Manipulacja telewizyjna - ciekawy przyklad

1. Data: 2008-09-19 13:43:44

Temat: Manipulacja telewizyjna - ciekawy przyklad
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Sa przeanalizowane wiadomosci Fox News (USA)
w ktorych rozmawia dziennikarz Fox News
(na ekranie z lewej) oraz jakis profesor (z prawej).
Tematem jest zamach a wieze WTC.
Profesor broni teorii spiskowej a
dziennikarz próbuje go zdyskredytowac.

Material video i artykul pokazuje jakie triki
stosuje dziennikarz zeby zdyskredytowac tego
profesora (i zrobic z niego glupka).

Niestety, analiza video jest po angielsku
za to w artykule metody manipulacji dziennikarza
sa opisane tekstem po Polsku:

http://prawica.net/node/13640

"Mówi sie, ze kto ma media, ten ma wladze"

Duch

2. Data: 2008-09-19 13:52:56

Temat: Re: Manipulacja telewizyjna - ciekawy przyklad
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> Sa przeanalizowane wiadomosci Fox News (USA)
[...]

FN jest znana z tendencyjności i "grubych nici" (taka prawicowa telewizja
propagandowa).

Don

3. Data: 2008-09-19 14:11:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Telewizja robiona przez ludzi z niskimi czołami dla ludzi
o niskich czołach? :)

--
CB

4. Data: 2008-09-19 14:56:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Merytorycznie, oraz pod względem "misji": odpowiednik TVP u nas.

--
CB

5. Data: 2008-09-19 15:25:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW TVP ostatnio "zwąchała się" z Pulsem i "transferują" sobie
kadry.

Jak oglądam te stacje ostatnio, to non stop odnoszę wrażenie,
że już sami czasem nie wiedzą co wymyśleć, aby "podejść"
widzów by ich "wyprostować".

Nie pasujący do "misji" uciekają stamtąd lub wylatują, a pasujący
- są łaskawie "przygarniani" [do wielkiego cycka]. ;)

TVN wcale nie wypada pod tym względem dużo lepiej.
Tylko cel mają akrat odwrotny: starają się "zakręcić" widzów. ;)

Polsat z kolei to taka stacja klasy "disko-polo", ale dobrze, że
takie_coś istnieje wśród innych stacji tworzących syntetyczny
rynek mediów w PL.

Reasumując: zbyt dużo telewizji = bardzo niedobrze dla głowy.

--
CB

6. Data: 2008-09-19 15:50:11

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message

W TVP nie podoba mi sie ze wsadzili tam Lisa.
To jest manipulant pierwszej wody, z ta swoja publicznoscia,
ktora mu w odpowiednim momencie klaska :)
Gdy pyta kogos z widowni i mu nie pasuje to odbiera mu glos itp.
Duch

7. Data: 2008-09-19 18:20:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Wrz, 17:50, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> [...]
> ktora mu w odpowiednim momencie klaska :)
> Gdy pyta kogos z widowni i mu nie pasuje to odbiera mu glos itp.

Jak to lis... jak coś, to za gardełko i cisza jest ;-)

A w ogóle - wyjątkowo niesympatyczne indywiduum, wizualnie i mentalnie.

8. Data: 2008-09-19 19:10:48

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

> A w ogóle - wyjątkowo niesympatyczne indywiduum, wizualnie i mentalnie.

Kiedys robil za czlowieka honoru i zatroskanego o Polske.
Jeszcze w 2004 pisal:

"
Dziś gruba kreska, brak lustracji, brak dekomunizacji i historyczny
relatywizm wychodzą nam bokiem. Kto ma się w III RP najlepiej? Ciężko
pracujący, utalentowani ludzie czy cwaniacy z układów - partyjnych i
służbowo-tajnych - którzy opanowali gospodarkę? Kto ma się lepiej - walczący
o wolną Polskę czy kelnerzy przodującej idei? (...) Nie twierdzę, że
lustracja i dekomunizacja, także moralna, byłaby odpowiedzią na większość
polskich bolączek. Nie na większość. Ale na bardzo wiele tak. Za ten grzech
zaniechania będziemy płacili bardzo długo.
"

----
co ciekawe, gdy ogloszono lustracje, kamera przez przypadek zarejestrowala
Lisa ktory krzyczy do Walesy,
"Panie prezydencie, niech pan nas ratuje!" :)

----
Gdy Kaczory doszly do wladzy wpadl zaczal panikowac, w jego programach byle
ewidentnie widac
jak manipuluje, stracil nad soba konrole. Zdziwilo mnie to ze nawet nie tyle
trzymal strone PO,
co ... SLD.
Dopiero potem doszedl do siebie. Gdy wygrala platforma bylo widac duze
uffff.
Tak, sliski gosc.

Duch

9. Data: 2008-09-19 21:04:30

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Wrz, 21:10, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> [...]
> trzymal strone PO,
> co ... SLD.
> Dopiero potem doszedl do siebie. Gdy wygrala platforma bylo widac duze

I obleśny. Wyjątkowo. Glizda taka :-)

10. Data: 2008-09-19 22:55:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co zauważyłem to w TVP zrobiono gigantyczną czystkę
kadrową oraz "programową".

Już nawet wiadomości tam nie oglądam.
Nawet jak przełączam, to przestawiam po kilku minutach, bo ich
"poziom" mnie podłamuje.
Od dłuższego czasu chcę poprzestawiać kolejność kanałów, ale
nie mogę się jakoś przybrać.
Czy ktoś ocenia TVP w ostatnim czasie in plus tak w ogóle?

Z innej beczki: SLD przeobraziła się "mimochodem" w taką partię
najodpowiedniejszą chyba dla ludzi popierających do niedawna
jeszcze np Samoobronę - wnioskuję po tym co sobą reprezentują
w dyskusjach ich nowi "piastujący", tudzież po niepokojącej skali
ich powierzchni ponad-brwiowej [co mam wrażenie, że w jakiś
silny sposób się łączy jedno z drugim].
Wielki kryzys w SLD [i w związku z tym efekty nieprzemyślanego
poszukiwania w panice "antidotum"] jest coraz bardziej widoczny
IMHO.

Co do Lisa: jak na [obecne] TVP to reprezentuje całkiem jeszcze
umiarkowanie odstraszający poziom IMHO, choć do zachwytu
- daleko bardzo.
Sposób w jaki "kieruje" dyskusją - wiocha oczywiście, ale i tak
jest w miarę jeszcze subtelny przy "miszczu" Pospieszalskim.

W ogóle mam wrażenie, że media ostatnimi czasy zjechały mocno
w dół... i to za sprawą "zainfekowania" PiSem w najróżniejszych
formułach.
Np jak Olejnik czy ktoś inny robi program z kimś PiSiorów to czuję
z góry, że szkoda czasu na słuchanie i nadążanie za tym o czym
będą mówić, bo to kompletnie do niczego nie prowadzi, w czym
niezawodnie się utwierdzam jeśli tylko daję takiej "produkcji" szansę.

--
CB

"Duch" <n...@n...com> napisał(-a)
w wiadomości news:gb0hnh$3j5$1@news.dialog.net.pl:

> W TVP nie podoba mi sie ze wsadzili tam Lisa.
> To jest manipulant pierwszej wody, z ta swoja publicznoscia,
> ktora mu w odpowiednim momencie klaska :)
> Gdy pyta kogos z widowni i mu nie pasuje to odbiera mu glos itp.

20080919
TV
I TYLKO NIEBO PŁACZE...
Córka alkoholika znęcającego się psychicznie nad rodziną
czy warto