Re: Dobra, poddajęsię!

1. Data: 2008-09-20 19:31:09

Temat: Re: Dobra, poddajęsię!
Od: "Robakks" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wtedy, gdy wyrzucimy z kosmosu człowieka...
>
> Słowem, czasoprzestrzeń Einsteina to jedynie zbiór alternatyw (bytów
> potencjalnych), a którym, wzdłuż wymiaru czwartego, przemieszcza się
> coś co nazywam falą poznawalności ściśle powiązaną z ludzką świadomością.
> W fali poznawalności, którą my postrzegamy jako subiektywną teraźniejszość,
> ale która nie jest tożsama z teraźniejszością rozumianą jako "płaszczyzna
> zdarzeń jednoczesnych" (zbędna i komplikująca obraz, zdaniem Einsteina
> i słusznie) zachodzi proces wyboru wśród wspomnianych wyżej alternetyw.

1. W każdej 4-ro wymiarowej bryle można wykonać dowolny przekrój
i nazwać go teraźniejszością np. rok 1410 jest innym przekrojem niż rok 2008.

2. Zamrożona jest wyłącznie przeszłość, a teraźniejszość to granica.
Bryła lodu o której wspomniano dotyczy czasu dokonanego (co było) natomiast nie ma
związku z czasem
przyszłym (co będzie).

3. Nieskończoność potencjalna nie ma granicy, a więc nie może być mowy o
determiniźmie. Przyszłość
jest determinowana metafizycznie WOLĄ świadomych podmiotów.

4. Proszę nie dziękować tylko zrozumieć co piszę, bo jest to oczywiste, a w nagrodę
wieści z profilu
"Miłość Ci" Znajomi - 18.708, Komentarzy - 24.560

Gdy umarłem...

Gdy umarłem była ciemność.
Cały znany mi świat przestał istnieć.
Halo, jest tu ktoś? - zapytałem z nadzieją;
echem była grobowa cisza...
Zrobiło mi się bardzo smutno...

Nagle z ciemności dobiegł głos:
to be or not to be
Słabo znam angielski ale zrozumiałem:
mając do wyboru być czy nie być
odpowiedziałam: BYĆ - CHCĘ BYĆ!

Witaj robaczku, powiedział inny głos.
Życzę Ci radości - powiedział głos następny.
I nagle cisza rozbrzmiała tysiącem głosów.
Te głosy mówiły do mnie.
Już nie byłem sam! :) (:

A TY! Czy słyszysz, gdy mówię do Ciebie:
Witaj ;-)
-- Robakks ? ?
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
źródło: http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

2. Data: 2008-09-20 19:45:43

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> mając do wyboru być czy nie być
> odpowiedziałam: BYĆ - CHCĘ BYĆ!

A gdyby Cię nie było to by Ci nie było wcale przykro że Cię nie ma :)

3. Data: 2008-09-20 20:21:25

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Sakujami" <s...@n...gmail.to>
> "Robakks" <r...@w...pl>

> A gdyby Cię nie było to by Ci nie było wcale przykro że Cię nie ma :)

Duch nie umiera z prostego powodu: nie może umrzeć coś
co nigdy nie było żywe.
Umrzeć może ciało, a więc stracić kontakt z duchem który nim sterował.
Duch natomiast jest nieśmiertelny. :-)
przykład:
w głębokim śnie nie wiesz, że jesteś, a przecież jesteś - tylko nieświadomy:)
Edward Robak*
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

4. Data: 2008-09-20 21:23:36

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Wrz, 21:45, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> Użytkownik "Robakks" <r...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:gb3j15$atn$1@achot.icm.edu.pl...

> A gdyby Cię nie było to by Ci nie było wcale przykro że Cię nie ma :)

Najgorzej jest, kiedy się jest, a człowiekowi przykro, że jest. Wtedy
czasem chce zrobić tak, a by go nie było, bo wtedy nie może mu być
przykro, że diasillobył...

Nie no, to nie o sobie; ja akurat jestem i cieszę się z tego, jak nie
wiem, co ;-)

5. Data: 2008-09-20 21:25:58

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Wrz, 23:23, i...@g...pl wrote:

> że diasillobył...

że był... //diasillo - kazali mi wpisac z obrazka w okienko, ale mi
pisanie wskoczyło do posta, ale numer, głupie Google. czytnik mi coś
wariuje, więc na razie piszę z gugla :-DDD

6. Data: 2008-09-21 12:52:17

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> Nie no, to nie o sobie; ja akurat jestem i cieszę się z tego, jak nie
> wiem, co ;-)

Dla mnie to abstrakcja

7. Data: 2008-09-21 18:26:56

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> Nie no, to nie o sobie; ja akurat jestem i cieszę się z tego, jak nie
> wiem, co ;-)

A czy życie jest po to aby się cieszyć ?

8. Data: 2008-09-21 18:42:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Sep 2008 20:26:56 +0200, Sakujami napisał(a):

> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> A czy życie jest po to aby się cieszyć ?

Nie, to cieszenie się jest po to, aby żyć :-DDD
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

9. Data: 2008-09-22 08:27:49

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, to cieszenie się jest po to, aby żyć :-DDD

Napisałaś że nie masz pracy, a może to praca jest jedyną rzeczą w życiu
która może cieszyć?

10. Data: 2008-09-22 11:31:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Sep 2008 10:27:49 +0200, Sakujami napisał(a):

> Napisałaś że nie masz pracy, a może to praca jest jedyną rzeczą w życiu
> która może cieszyć?

Nie zawsze cieszy praca zawodowa.
Nie "nie mam pracy", lecz "nie pracuję" - z wyboru :-)
Także dlatego, że tak ustaliliśmy z mężem, że to on "poluje", a ja siedzę w
jaskini - a mnie to bardzo pasuje.
Nie "kurzę" (od: kura) się w domu - prócz tego, że pomagam mężowi w jego
pracy (dzięki temu on nie zatrudnia NIKOGO, pracuje ze swoim bratem tylko)
mam także czas na swoje hobby: malowanie, granie, trochę informatyki -
właśnie zaczęłam od nowa, muszę trochę zaktualizować wiedzę i umiejętnosci,
kocham informatykę, ale szkoda, że tak późno to zrozumiałam - już nie
wskoczę w ten zawód, pozostanie ona w sferze hobby). Praca w szkole była
największym błędem, teraz dopiero wiem, jak wielkim - prawie odebrała mi
życie, mogłam już nie żyć, gdybym nie poszukała pomocy, a właściwie gdyby
mój mąż tego koszmaru nie przerwał stwierdzając, że koszt mojej pracy
przewyższa wszelkie inne - miał na myśli te niematerialne... Miał rację.
--
[...]

Poprawność polityczna
NO!!! Nareszcie!!!
DOBRE ŻYCZENIE...
Panslavisto!
Manipulacja telewizyjna - ciekawy przyklad