czy warto

1. Data: 2008-09-18 14:32:41

Temat: czy warto
Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

Postanowienie - zrzucenie wagi, jak? wedle starej zasady - jedz mniej,
wiecej sie ruszaj.

jak sie czuje? psychicznie - daze do jakiegos celu, kontroluje sie, daje mi
to ogolnie dobre samopoczucie, ale... czy warto...

niby, nie oceniaj ksiazki po okladce ale i tak kazdy ocenia. liczy sie
wartosc czlowieka, to co ma w sobie, ale nie oszukujmy sie wyglad ma
znaczenie i to ogromne!

mam dylemat czy wybrac smukle cialo, ktore oglada nago tylko jeden
czlowiek - moj mezczyzna i ktory jak twierdzi wogole sie nie zmienilo (nie
przytylam) odkad sie znamy - 6 lat, czy tez wybrac soczystego steka z
ugotowanym ziemniazkiem i szparagami?

poki co wybieram smukle cialo.. ale czy warto?

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

2. Data: 2008-09-18 14:34:23

Temat: Re: czy warto
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Himera<h...@z...org>

[...]
> [...]
> steka z ugotowanym ziemniazkiem i szparagami?
>
> poki co wybieram smukle cialo.. ale czy warto?

a nie mozesz wybrac cwierc steka i smukle cialo?

don

3. Data: 2008-09-18 14:46:57

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message
> Himera<h...@z...org>
>
> [...]
>
> a nie mozesz wybrac cwierc steka i smukle cialo?

moglabym, to fakt, ale... to tak jkby wziasc tylko gryza hamburgera, albo
gryza pysznego ciasta gruszkowego z kremem.. jak juz zaczniesz to trudno
jest przestac.
wole wiec zupelnie omijac takie jedzenie. ale pytam czy warto?

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

4. Data: 2008-09-18 14:50:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Sep 2008 09:32:41 -0500, Himera napisał(a):

> [...]
> ugotowanym ziemniazkiem i szparagami?
>
> poki co wybieram smukle cialo.. ale czy warto?

Smukłe ciało plus soczysty stek BEZ ziemniaczka :-)
Warto!
:-)
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

5. Data: 2008-09-18 14:51:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Sep 2008 16:34:23 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Himera<h...@z...org>
>
> [...]
>
> a nie mozesz wybrac cwierc steka i smukle cialo?
>
> don

czemu ćwierć? - wołowina to wspaniałe mięso, można jej jeść mnóstwo,
odchudzając się - zwłaszcza tej, z której się robi steki.
Mięso, mięso, mięso.

6. Data: 2008-09-18 14:52:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Sep 2008 09:46:57 -0500, Himera napisał(a):

> [...]
> jest przestac.
> wole wiec zupelnie omijac takie jedzenie. ale pytam czy warto?

Steki (powtarzam) możesz jeść do syta. Bylebyś nie jadła ziemniaczków,
ciasta, cukru, pieczywa. Brokułki, szparagi - na full :-)

7. Data: 2008-09-18 15:04:36

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> czemu ćwierć? - wołowina to wspaniałe mięso, można jej jeść mnóstwo,
> odchudzając się - zwłaszcza tej, z której się robi steki.
> Mięso, mięso, mięso.

a dlatego ćwierć, że himera mieszka w usa, gdzie wszystko jest wieksze

don

8. Data: 2008-09-18 15:18:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Sep 2008 17:04:36 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> a dlatego ćwierć, że himera mieszka w usa, gdzie wszystko jest wieksze
>
> don

No to bym Ci pokazała steki w MOIM zaprzyjaźnionym sklepie - MNIAM :-)
Usa niech się schowa ze swoimi :-D

9. Data: 2008-09-18 15:18:53

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Himera" <h...@z...org> wrote in message
> [...]

Ty, dobre pytanie.

Bo gdyby odchudzanie sie udalo,
to latwo potem wpasc w obawe "kochaja mnie bo jestem chuda".
Potem nastepuje ciagla samokontrola ktora wykancza -
dogodzic sobie ciachem i "zbrzydnac",
czy
kontrolowac siebie i byc piekna

A przy braku odchudzania nie ma tego problemu :)

Ogólnie nie wiem.
--------------
Moj sposob na dobra wage:
Odpowiednia ilosc kalorii, co nie znaczy mniej jedzenia czy gorsze jedzenie,
bo brokuly czy kalafior tez moze byc przepyszny.
Slodycze ograniczyc do zera! - ten strzal enerogii po weglowodanach
powoduje blogostan i ... znowu szybko pojawia sie uczucie glodu.
Zastapic to tluszczami - dluzej trzymaja w sytosci.
Nie przejadac sie. Jesc do syta ale nie wciskac w siebie.
Wiecej ruchu..
Okresowe mini-glodówki (np. co 3 dzien brak sniadnia).
-----
Trzeba tez zauwazyc ze nadmierne jedzenie (jak i papierosy) pomagaja
radzic sobie z negatywnymi emocjami. Gdy czlowiek zaczyna sie odchudzac
- pokazuja sie problemy, ktore wczesniej byly rozwiazywane nadmiernym
jedzeniem.
Trzeba nauczyc sie z nimi radzic.

----------
Znajoma tez miala nadwage, juz z 10 lat. Poszla na test cukrzycy,
ale jakies bardziej zaawansowane testy - okazalo sie ze MA cukrzyce.
Jest juz po lekach - jest szczuplutka. Wniosek - trzeba wykluczyc tego typu
przypadek.

Tyle wymadrzan, pozdro :)
Duch

10. Data: 2008-09-18 15:28:52

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> No to bym Ci pokazała steki w MOIM zaprzyjaźnionym sklepie - MNIAM :-)
> Usa niech się schowa ze swoimi :-D

Nie wiem czy mozna generalizowac ale w USA jedzenie jest podobno okropne.
np. gotowane parowki nie daja oczek tluszczu w wodzie.
albo - ser zolty rozni sie od bialego tylko kolorem.
Duch

warto wiedzieć
A NA POLITYCE
Poszukuje Psychologa w Warszawie