2008-10-02 17:22:04

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> ...polegajacą na odnalezieniu w sbie dziecka? - polecam :-)

Albo zastosować półśrodek i obejrzeć film...

> ...albo kiedy będziesz mial dzieci - wtedy to już obowiązkowo :-)

To raczej jeszcze nie jutro i nie pojutrze. :(
--
Relpp

284. Data: 2008-10-02 17:38:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Oct 2008 17:22:04 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Albo zastosować półśrodek i obejrzeć film...

To już lepiej przeczytać - kiedyś. Film nie pokazuje tego, co jest
najważniejsze w tej książce, z dziewczynki robi naiwne bobo - jednak :-(
A to była poważna dziewczynka, poważna nad wiek, i nad wiek... samotna
wśród dorosłych.

> To raczej jeszcze nie jutro i nie pojutrze. :(

Może kiedyś :-)

hi
Wieczne trwanie
TROLL A SPRAWA POLSKA...