Ksaizki audio

1. Data: 2003-09-03 00:24:23

Temat: Ksaizki audio
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam Wsztkich.

Poszukuje tego wszedzie wiec i tu nie zawadzi napytac.

Szukam mowionej ksiazki Sempego i Goscinnego o przygodach Mikolajka.
Czytana przez Irene Kwiatkowska.
Wiem ze bylo kiedys takie sluchowisko na falach radia. Ale widzialem
to kiedys takze na kasetach.

Jezli ktos ma te pozycje to prosze o kontakt.

Osobiscie mam Harrego Pottera (Kamien filozoficzny) i Heidi.

Pozdriawiam Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

2. Data: 2003-09-03 08:45:19

Temat: Re: Ksaizki audio
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marciu11 - Viper" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czytana przez Irene Kwiatkowska.
> Wiem ze bylo kiedys takie sluchowisko na falach radia. Ale widzialem
-----------------------------------
Kiedy pracowałem w Afryce i Junior byl małym chłopcem, czytywałem mu
popołudniami przygody Mikołajka i sam przy tym zaśmiewałem się do łez.
Wspaniała książka. Nie mogę pomóc Ci bezpośrednio, ale dowiedziałem
się, że największe zasoby książek nagranych na kasetach ma PZN i
trzeba z tym zwrócić się do nich. Prawdopodobnie istnieją w sieci
skompresowane katalogi książek audio do pobrania.
Zbig A G

3. Data: 2003-09-03 12:10:34

Temat: Re[2]: Ksaizki audio
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Zbigniew,

> [...]
ZAG> trzeba z tym zwrócić się do nich. Prawdopodobnie istnieją w sieci
ZAG> skompresowane katalogi książek audio do pobrania.

Wielki dzieki za podpowiedz. Juz do nich pisze. Moze oni mi pomoga.

Pozdrawiam Marcin

PS. Ale temat ciagle jest otwarty.

--
Pozdrowienia,