i znowu Niedzwiedzia problemy [urazy a dieta]

11. Data: 2004-02-19 21:37:00

Temat: Re: i znowu Niedzwiedzia problemy [urazy a dieta]
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
news:c139b1$iqi$1@opal.futuro.pl...
> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jak rozumiem, spisek mafio/koncernów farmaceutycznych się zakończył???

dlaczego ??? w zalezności od potrzeb robi się odpowiednie badania i już ;)

> wg. mnie sprzedawanie kolagenu to ten sam biznes co ciepłych pszennych
> bułeczek i mogą być równie zdrowe. Co Ty na to?

biznes to biznes jezeli jest ktoś kto chce kupić to bez problemu znajdzie
się ktoś kto sprzeda , czyli znana zasada podaży i popytu

> w razie potrzeby zacytuję Twoją dawną wypowiedź;)))

zacytuj będe zaszczycony :)

Slawek

12. Data: 2004-02-20 10:56:39

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> potwierdzajacymi teze, ze suplementacja bialka kolagenowego, ktore ma
zerowy
> wskaznik AAS i przyswajalnosc cale 8%, wplywa na odbudowe uszkodzonego
stawu
> lepiej, niz np. jedzenie macy pszennej, hamburgerow czy parowek sojowych.

to co mam teraz jesc ?!

normalnie jem: jajka,ryby,drob,kapusta,salata,ogorki,pomidory, troche
groszku,brokuly,brukselki,sery zolte,parowki indycze

wiem ze moge miec przez diete niedobory wapnia
wcinam witaminki

to co mam jesc co by pomoc odbydowac staw !!!!!!!!!

--
Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była

13. Data: 2004-02-20 11:00:05

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedźwiedzie zimą nie jedzą w ogóle, bo zapadają w sen zimowy...

widzisz a ja sie obudzilem i nie dosc ze przypasiony to jeszcze od
nieumiejetnosci chodzenia po sniegu polamany.

14. Data: 2004-02-20 11:01:08

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to bylo z jedna ze spisu kochanek, ktore masz na dole???w sygnaturce?

NIE na szczescie nie :)

15. Data: 2004-02-20 11:51:16

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to co mam jesc co by pomoc odbydowac staw !!!!!!!!!

zastosuj sie do zalecen Chaciura i Cooler-a, jedz soje we wszystkich
mozliwych postaciach i bez "ograniczen", ona najlepsza :)

Jurek

16. Data: 2004-02-20 21:31:56

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> zastosuj sie do zalecen Chaciura i Cooler-a, jedz soje we wszystkich
> mozliwych postaciach i bez "ograniczen", ona najlepsza :)

Czy możesz podać wątek, w którym Chaciur i Cooler zalecają jeść soje bez
"ograniczeń" we wszystkich możliwych postaciach, bo ona najlepsza?
Przecież nie jesteś fałszywym manipulantem.

Pozdrawiam,
Adam

17. Data: 2004-02-21 10:29:20

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "ograniczeń" we wszystkich możliwych postaciach, bo ona najlepsza?
> Przecież nie jesteś fałszywym manipulantem.

ale istnieje na tej grupie swoboda interpretacji wypowiedzi innych
uczestnikow grupy. Czy pomylilem sie twierdzac ze Chaciur i Cooler
zachwalaja zalety soi, jako najwartosciowszego pokarmu dla ludzi?
a za ostatnie stwierdzenie dziekuje ;)

Jurek

Konkurs mm
[DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Indeks glikemiczny a poziom glukozy?
odżywianie wewnętrzne - proszę o "pomoc"
Moja waga...