obsesja cholesterolowa :(

1. Data: 2004-02-19 18:38:37

Temat: obsesja cholesterolowa :(
Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj w teleekspresie była informacja o Panu Niedźwieckim z okolic
Jarosławia, którego kury znoszą jajka w zielonej skorupce.
Pan Niedźwiecki był u mnie 2 dni temu i poprosił o degustację jego produktów
i poradę jak ukierunkować swoje ekologiczne gospodarstwo.
Oto wyniki w skali szkolnej:
jaja od kur zielononóżek - 6
jaja zielone (żółtko żółte) -1 (smak styropianu)- te jaja zawierają mniejszą
ilość cholesterolu, myślę, że są kombinowane genetycznie.

Do osób, które chcą się odżywiać bezcholesterolowo: chętnie podam kontakt do
Pana Niedźwieckiego, można będzie składać zamówienia na zielone jaja, bo
jeśli nie będzie chętnych, to Pan nie będzie tych jaj produkował.
Czekam na zgłoszenia na priv
grazyna

2. Data: 2004-02-19 21:52:39

Temat: Re: obsesja cholesterolowa :(
Od: "Czarownica\(bylaHAfsa\)" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

gapa wrote:
> Oto wyniki w skali szkolnej:
> jaja od kur zielononóżek - 6
> jaja zielone (żółtko żółte) -1 (smak styropianu)- te jaja zawierają
> mniejszą ilość cholesterolu, myślę, że są kombinowane genetycznie.

Zielona skorpuka jajek interesowalam sie onegdaj, bo takie jajka kupowalam
na wsi, byly po porstu przepyszne.Gospodyni, ktora mi je dawala, raczej z
rekombinacja genetyczna nie miaal nic wspolnego- a jajka te znosily czarne
kury...( chyba musze sie o nie postarac-pasuja do Czarownic)

> zielone jaja, bo jeśli nie będzie chętnych, to Pan nie będzie tych
> jaj produkował.

a JAK on je produkuje? Ja zawsze myslalam,ze jajka produkuja sie w brzuszku
u kur....a to pan Niedzwiedzki je produkuje. Musze zweryfikowac jednak swa
wiedze ornitologiczna i dopisac don pana N.

> Czekam na zgłoszenia na priv

A co z transportem tych jajek? NP do mnie na wies?Tak z ciekawosci pytam, bo
mam na szczescie jajek po dostatkiem, nie tylko zielonoskorupkowych od
czarnych kur Czarownica Hafsa
--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

masz ochotę na deser a jesteś na diecie?Zajrzyj tutaj:
http://uznam.net.pl/~shine/special/hafsa_poleca.htm

gg 7496203 (czasem czynne)

3. Data: 2004-02-19 22:29:14

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

gapa w wiadomości news:c12vs3$2ts$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Oto wyniki w skali szkolnej:
> jaja od kur zielononóżek - 6
> jaja zielone (żółtko żółte) -1 (smak styropianu)- te jaja zawierają
> mniejszą ilość cholesterolu, myślę, że są kombinowane genetycznie.

A agent Mulder uczestniczyl w transferze technologii? Sklad chemiczny jaj
reguluje sie poprzez sklad paszy, jaka jest podawana kurom.

4. Data: 2004-02-20 06:03:43

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A agent Mulder uczestniczyl w transferze technologii? Sklad chemiczny jaj
> reguluje sie poprzez sklad paszy, jaka jest podawana kurom.

w każdym razie wnioskuję ze nie chcecie tych jajek jeść :(((
chociaż właściewie to powinnam się cieszyć chyba ;)
grazyna

5. Data: 2004-02-20 14:27:40

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gapa wrote:

> jaja od kur zielononóżek - 6

Zielononóżki dodatkowo nie wytrzymują brutalnego traktowania,
co może mieć znaczenie dla kogoś kto zwraca uwagę na tę kwestię.

pozdrawiam Chaciur

6. Data: 2004-02-20 18:59:48

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zielononóżki dodatkowo nie wytrzymują brutalnego traktowania,
> co może mieć znaczenie dla kogoś kto zwraca uwagę na tę kwestię.
>
> pozdrawiam Chaciur

i nie lubia zbyt licznego "towarzystwa", madre te kury ;)

Jurek

ile kawy?
i znowu Niedzwiedzia problemy [urazy a dieta]
Konkurs mm
[DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Indeks glikemiczny a poziom glukozy?