TROLL A SPRAWA POLSKA...

1. Data: 2008-09-22 09:56:20

Temat: TROLL A SPRAWA POLSKA...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaiste zaskakujące było orzeczenie terbunału zamiast poprawy usterek
zezwalające na plucie Polakom w twarz i radosne echo jakie rozbryzgło z
chlupotem GWna, gdy Jonkauer zaniósł się ze szczekotem Maxima - jak w
Katyniu - pełnią radości w otępiałych od alkoholu resztach mózgowej GWnianej
masy.
Wszystkich zaskoczyło, oprócz mnie samego, wszak to ja alarmuję o
strukturach państwa pożeranych przez parcha. Przeżartych tak, że już
niewiele zostało. Ale i tak warto użyc jakiegoś fungicydu, zdrowa tkanka
odrodzi się, pozbywając się toksyn. Trzeba tylko zrozumieć część pieśni z
boju Polaków pod Monte Cassino:

Czy widzisz te gruzy na szczycie? (ten terbunał)
Tam wróg twój się kryje, jak szczur!
Musicie! Musicie!! Musicie!!!
Za kark wziąć i strącic go z chmur!

I poszli szaleni, zażarci,