Mam dosc Atkinsa - co lepsze i czy moge przejsc od razu?

41. Data: 2004-02-23 16:35:04

Temat: Re[2]: Dieta grup krwi (bylo: Re: Mam dosc Atkinsa - co lepsze i czy moge przejsc od razu?)
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Barbara,

BA> No, i ja wlasnie o tym samym mowie :)

Jeśli tak, no to cóż, wszystko przez ten ocząpląs i serwer gazety :D

--
Evunia
Mocno dziś skołowana ;)

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

42. Data: 2004-02-23 18:05:40

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" <e...@u...net.pl> wrote in message

> Monday, February 23, 2004, 12:43:29 PM, you wrote:
>
> ke> dzieki za odpowiedz:-)))
> ke> ale pytanie skierowane jest do Evuni....;-)
>
> Muj Borze :D
> Ogromnie przepraszam, jeśli jeszcze nie odpowiedziałam, całkiem się
> już pogubiłam. Net działa dziś tak, że co się uda, czytam w Dialogu, a
> co nie, to czytam w poczcie. W związku z tym mam juz pomieszanie z
> poplątaniem i oczopląs :] Pliz, jeśli nie odpowiedziałam, przypomnij
> pytanie, bo nie jestem w stanie go znaleźć teraz :/

uwaga un petit resume:
juz mi odpowiedzialas:-) dziekuje
pytanie dotyczylo modyfikacji grup krwi u poludniowych indian i podstawy
naukowe diety zaleznej od grupy krwi:-))
poza tym chaos jeste pelen i najwyrazniej mam omamy bo teraz nie moge twojej
odpowiedzi znalezc, a byla, byla tu przed chwila:-))))

pzdr
aducha

43. Data: 2004-02-24 08:14:08

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia <a...@r...megapolis.pl> napisał(a):

> BTW, jaka diete stosujesz? Chcialabym uniknac ;-)))
> a co myslisz ze urosna ci wasy od takiej samej diety???

o to to, i dlugie krecone zeby ;-))
Pzdr
Hania

Postanowiłem się odchudzać!