Postanowiłem się odchudzać!

1. Data: 2004-02-23 00:17:56

Temat: Postanowiłem się odchudzać!
Od: "Jasiu" <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już wiecie, co postanowiłem, bo obwieściłem to w temacie :-)
Najpierw krótko siebie scharakteryzuję:
Mam 16 lat. Mam ponad 180 cm wzrostu. Ważę około 80-82 kg (żadko się
ważę i tak zostanie, bo waga nie jest żadnym wyznacznikiem). Mam nadmiar
tłuszczu rozłożony na udach, brzuchu, klatce piersiowej mniej-więcej po
równo. Brzycha nie widać, uda też mi raczej nie przeszkadzają, ale
paskudnie wyglądają zarysowane na koszuli cycki. Gdy poprosiłem moją
lekarkę o skierowaniu do endokrynologa to powiedziała, że to bez sensu.
Mówiła, że jej syn (w podobnym wieku) ma jeszcze większe cycki ode mnie
i endokrynolog zalecił jedynie dietę.
Postanowiłem, że przyhamuję z jedzeniem białego pieczywa i frytek.
Przeważnie jem mięso bez żadnych ziemniaków, makaronu i (niestety) bez
surówek, ale za to z jakimś sosem np. czosnkowym (na jogurcie, bo nie
lubię majonezu).
Chodzę spać stosunkowo późno (około 1:00), więc o 18:00 napewno nie będę
jadł ostatniego posiłku. Ustawiam się tak 21:00-22:00.
Koniec ze słodyczami.
Nie czuję potrzeby jedzenia słodyczy, ale zawsze coś jest w lodówce (moi
rodzice zawsze coś kupią słodkiego), a jak jest to nie spocznę, póki nie
zjem :-)
Alkohol żadko piję, więc to nie problem.
Sporo korzystam z wszelkiej maści fast-foodów.
To muszę ograniczyć, bo całkiem wyeliminować NIE CHCĘ. Wtedy na myśl o
jakiejś piccy, kebabie czy czisburgerze uczucie głodu by we mnie rosło.
Zamiast średniego kebaba mały. Zamiast dużej pizzy mała. No i rzadziej.
Ciut więcej ruchu (jakieś spacery chociażby).
Jakie ćwiczenia polecacie na zredukowanie tej tkanki tłuszczowej w
okolicach piersi???
Zastanawiam się, co zastosować na zredukowanie łaknienia (nie ukrywam -
lubię wszystko jeść w dużych ilościach) ???
Może jakieś ziółka albo coś w takiego (ale nie na odchudzenie, bo takie
to przeważnie albo przeczyszczają albo odwadniają i na wadzę zleci x
kilogramow, ale tłuszczu nic się nie pozbędę) ?!

--
Precz z 7-liniowymi sigami!

2. Data: 2004-02-23 01:20:39

Temat: Re: Postanowiłem się odchudzać!
Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się, co zastosować na zredukowanie łaknienia

W moim przypadku najlepiej hamuje apetyt... woda. Nawet nie mineralna, tylko
taka zwykla przegotowana z czajnika. Wydaje mi sie, ze podobnie dziala
zielona herbata.

pzd. Wiedzma

MM-wahania wagi:(
nalesniki sie przyklejaja:-(((