no kochani dziś tlusty czwartek co robimy ??

1. Data: 2004-02-19 05:54:26

Temat: no kochani dziś tlusty czwartek co robimy ??
Od: "faRED" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

j.w. a szczególnie interesuje mnie MM

2. Data: 2004-02-19 06:11:58

Temat: Re: no kochani dziś tlusty czwartek co robimy ??
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "faRED" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
news:c11j3d$so3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> j.w. a szczególnie interesuje mnie MM

Zjeść jogurcika :-)
Olik

3. Data: 2004-02-19 06:31:01

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> j.w. a szczególnie interesuje mnie MM

:) postawić na stole miskę z pączkami i drugą z faworkami i ............
zacytować " ja tak patrząc, to tak w sobie tą nienawiść potęguję.........
;)))
pzdr.
grazyna

4. Data: 2004-02-19 08:32:02

Od: "faRED" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ja na jednego się skusiłem w końcu pewno mnie nie zabije :)

5. Data: 2004-02-19 09:10:08

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "faRED" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> j.w. a szczególnie interesuje mnie MM

to co prawda niezgodne z MM ale ;)))
http://kobieta.interia.pl/news?inf=473227

"A pierwowzory pączków wcale nie były takie pyszne. Usmażone z chlebowego
ciasta na smalcu, nadziewane słoniną, były jednym z przysmaków
obchodzonego w wiekach średnich tłustego tygodnia. Pojawiały się na
stołach obok słoniny, boczku i wszelkich tłustych mięs oraz... tradycyjnej
wódki.

W XVI wieku tradycja zaczęła przemieniać się w słodką. Z talerzy zniknęły
mięsa, a pojawiły się faworki, racuchy, bliny i ciasta. W każdym razie od
początków tej tradycji tłustoczwartkowe obżarstwo miało wynagrodzić
czekający wszystkich okres 40-dniowego postu."

Slawek

6. Data: 2004-02-19 09:56:17

Od: b...@w...serwery.pl (Basiou) szukaj wiadomości tego autora

f> j.w. a szczególnie interesuje mnie MM

Jak wpominalam kilka dni temu, dzis pieke sernik :-)
Aaaa, chleb mi sie udal (za drugim razem)!! Obawiam sie, ze bede go
piekla co tydzien, bo tak nam posmakowal, ze dotychczasowe pieczywo
(ja-wasa zytnia, slubny-pelnoziarnisty) przestalo nam smakowac.
Upieklam z zytniej 2000 i otrab zytnich + ziarna. Nie wyrosl za
bardzo, ale i tak jest, upss, byl pyszny :)

--
Best regards,
Basiou mailto:b...@w...serwery.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

7. Data: 2004-02-19 13:33:46

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

faRED <e...@p...fm> napisał(a):

> j.w. a szczególnie interesuje mnie MM

ja na Atkinsie i zostalam przymuszona dzis do kesa paczka, buuu, co to
bedzie, co to bedzie.
Nie lubie paczkow a w szczegolnosci ich podstepnego zapachu, hehe.

Pozdrowka
Hania

8. Data: 2004-02-19 13:45:39

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 19 Feb 2004 06:54:26 +0100, na pl.misc.dieta, faRED napisał(a):

> j.w. a szczególnie interesuje mnie MM

Nie w temacie MM, tylko tego czwartku... Zjem dziś pączki, niestety kupne i
niestety wieczorem, po pracy ;) A co tam, żyje się raz (podobno) ;)

--
Eva Sheers

9. Data: 2004-02-19 13:58:32

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja na jednego się skusiłem w końcu pewno mnie nie zabije :)

Ja też zjadłem jednego. Pewnie zjem jeszcze ze trzy faworki, bo idę na
imprezkę.

dieta :)
JAK PRZYTYĆ!!!!
Newsweek - prowokacja