40 minut

1. Data: 2008-09-21 08:30:10

Temat: 40 minut
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to dużo czasu, czy mało?
Odczucie relatywne mocno. Dla jednych dużo, dla innych mało.
Wystarczająco dla niektórych.
Dla mnie wystarczyło takiej nieobecności w mieszkaniu.
Porównanie - przed nieobecnością fermentor stał na stole, potem powędrował
na szafkę.
Zrobiłem następny - też na szafkę, ale od tej nieobecnosci już zawsze ktoś w
domu był.
Ten pierwszy nawet nie drgnie. Ten drugi az podskakuje - nikt mu nic nie
dodał prócz tego, co sam weń włożyłem, nalałem czy nasypałem. Pracuje
fantastycznie.
I tak 40 lat niszczenia moich spraw materialnych i niematerialnych - sprawcy
są na grupie, tej i innych.
Polak w Polsce - traktowany jak najgorszy wróg przez...... wrogów Polski.
Polskiej Polski, Polski - Ojczyzny Polaków. Co oni tu jeszcze robią?

2. Data: 2008-09-21 11:22:33

Temat: Re: 40 minut
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 10:30, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> Dla mnie wystarczyło takiej nieobecności w mieszkaniu.
> Porównanie - przed nieobecnością fermentor stał na stole, potem powędrował

Żona albo Ci się zapomniało, że przestawiłeś. Nikt nie jest taki
głupi, żeby - chcąc Ci zaszkodzić - przestawiać Ci rzeczy w domu;
raczej nie chciałby zostawić żadnego śladu swej działalności :-) :-)

> Zrobiłem następny - też na szafkę, ale od tej nieobecnosci już zawsze ktoś w
> domu był.

Żona :-)

3. Data: 2008-09-21 13:20:20

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
h.googlegroups.com...
> [...]

raczej nie chciałby zostawić żadnego śladu swej działalności :-) :-)

> Zrobiłem następny - też na szafkę, ale od tej nieobecnosci już zawsze ktoś

Żona :-)

Nie było nic przestawiane - najnormalniej w tym sprzed wizyty nie ma
fermentacji burzliwej. W innych prawie zanikła - ale to moze być normalne,
tyle, że nie ma zapachu alkoholu, a już powinien być, trzeba przyznać, że
zapach i smak przyjemny. W tym nastawionym po wizycie jest ciągła emisja
gazów...
Wygląda tak, jakby ktoś dosypał mi sporą porcję pirosiarczynu potasu do
wcześniejszych nastaw.

Padażdim - uwidim.

4. Data: 2008-09-21 14:54:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Żona albo Ci się zapomniało, że przestawiłeś. Nikt nie jest taki
> głupi, żeby - chcąc Ci zaszkodzić - przestawiać Ci rzeczy w domu;
> raczej nie chciałby zostawić żadnego śladu swej działalności :-) :-)

To mi się śmieszna historia przypomniała sprzed kilku dni. Robiłam
zakupy w hipermarkecie, kupiłam m.in. serek wiejski w kubeczku.
Zawiozłam zakupy do domu, zapakowałam co trzeba do lodówki i pojechałam
dalej, już nie pamiętam gdzie, może po córkę do przedszkola, w każdym
razie nie było mnie około godziny w domu. Wracam, zaczynam robić obiad,
otwieram lodówkę, patrzę - serek otwarty. Oczywiście wściekam się na
ludzi, że takie świnie, otwierają serki w sklepie wyjadają połowę i
zostawiają na półce, no i na siebie, że nie spojrzałam dobrze, chociaż
trudno mi uwierzyć, bo zwykle patrzę na datę. Ze złością wrzucam resztki
serka do kubła.
No finał oczywiście do przewidzenia w tym kontekście - mąż wpadł na
chwilę po drodze, wyjadł trochę serka i pojechał dalej. Dość nietypowe
dla niego, no ale zdarzyło się. ;)

Panslavi! Raczej obstawiam żonę! :)

Ewa

Jak by to wyglądało?