TV

1. Data: 2008-09-19 07:07:42

Temat: TV
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W którymś wątku było narzekanie na tv, ale już nie mogę teraz znaleźć.

Trafiłam akurat na zakończenie jakiegoś porannego programu TV (typu
poranna rozmowa z politykiem). Nawet nie wiem, kto był gościem, bo na
samo pożegnanie prowadzącego włączyłam. No i facet prowadzący mówi coś w
tym stylu: "Życzę Państwu miłego weekendu, który właśnie się już zaczął".
Dla kogo się _już_ zaczął? Dla niego chyba.
Jak to się ludzie czasem zdradzają z brakiem dekoncentracji z ego, nawet
przed kamerami [żeby nie było NTG] ;).

Ewa

2. Data: 2008-09-19 19:57:11

Temat: Re: TV
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Wrz, 09:07, medea <e...@p...fm> wrote:
> [...]
> tym stylu: "Życzę Państwu miłego weekendu, który właśnie się już zaczął".
> Dla kogo się _już_ zaczął? Dla niego chyba.

No wiesz, dla niektórych dzień przed szabatem to właśnie już weekend,
a i w naszym szanownym Sejmie już składali sobie życzenia z okazji
Chanuki, zamiast Bożego Narodzenia :-P

"Życie żydowskiej gminy jest mierzone cyklem tygodniowymi okresami
wyznaczanymi przez szabaty. Regularność następowania szabatów czyni je
kamieniami węgielnymi roku. Szabat to nazwa siódmego dnia odpoczynku.
Zgodnie z Pismem Świętym, siódmym dniem tygodnia jest sobota, jednakże
w tradycji chrześcijańskiej nastąpiło przesunięcie na niedzielę.
Muzułmanie natomiast obchodzą piątek jako dzień odpoczynku."

Jednakoż znając nasze TV-medium, nie sądzę, żeby prowadzący był
Muzułmaninem :-PPP

3. Data: 2008-09-19 20:23:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Jednakoż znając nasze TV-medium, nie sądzę, żeby prowadzący był
> Muzułmaninem :-PPP

Ja myślę, że sprawa jest banalna. Facet po prostu ma codzienny poranny
program i dziś po nim ma już wolne do poniedziałku, dlatego tak powiedział.
Chwilę później przełączyłam zdaje się na TVP2, gdzie Kamel z jakąś drugą
prowadzącą rozmawiał z parą tancerzy. Po chwili poprosił ich o
zatańczenie, mówiąc, że oni sami (prowadzący) nie zatańczą, żeby nie
dominować programu. Wiem, to był taki żart, ale nikt ich wcale o żaden
taniec nie prosił.
Te dwa incydenty, oraz wiele innych które od czasu do czasu obserwuję,
niestety pokazują, że dzisiejsze "prezenterstwo" telewizyjne (i
dziennikarstwo w ogóle) schodzi na psy. Wszystkim chodzi głównie o to,
żeby zaprezentować samego siebie, gość jest mało ważnym w sumie
elementem. O! Jeszcze jeden przykład - jadąc samochodem, słuchałam TOK
FM (radio, które i tak uważam za jedno z lepszych). Prezenterka gadała z
jakimś gościem ładnych kilka minut, a na zakończenie nawet nie
przypomniała jego nazwiska (może na początku chociaż przedstawiła ;) ).

Może to taki syndrom obecnych czasów, żeby innych nie zauważać?

Ewa

4. Data: 2008-09-19 20:46:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Wrz, 22:23, medea <e...@p...fm> wrote:

> Ja myślę, że sprawa jest banalna. Facet po prostu ma codzienny poranny
> program i dziś po nim ma już wolne do poniedziałku, dlatego tak powiedział.
> Chwilę później przełączyłam zdaje się na TVP2, gdzie Kamel

Ajajaj!
;-PPP

> [...]
> zatańczenie, mówiąc, że oni sami (prowadzący) nie zatańczą, żeby nie
> dominować programu. Wiem, to był taki żart, ale nikt ich wcale o żaden

Typowe - stwarzanie sztucznego wiatru wokół własnej osoby za pomocą
pierdnięcia //sorry, to moje autorskie określenie na takie sytuacje,
spotykane co rusz w TV ;-)

> Te dwa incydenty, oraz wiele innych które od czasu do czasu obserwuję,
> niestety pokazują, że dzisiejsze "prezenterstwo" telewizyjne (i
> dziennikarstwo w ogóle) schodzi na psy.

Już dawno zeszło. Nie ma o czym mówic.

> Wszystkim chodzi głównie o to,
> żeby zaprezentować

...jakkolwiek

> samego siebie, gość jest mało ważnym w sumie
> elementem.

...ba, pretekstem tylko.

> [...]
> przypomniała jego nazwiska (może na początku chociaż przedstawiła ;) ).
>
> Może to taki syndrom obecnych czasów, żeby innych nie zauważać?

Może nie aż czasów, ale coś w tym jest, że się promują co rusz lub są
promowani jako pretekst do kolejnego programu o zaszywaniu dziury w
skarpecie ludzie jakby świeżo spadli na ekrany z Kosmosu. Kto to? -
jak nie znasz nazwiska ani gęby, to znaczy, że kolejna gwiazda ;-PPP

I TYLKO NIEBO PŁACZE...
Córka alkoholika znęcającego się psychicznie nad rodziną
czy warto
warto wiedzieć
A NA POLITYCE