Dezintegracja osobowości

1. Data: 2008-09-21 11:56:43

Temat: Dezintegracja osobowości
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

z http://pl.wikipedia.org/wiki/Dezintegracja_pozytywna
Dąbrowski wyróżnił 5 zasadniczych etapów rozwoju:
1. integracja pierwotna
2. dezintegracja jednopoziomowa
3. dezintegracja wielopoziomowa spontaniczna
4. dezintegracja wielopoziomowa zorganizowana
5. integracja wtórna

Gdy wspominam dobre czasy studiowania to wtedy widocznie była integracja
pierwotna, teraz jest dezintegracja i trzeba czekać na integrację wtórną.

2. Data: 2008-09-21 12:31:19

Temat: Re: Dezintegracja osobowości
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:
> [...]
> pierwotna, teraz jest dezintegracja i trzeba czekać na integrację wtórną.

Ktos potrafi te etapy jakoś zobrazować i rozwinąć?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

3. Data: 2008-09-21 14:41:34

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote in news:gb5er5$v7r$1@news.onet.pl:

> Ktos potrafi te etapy jakos zobrazowac i rozwinac?

na swoim wlasnym przykladzie? ;)

--
Y?

4. Data: 2008-09-21 17:42:17

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1; <gb5er5$v7r$1@news.onet.pl> :

> Ktos potrafi te etapy jakoś zobrazować i rozwinąć?

Chyba nikt - nawet Dąbrowskiemu to nie najlepiej szło. Ale tak ma być.
:)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

5. Data: 2008-09-21 18:16:56

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> Gdy wspominam dobre czasy studiowania to wtedy widocznie była integracja
> pierwotna, teraz jest dezintegracja i trzeba czekać na integrację wtórną.

Czasy studiów i pracy to były dobre czasy, teraz jestem cieniem dawnego
siebie...

6. Data: 2008-09-22 12:22:36

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote in

> Chyba nikt - nawet Dabrowskiemu to nie najlepiej szlo.

naprawde? a skad o tym wiesz?

--
Y?

7. Data: 2008-09-22 12:24:36

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote in

> Czasy studiów i pracy to byly dobre czasy, teraz jestem cieniem dawnego
> siebie...

chcesz powiedziec, ze przeszedles dezintegracje negatywna? ;)

--
Y?

8. Data: 2008-09-22 12:28:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Sep 2008 12:24:36 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

> "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote in

> chcesz powiedziec, ze przeszedles dezintegracje negatywna? ;)

Ja bym powiedziała, że ma teraz błędne postrzeganie siebie.
Powinien zrobić wszystko, żeby spojrzeć na siebie życzliwiej. Po prostu.
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

9. Data: 2008-09-22 12:40:27

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote in message

> Czasy studiów i pracy to były dobre czasy, teraz jestem cieniem dawnego
> siebie...

W takim razie pytanie - jak to naprawić? Jak wrócić do dawnego siebie?
Duch

10. Data: 2008-09-22 12:53:55

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> W takim razie pytanie - jak to naprawić? Jak wrócić do dawnego siebie?
> Duch

Obawiam się że się nie da bo jestem jak Mojżesz wygoniony na pustynię z
rozczuleniem wspominający stary dobry Egipt i co gorsze, mimo ze Mojżesz
męczył się 40 lat na pustyni to i tak nie został wpuszczony do Ziemi
Obiecanej.

40 minut
Jak by to wyglądało?
Re: Dobra, poddajęsię!