Indeks glikemiczny a poziom glukozy?

1. Data: 2004-02-19 11:20:41

Temat: Indeks glikemiczny a poziom glukozy?
Od: "loolaa" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, postanowilam pomyslec o jakiejs diecie -przybylo mi niestety kilka kg
w czasie zimy:(( . No coz, winne sa glownie slodycze w duzych ilosciach,
ciasta i buly. No i przegladajac grupe doszlam do wniosku ze najlepsza
bylaby dieta Montigniaca bo podobno hamuje apetyt na weglowodany. Jest jeden
problem - przypadkiem mialam badania krwi i wyszlo mi ze mam za niski
poziom glukozy (ponizej normy). Czuje sie z tym normalnie, oprocz tego ze
kiedy nie jem czegos przez kilka godzin mam takie spadki cukru (nawet nie
jestem glodna, ale robi mi sie slabo, dreszcze, goraco itp.) - musze wtedy
po prostu zjesc cos slodkiego, albo jakis sok, bo inaczej sa szanse ze
zaryje twarza w podloge i narobie sobie obciachu :(
No i w zawiazku z tym jak sie ma indeks gllikemiczny do poziomu glukozy? Bo
myslac logicznie w takim wypadku chyba powinnam jesc slodycze, ale z drugiej
strony one powoduja ze tyje?
Czy poziom glukozy mi sie moze jeszcze bardziej obnizyc przy takiej diecie?
Ola

---

2. Data: 2004-02-19 12:19:52

Temat: Re: Indeks glikemiczny a poziom glukozy?
Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
drugiej
> strony one powoduja ze tyje?
> Czy poziom glukozy mi sie moze jeszcze bardziej obnizyc przy takiej

nie jestem lekarzem - ale MM utrzymuje wysoki (normalny) poziom glukozy i
tylko zapobiega jego wahaniom.
po kazdym szybkim wzroscie poziomu nastepuje jeszcze szybszy i glebszy
spadek zawartosci cukru we krwi. Wiec powinno byc ok i zlikwidowac te nagle
hipoglikemie.

musta

3. Data: 2004-02-19 13:40:51

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po kazdym szybkim wzroscie poziomu nastepuje jeszcze szybszy i glebszy
> spadek zawartosci cukru we krwi. Wiec powinno byc ok i zlikwidowac te

czy w druga strone jest tak samo? tzn. np pod wplywem zwiekszonego
zapotrzebowania na energie spada poziom cukru we krwi i pozniej sie podnosi?

4. Data: 2004-02-19 14:18:19

Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy w druga strone jest tak samo? tzn. np pod wplywem zwiekszonego
> zapotrzebowania na energie spada poziom cukru we krwi i pozniej sie
podnosi?

moze tak byc, ale nie jestem pewien.

np organizm spala glukoze - jest hipoglikemia - wydziela glukoze - nastepuje
wyrównanie - potem hiperglikemia - wydziela insuline - wraca do normy.

taka sinusoida

napewno jest tak z narkotykami i lekami neuroaktywnymi , czy tu tez nie
wiem.

musta

odżywianie wewnętrzne - proszę o "pomoc"
Moja waga...
no kochani dziś tlusty czwartek co robimy ??
dieta :)
JAK PRZYTYĆ!!!!