i znowu Niedzwiedzia problemy [urazy a dieta]

1. Data: 2004-02-19 15:17:01

Temat: i znowu Niedzwiedzia problemy [urazy a dieta]
Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako sie jakos zlozylo ze jestem na diecie Atkinsa od kilku dni :) i w sumie
fajnie slodkosci nie pragne z chlebem sie pozegnalem i w sumie bylo ok do
czasu hehe jak w sobote nie wybilem lewego ramienia ze stawu barkowego (mam
gips na caly miesiac)
i co teraz kiedys jak wybilem reke to jadlem galaretki a teraz ? jaka
galaretke jesc ? bo ze wiecej bialka to juz wiem
i wogole co robic w przpadku zwichniec i zlaman ????

--
Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była

2. Data: 2004-02-19 15:37:23

Temat: Re: i znowu Niedzwiedzia problemy [urazy a dieta]
Od: "Aurelia" <A...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (''')__(''') TDM850 94- 1 km żeby poznać całe życie by zapomnieć
> XJR1300 98 - to nie przelotna znajomość to miłośc przez duże

Galaretki możesz jeść dalej (żelatyna nie zawiera węglowodanów), ale bez
cukru. Polecam moją ulubioną: mięsko gotuję (z warzywkami lub bez - zależy
od fazy i ochoty). Mięso kroję na małe kawałeczki, a do wywaru dodaję
odpowiednia ilość żelatyny. Wywar i mięsko przekładam do miseczek i
chłodzę. Spożywam z odrobiną octu i majonezem, oczywiście Kieleckim
(tradycyjny Hellman granatowy ma niewiele więcej węgli, więc też mozna).
Poezja! Oj, ślinka cieknie, chyba kupię dziś jakąś łatę cielęcą albo
wieprzowinkę...

3. Data: 2004-02-19 15:41:56

Od: "Czarownica-kiedys Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz wrote:
> Tako sie jakos zlozylo ze jestem na diecie Atkinsa od kilku dni :)

;-)))

> w sumie fajnie slodkosci nie pragne z chlebem sie pozegnalem i w
> sumie bylo ok

Fajnie.

do czasu hehe jak w sobote nie wybilem lewego ramienia
> ze stawu barkowego (mam gips na caly miesiac)

czy to bylo z jedna ze spisu kochanek, ktore masz na dole???w sygnaturce?

> i co teraz kiedys jak wybilem reke to jadlem galaretki a teraz ? jaka
> galaretke jesc ? bo ze wiecej bialka to juz wiem
> i wogole co robic w przpadku zwichniec i zlaman ????

Tak, mozesz jesc galaretki ...z nozek,
poza tym wywary z kosci, rosolki itp sprawy.
Pozdrawiam i zycze powrotu do zdrowia Hafsa Czarownica

--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

gg 7496203 (czasem czynne)

4. Data: 2004-02-19 18:00:04

Od: "manufaktura" <m...@s...clubnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - może być galaretka z nóżek , może być sok słodzony fruktozą
zagęszczony agar- agarem - na DO zupa kolagenowa ze skórek wieprzowych (
mdleje na samą myśl ) może być Restorane - PM Cosmetics
Dajma

5. Data: 2004-02-19 18:12:18

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

manufaktura w wiadomości news:c12te4$p1r$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Witam - może być galaretka z nóżek , może być sok słodzony fruktozą
> zagęszczony agar- agarem - na DO zupa kolagenowa ze skórek
> wieprzowych ( mdleje na samą myśl ) może być Restorane - PM Cosmetics

Jesli to maja byc sposoby na kontuzje, to raczej wszystkie odpadaja. Agar
jest polisacharydem chyba, w przeciwienstwie do kolagenu (glikoproteina). Co
do zup kolagenowych i innych takich: chetnie zapoznam sie z wynikami badan
potwierdzajacymi teze, ze suplementacja bialka kolagenowego, ktore ma zerowy
wskaznik AAS i przyswajalnosc cale 8%, wplywa na odbudowe uszkodzonego stawu
lepiej, niz np. jedzenie macy pszennej, hamburgerow czy parowek sojowych.

6. Data: 2004-02-19 20:38:12

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 19 Feb 2004 19:00:04 +0100, na pl.misc.dieta, manufaktura napisał(a):

> może być sok słodzony fruktozą

Niedźwiedź wspomniał, że jest na Atkinsie od kilku dni, więc fruktoza
absolutnie odpada.

--
Eva Sheers

7. Data: 2004-02-19 20:38:58

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c12u86$kin$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
stawu
> lepiej, niz np. jedzenie macy pszennej, hamburgerow czy parowek sojowych.

A Ty jak dalej będziesz produkował takie niewygodne pytania, to zostaniesz
nie "przeciwnikiem" tylko "ENEMY No1!!!" i jeszcze w jakiejś nowej książce
będą Tobą straszyć niczym szatanem;)))

Pozdrawiam,
Adam

8. Data: 2004-02-19 20:58:17

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Niedźwiedzie zimą nie jedzą w ogóle, bo zapadają w sen zimowy...

9. Data: 2004-02-19 21:03:47

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No to musisz poprosić producentów kolagenu w tabletkach , oni na pewno
> zrobili stosowne badania co by móc sprzedawać te leki

Jak rozumiem, spisek mafio/koncernów farmaceutycznych się zakończył???
wg. mnie sprzedawanie kolagenu to ten sam biznes co ciepłych pszennych
bułeczek i mogą być równie zdrowe. Co Ty na to?

Pozdrawiam,
Adam

w razie potrzeby zacytuję Twoją dawną wypowiedź;)))

10. Data: 2004-02-19 21:13:49

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

No to musisz poprosić producentów kolagenu w tabletkach , oni na pewno
zrobili stosowne badania co by móc sprzedawać te leki

Slawek

Konkurs mm
[DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Indeks glikemiczny a poziom glukozy?
odżywianie wewnętrzne - proszę o "pomoc"
Moja waga...