nalesniki sie przyklejaja:-(((

1. Data: 2004-02-21 15:57:17

Temat: nalesniki sie przyklejaja:-(((
Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

plissss. jesli NTG, to przepraszam, smaze nalesniki i sie przyklejaja, co
zrobic?
KOBIETY POMOZCIE!!!!

P@wel

2. Data: 2004-02-21 16:01:15

Temat: Re: nalesniki sie przyklejaja:-(((
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

P@wel w wiadomości news:c17v91$qd7$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> plissss. jesli NTG, to przepraszam, smaze nalesniki i sie
> przyklejaja, co zrobic?
> KOBIETY POMOZCIE!!!!

Nie kobieta, ale:
1. Kupic dobra patelnie teflonowa,
2. Dodac oleju do ciasta.

A na drugi raz pl.rec.kuchnia.

3. Data: 2004-02-21 17:06:15

Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kobieta, ale:
> 1. Kupic dobra patelnie teflonowa,

no niestety, teraz nie bede lecial:-)))

> 2. Dodac oleju do ciasta.

dodalem maki. stary przepis babci sie sprawdzil

> A na drugi raz pl.rec.kuchnia.

przeprosilem, jeszcze raz przepraszam.
P@wel

4. Data: 2004-02-22 02:20:00

Od: "manufaktura" <m...@s...clubnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

asz za słabo rozgrzaną patelnię - patelnię możesz posmarować olejem - 1
raz - przy pomocy pędzelka lub papieru .
Pozdrawiam
Dajma

5. Data: 2004-02-23 13:51:27

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

manufaktura <m...@s...clubnet.pl> napisał(a):

> asz za słabo rozgrzaną patelnię - patelnię możesz posmarować olejem - 1
> raz - przy pomocy pędzelka lub papieru .
> Pozdrawiam
> Dajma

Albo wymiachales skladniki w nieodpowiedniej kolejnosci. Powinno byc (o ile
mnie skleroza nie zzarla, a i nalesniki robie rzadko, bo tucza, a to grupa o
odtuczaniu ;-))))):
mleko z woda, na to wsypywac PRZEZ SITO!!! make, jajo roztrzepac (najlepiej
zoltko rozbeltac porzadnie a bialko ubic na sztywno) i dodac do tej brei.
Breja ma miec konsystencje smietany, mi wychodzi dobrze tez z rzadszego. Ach,
aromat czy cukier waniliowy, albo starta drobniutko skorka cytrynowa albo
pomaranczowa-to ostatnie daje i zapach, i kolor ladny (do nalesnikow na
sklodko mozna tez troszke cukru). Szczypta soli tez mile widziana.Beltac na
gladko. Ja ani moja mama nie dawalysmy oleju do srodka, mama smazy na duzym
tluszczu, ja tylko maziam pedzelkiem i nie przywiera, no i mozna efekciarsko
podrzucac :D

Pozdrowka Off Topicowe i NTGrupowe ;-))
Hania

Przyprawy i kilka pytań