Wybór trenera - szkolenia NLP

1. Data: 2008-09-21 19:52:10

Temat: Wybór trenera - szkolenia NLP
Od: p...@w...info szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałem się dowiedzieć od was czy duża jest różnica w jakości szkoleń
Praktyk NLP ?
Jakie macie doświadczenia z trenerami ? Czy jest ktoś kogo szczególnie
polecacie ? Czy jest ktoś kogo szczególnie odradzacie ?

Pytam z ciekawości, bo jest różnica w marketingu różnych szkół (czy za
lepszym marketingiem idzie lepsza jakość?), no i w cenach kursów.

Pozdrawiam
Przemek

2. Data: 2008-09-21 20:32:54

Temat: Re: Wybór trenera - szkolenia NLP
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

p...@w...info pisze:
> [...]
>
> Pytam z ciekawości, bo jest różnica w marketingu różnych szkół (czy za
> lepszym marketingiem idzie lepsza jakość?), no i w cenach kursów.

Był niedawno wątek na ten temat. Polecamy tego pana:

http://pl.youtube.com/watch?v=hI_CQwFKB0A

;-P

Ewa

3. Data: 2008-09-21 20:59:33

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@w...info pisze:
> [...]
>
> Pytam z ciekawości, bo jest różnica w marketingu różnych szkół (czy za
> lepszym marketingiem idzie lepsza jakość?), no i w cenach kursów.

Popatrz na polityke - czy za lepszym PR'em stoi lepsza jakosc? :D Taki
Lepper na przykład...

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

4. Data: 2008-09-22 08:29:15

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@w...info> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
> Chciałem się dowiedzieć od was czy duża jest różnica w jakości szkoleń
> Praktyk NLP ?

A warto uczyć się NLP czy spowoduje to jedynie zrycie psychiki?

5. Data: 2008-09-22 10:19:46

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:
> Użytkownik <p...@w...info> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> A warto uczyć się NLP czy spowoduje to jedynie zrycie psychiki?

Mysle że warto wziac sobie do serca tylko pare elementów i bron boze nie
wsiąkac w to bez opamiętania

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

6. Data: 2008-09-22 12:59:55

Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mysle że warto wziac sobie do serca tylko pare elementów i bron boze nie
> wsiąkac w to bez opamiętania

Które elementy polecasz a których nie polecasz?

7. Data: 2008-09-22 13:23:36

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea; <gb6b47$cg4$2@atlantis.news.neostrada.pl> :

> Był niedawno wątek na ten temat. Polecamy tego pana:
>
> http://pl.youtube.com/watch?v=hI_CQwFKB0A

Ten Pan jest akurat dobrym przykładem jednego z zastosowań NLp - jeżeli
nie ma się odpowiedniego wykształcenia/inteligencji/cech charakteru, to
można to nadrobić konstrukcjami lingwistycznymi. Ale to działa na krótką
metę.

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

8. Data: 2008-09-22 13:31:35

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> http://pl.youtube.com/watch?v=hI_CQwFKB0A

"NLP - Pokonaj nieśmiałość - Panorama społeczna"
A po co pokonywać, człowiek niesmiały jest lepszy niż tabuny bezczelnych
yuppie.
Jak pisał Kisielewski: "Apodyktyczność jest formą żarliwej troski o
skuteczność. Jest formą błędną: człowiek apodyktyczny mniej jest
przekonywający niż człowiek nieśmiały."

9. Data: 2008-09-22 16:12:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> [...]
> nie ma się odpowiedniego wykształcenia/inteligencji/cech charakteru, to
> można to nadrobić konstrukcjami lingwistycznymi. Ale to działa na krótką

Mam wrażenie, że przekąs w moim poście był mało zauważalny. Muszę nad
tym popracować. ;)

Ewa

10. Data: 2008-09-22 16:12:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora