2+2*2=8

21. Data: 2010-01-18 18:00:46

Temat: Re: 2+2*2=8
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@i...eu> wrote in message
news:hj24t8$vuk$1@news.interia.pl...
> "medea" <e...@p...fm>

> Ten parametr przyczynowo-skutkowy jest podobny do szklanki
> w połowie pustej, w połowie pełnej.
> Niektórzy korzystając z tego parametru swoje odpowiedzi piszą
> pod postem, a niektórzy nad postem.
> To tylko umowa.
> Chronologia nie jest umową.
> 2+2*2 jest równe 8 gdy działania wykonuje się chronologicznie.
> Umowa o wykonywaniu najpierw mnożenia -- tu nie działa. :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

O ile zegary są zsynchronizowane.

22. Data: 2010-01-18 18:18:34

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@i...eu> wrote in message

> O ile zegary są zsynchronizowane.

A wiesz, że chronologia dokonuje się bez zegarów?
Tu działają liczby porządkowe i zliczanie kolejnych wydarzeń.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

23. Data: 2010-01-18 18:37:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" napisał:

> Wiesz co jest wspólnego w wypowiedzi Ewy i Twojej?
> Jednakowo zrobiłyście CIACH wycinając moje wyjaśnie bez słowa.
> Zgadnij komu i do czego służą takie zabiegi erystyczne. OK? :)

Nudzisz. Wycięłam, bo odniosłam się do jednego słowa, a Ty swoim upartym
cytowaniem moje odniesienie wrzuciłeś do ciemnego wora.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

24. Data: 2010-01-18 19:12:22

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> napisał

> Wycięłam,

A więc przyznajesz się. :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
"Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi rozmowę w maliny,
później pokona doświadczeniem, aż w końcu ludzie nie będą
dostrzegać między wami różnicy."

PS. Odniosłem się do jednego Twojego słowa w temacie 2+2*2
- zadowolona? Czy już jesteśmy w malinach, czy jeszcze nie? :)

25. Data: 2010-01-18 22:24:13

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> A więc przyznajesz się. :-)

Robakks: Pszepraszam

Aicha: Nie stokrotkuj, błagam!

Robakks: Zaciemnia i workuje

Aicha: Wycięłam, _bo odniosłam się do jednego słowa,_

Robakks: Wycina kontekst i miesza oraz nudzi

> PS. Odniosłem się do jednego Twojego słowa w temacie 2+2*2
> - zadowolona? Czy już jesteśmy w malinach, czy jeszcze nie? :)

Nie. W pokrzywach.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

26. Data: 2010-01-18 22:24:19

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Robakks: Zaciemnia i workuje
>
> Aicha: Wycięłam, _bo odniosłam się do jednego słowa,_
>
> Robakks: Wycina kontekst i miesza oraz nudzi

A nie w lubczyku ;D
Ed

27. Data: 2010-01-18 22:26:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> [...]
>
> Robakks: Zaciemnia i workuje
>
> Aicha: Wycięłam, _bo odniosłam się do jednego słowa,_
>
> Robakks: Wycina kontekst i miesza oraz nudzi

Ja to Was w lubczyku widzę ;)

--

Paulinka

28. Data: 2010-01-18 22:33:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Ja to Was w lubczyku widzę ;)

Lubczyk mój widzę ogromny. W kuchni, w torebce ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

29. Data: 2010-01-18 22:43:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jan 2010 23:26:46 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja to Was w lubczyku widzę ;)

Lubczyk? - też mam ze trzy krzaki :-)
--

Ikselka.

30. Data: 2010-01-18 22:57:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> A nie w lubczyku ;D

Lubczyk dodaje smaku, ale go nie tworzy. Zamków na piasku się nie da
budować.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

FUNDAMENTALNE PYTANIE, CZYLI...
Re: Cisza na psp, wicher dmie,
Re: Człowiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.
Faszyzm w imię Miłości
WIDAC...