Wieczne trwanie

1. Data: 2008-09-22 11:08:55

Temat: Wieczne trwanie
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma sens, czy też nawet najlepsze kiedyś się znudzi?

2. Data: 2008-09-22 12:13:53

Temat: Re: Wieczne trwanie
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.09.2008 Sakujami <s...@n...gmail.to> napisał/a:

> Czy ma sens, czy też nawet najlepsze kiedyś się znudzi?

Może sprawdź i zdaj relację?
--
Relpp

3. Data: 2008-09-22 12:26:57

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiecznie to nawet czas nie trwa :P

--
Y?

4. Data: 2008-09-22 12:29:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Sep 2008 12:26:57 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

> wiecznie to nawet czas nie trwa :P

Niektórzy mówią, że gdzieś tam się zagina - ale to gra słówek jest i tyle:
zagina czy nie zagina, trwa wiecznie.
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

5. Data: 2008-09-22 12:39:52

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Relpp" <n...@m...px> napisał w wiadomości
> Może sprawdź i zdaj relację?

Sprawdzanie trwało by nieskończoność

6. Data: 2008-09-22 13:46:13

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote in

> Niektórzy mówia, ze gdzies tam się zagina

nie zagina sie tylko czas jest jest wlasciwoscia materii i skonczy sie wraz
ze smiercia termiczna Wszechswiata - analogcznie do tego jak czas powstal
wraz z BigBang

> - ale to gra slówek jest i tyle:

to nie jakas tam gra lecz wewnetrznie spojny obraz za pomoca aparatu
matematycznego zrekonstruowany no podstawie tego co sie da zaobserwowac
(m.in. dodatkowe obserwacje naplyna z WielkiegoZderzacza jako material do
dalszych re-konstrukcji i wzbogacenia obrazu-modelu Wszystkiego :))

> zagina czy nie zagina, trwa wiecznie.

to wlasnie jest gra slowek

--
Y?

7. Data: 2008-09-22 14:04:38

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.09.2008 Yyy <y...@m...o2.pl> napisał/a:

> to nie jakas tam gra lecz wewnetrznie spojny obraz za pomoca aparatu
> matematycznego zrekonstruowany no podstawie tego co sie da zaobserwowac

Znaczy że z obserwacji wynika że przy braku obserwatora coś co jest
obserwowane przestaje istnieć?
--
Relpp

8. Data: 2008-09-22 14:05:11

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdzanie trwało by nieskończoność

No przeciez nie musisz zdawać relacji jutro...
--
Relpp

9. Data: 2008-09-22 15:10:42

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy że z obserwacji wynika że przy braku obserwatora coś co jest
> obserwowane przestaje istnieć?

Jak mawia ortodoksyjna interpretacja fizyki kwantowej :)

10. Data: 2008-09-22 15:26:00

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp <n...@m...px> wrote in news:gb88ll$qem$1@news.onet.pl:

> Znaczy ze z obserwacji wynika ze przy braku obserwatora cos co jest
> obserwowane przestaje istniec?

to wtedy obserwator przestanie istniec - i tyle! wszystko inne pozostanie
bez znaczenia

tyle tylko, ze nie mowimy o pojedynczym obserwatorze lecz ZBIOROWYM - z tym,
ze ten zbior jest rozciagniety tak w czasie (kolejne wieki) jak i w
przestrzeni (nie tylko cala Ziemia - moze takze jakies byty w innych
galaktykach?)

wszyscy ludzie genetycznie maja wspolne podstawy postrzegania i bardzo
wspolne podstawy wewnetrznego przezywania - to stworzylo jezyk, w tym bardzo
precyzyjny rodzaj jezyka jakim jest matematyka

nastepnie dzieki niej mozna budowac idealnie spojny obraz - poprzez sume
obserwacji dokonywanych przez miliony podmiotow - UNIWERSALNY na tyle, ze
moze miec jakies znaczenie takze i dla bytow z ktorymi nie ma doskonale NIC
wspolnego to co sie kiedykolwiek dzialo na Ziemi (bo wyewoluowanych w
swiatach poza Horyzontem Zdarzen)

--
Y?

TROLL A SPRAWA POLSKA...