hormony

21. Data: 2006-07-27 16:58:58

Temat: Re[2]: (OT) do Andy
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Jeff,
Thursday, July 27, 2006, Jeff :

J> A to czytales?

J> http://glinki.com/?l=dw45w4

czytalem, nie wiem czy mozna z takim normalnie pogadac ;]

J> Jesli tak, to dlaczego jemu tego nie napisales?
J> Zreszta skoro czytasz grupe to chyba zauwazyles, ze tego typu wycieczki
J> osobiste robi notorycznie...a ty na te jego wypowiedzi jakos nie reagujesz?

J> Boisz sie go?

nie, przecierz pisalem w liczbie mnogiej do wszystkich jesli chodzi o
zlosliwe i niepotrzebne wywody

do ciebie tylko w sprawie tego jednego posta,

J> Czego ty wiec chcesz sie tutaj dowiedziec, skoro grupe zdominowali ludzie
J> ktorzy serwuja ci informacje ideologiczne, a nie merytoryczne i wiadomo, ze

czasem mozna sie czegos ciekawego dowiedziec

ps do reszty czyli wszystkich: fajnie by bylo gdybyscie kierowali
osoboste wywody na privy bo to dosyc uciazliwe zeby ciagle wciskac del
zeby wreszcie dojsc do jakiegos konkretnego posta

klinton

PS. Fajny portal... >>> http://link.interia.pl/f196a

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

22. Data: 2006-07-27 17:23:28

Temat: Re: (OT) do Andy
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

klinton pisze:

> ps do reszty czyli wszystkich: fajnie by bylo gdybyscie kierowali
> osoboste wywody na privy bo to dosyc uciazliwe zeby ciagle wciskac del
> zeby wreszcie dojsc do jakiegos konkretnego posta

Nie musisz czytac tych, ktorzy nie maja nic do powiedzenia. Nie musisz
dawet wciskac del. Po prostu skonfiguruj k-f w swoim "netoperku".

23. Data: 2006-07-27 17:44:48

Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Marcin,
Thursday, July 27, 2006, Marcin :

MCK> Nie musisz czytac tych, ktorzy nie maja nic do powiedzenia. Nie musisz
MCK> dawet wciskac del. Po prostu skonfiguruj k-f w swoim "netoperku".

no niekoniecznie, bo te same osoby pisza czasem cos co mi pasuje
i warto przeczytac.
dlatego. kurwa. rozkazuje wam ;)

24. Data: 2006-07-27 18:00:02

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@i...pl (klinton) napisał(a):

> aloha Jeff,

> czasem mozna sie czegos ciekawego dowiedziec

....no wlasnie, niestety tylko czasem, bo jak zapewne zauwazyles, pojawia
sie tu czesto kilka osob (ktore nota bene uzywaja roznych nickow) tylko w
jednym celu, aby smialka ktory chce tutaj cos sensownego napisac, po prostu
wirtualnie zdolowac....
.. jak juz ci pisalem, wiekszosc ludzi tu zagladajacych, nie ma czasu
dokladnie sytuacje obserwowac, a wielu nie ma tez i orientacji w zagadnieniach
dietetycznych, wiec trudno im ocenic kto tutaj pisze prawde...

Z drugiej strony, jak podejrzewam wielu osob to zupelnie nie interesuje, bo
niektorzy ludzie wpadaj tutaj tylko po to, aby otrzymac informacje, typu:
jak szybko i bez wyrzeczen stracic nadwage:)

Na dodatek, poniewaz nie przebierajacych w roznych "technikach" polemiki
zwolennikow opty_ideii (lacznie z niewybrednymi wyzwiskami, wyszydzaniem,
pomawianiem itp, itd)jest tu ci dostatek (spotegowany dodatkowo, przez ilosc
wygenerowanych nowych nickow), wiec sytuacja jest epatowa, bo te wirtualne
twory atakuja gromadnie jakiegos jednego smialka, ktory ma odwage wchodzic z
nimi w polemike...

Postronny i nieczesty gosc tego forum, moze wiec czuc sie kompletnie
zdezorientowany i podejrzewac, ze jednak to ten smaialek, ktory
twierdzi cos przeciwnego anizeli gromada wirtualnych opty_bytow, jest cos
..ten tego ...nie bardzo normalny:).

Dlatego tez, jak sobie zapewne przypominasz, napisalem ci w jednym poscie,
abys dokladnie obsewrwowal wypowiedzi i zachowania tych opty_bytow i wyrobil
sobie wlasne zdanie na ten temat.

Ja napisalem ten post na temat ideologicznego charakteru opty-diety dlatego,
ze po pierwsze, ten temnat jak bumerang powraca wlasnie na ta grupe, przy
niemal kazdej okazji dyskusji z opty_bytami na tematy dietetyczne,

... a po wtore, ideologia spoleczno-polityczna ktora jest powiazana z dieta
Kwasniewskiego, stanowi glowny hamulec postepu w zakresie mozliwosci
terapeutycznego zastosowania tej diety w lecznictwie (np. powazna otylosc,
epilepsja .....itp, itd) oraz po trzecie, ta ideologia jest potencjalnie
niebezpieczna, bo moze byc powodem przedwczesnego, nieumyslnego wykonczenia
wielu ludzi, ktorzy naiwnie uwierza w te bezpodstawnie gloszone twierdzenia,
jakoby dieta ta leczyla przyczynowo wszystkie problemy swiata.
(co najdziwniejsze twierdza tak tez tzw. opty_lekarze, co jest juz szokujacym
naduzyciem z ich strony).

Byc moze to tez ciebie rozsmieszy, ze ktos w te brednie wierzy, ale niestety
wielu jednak wierzy, co widac i na tej grupie.
(pisalem zreszta na ten temat wielokrotnie i podalem szereg przykladow na
poparcie moich zarzutow).

Musze powiedziec, ze liczylem na to, ze zostane lepiej zrozumiany przez
wiekszosc piszacych tu osob, ale chyba nie udalo mi sie specjalnie tego celu
osiagnac, bo zbyt wiele nowych opty_bytow tutaj sie pojawilo, a moze i ja
wybralem niewlasciwy sposb reagowania na te klamstwa i oszustwa ktore sa tutaj
rozpowszechniane:)

> ps do reszty czyli wszystkich: fajnie by bylo gdybyscie kierowali
> osoboste wywody na privy bo to dosyc uciazliwe zeby ciagle wciskac del
> zeby wreszcie dojsc do jakiegos konkretnego posta

Niestety nie byloby fajnie, bo oni i tak beda tutaj pisali w identyczny sposob
jak to robia do tej pory, zwlaszcza, ze nie ma specjalnego oporu ze strony
podczytujacych to forum osob, ktore widocznie albo uwazaja, iz nie ma sensu
reagowac w sytauacji kiedy opty_byty potrafia byc bezwzgledne, albo....tez
ludzie swietnie sie bawia kosztem tych, ktorzy tutaj na te ataki publicznie
sie narazaja i w ten sposob pozwalaj z siebie robic "lyse konie" po ktorych
opty_byty bezkarnie sobie jezdza:)

Ponadto, taka korespondencja prywatna z nimi niczego nie tylko ze nie da,
ale moze byc pozniej wykorzytana w rozny sposob, przeciwko takiemu naiwnemu
korespondentowi.
---------
Pozdro. Jeff

25. Data: 2006-07-27 18:10:02

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:eaasor$qlk$1@inews.gazeta.pl...
> Nie musisz czytac tych, ktorzy nie maja nic do powiedzenia. Nie musisz
> dawet wciskac del. Po prostu skonfiguruj k-f w swoim "netoperku".

I wtedy będzie sie zachowywał tak samo idiotycznie jak ty ?? niby nie
czytasz a odpowiadasz :P totalne skretynienie ??

--
"Jeszcze pytanie: gdzie mierzona jest ta temperatura? Pod pacha, wewnatrz
ust, czy - za przeproszeniem - w odbycie (najdokladniejszy pomiar

26. Data: 2006-07-27 18:20:56

Temat: Re: Re[2]: (OT) do Andy
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
eaauv2$4v5$...@i...gazeta.pl...
> sie tu czesto kilka osob (ktore nota bene uzywaja roznych nickow)

wreszcie o sobie piszesz!?

> tylko w
> jednym celu, aby smialka ktory chce tutaj cos sensownego napisac, po
> prostu
> wirtualnie zdolowac....

po co opisujesz swoje metody? kto poczytal troche twojej tworczosci ju zja
poznal :)

> [...]
> zagadnieniach
> dietetycznych, wiec trudno im ocenic kto tutaj pisze prawde...

no to jedno jest OCZYWISTE, tylko Ty!!! , tylko pod jakim pseudo?

> [...]
> twory atakuja gromadnie jakiegos jednego smialka, ktory ma odwage wchodzic

uwazaj bo sie poplacze!! czy ten smialek ty Ty???? bo smialosc ktora polega
na bluzganiu, to raczej dresiarstwo, a nie smialosc :))

> [...]
> zdezorientowany i podejrzewac, ze jednak to ten smaialek, ktory
> twierdzi cos przeciwnego anizeli gromada wirtualnych opty_bytow, jest cos

no wreszcie twoj psy cos Ci wytlumaczyl :)))))

> [...]
> ze po pierwsze, ten temnat jak bumerang powraca wlasnie na ta grupe, przy
> niemal kazdej okazji dyskusji z opty_bytami na tematy dietetyczne,

tylko nie placz!!!! twoje zaciecie mesjanistyczne jest smieszne i zalosne.
Moze wiecej konkretow a mniej tego wodolejstwa?

> [...]
> wielu jednak wierzy, co widac i na tej grupie.
> (pisalem zreszta na ten temat wielokrotnie i podalem szereg przykladow na

a ja ciagle czekam na niezalezne dane potwierdzajce twoja teze o szkodliwym
wplywie tluszczu na stan owlowsienia. Bo zaczynam miec obawy, ze nie masz
ZADNYCH dowodow, tylko tak sobie p......opowiadalas, zeby podtrzymac twoj
ogien misyjny :))))

> Musze powiedziec, ze liczylem na to, ze zostane lepiej zrozumiany przez
> wiekszosc piszacych tu osob, ale chyba nie udalo mi sie specjalnie tego
> celu
> osiagnac,

no zaczynasz sobie stawiac takie pytania, to dobry poczatek

>bo zbyt wiele nowych opty_bytow tutaj sie pojawilo, a moze i ja
> wybralem niewlasciwy sposb reagowania na te klamstwa i oszustwa ktore sa
> tutaj
> rozpowszechniane:)

a moze dlatego ze taki "kit" wciskasz, ze nawet "niedoswiadczeni" grupowicze
maja over-doze twojej tworczosci juz po kilku postach

> [...]
> publicznie
> sie narazaja i w ten sposob pozwalaj z siebie robic "lyse konie" po

a nie zastanawia Cie ze to wlasnie Ty powodujesz takie "zaostrzenie "
atmosfery?

> Ponadto, taka korespondencja prywatna z nimi niczego nie tylko ze nie da,
> ale moze byc pozniej wykorzytana w rozny sposob, przeciwko takiemu
> [...]

tak jak ja moge wykorzystac plugawe maile ktore wysylalas do mnie na priva?

Jurek

27. Data: 2006-07-27 18:27:35

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):

Tak z ciekawosci: Joanna Clay, psychiatra, faktycznie mieszka pod
Toronto, pracuje w klinice w Toronto to przypadkiem nie TY ANNO.
Pochodzenie wielu nickow na to by wskazywalo!

28. Data: 2006-07-27 18:42:04

Temat: Re[3]: (OT) do Andy
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Jeff,
Thursday, July 27, 2006, Jeff :

J> .. jak juz ci pisalem, wiekszosc ludzi tu zagladajacych, nie ma czasu
J> dokladnie sytuacje obserwowac, a wielu nie ma tez i orientacji w zagadnieniach
J> dietetycznych, wiec trudno im ocenic kto tutaj pisze prawde...

no trudno, zwlaszcza ze kazdy ma racje

J> Z drugiej strony, jak podejrzewam wielu osob to zupelnie nie interesuje, bo
J> niektorzy ludzie wpadaj tutaj tylko po to, aby otrzymac informacje, typu:
J> jak szybko i bez wyrzeczen stracic nadwage:)

no i sie powinno odpowiadac w miare konkretnie na takei pytania
tudziez odsylac do dietetyka
sam sie zastanwiam na pojsciem do takowego
wiec do wszystkich pytanie: znacie jakiegos dietetyka albo instytut
do ktorego molbym pojsc [Wawa]? tylko zebym nie trafil na optymalnego maniaka
;] (no offence optymalni, po prostu nie chce opierac swojej diety na
miesie, wole zborza i warzywa :)
J> Dlatego tez, jak sobie zapewne przypominasz, napisalem ci w jednym poscie,
J> abys dokladnie obsewrwowal wypowiedzi i zachowania tych opty_bytow i wyrobil
J> sobie wlasne zdanie na ten temat.

spoko mam wlasne, tu wszytkich za bardzo ponosi

J> Byc moze to tez ciebie rozsmieszy, ze ktos w te brednie wierzy, ale niestety
J> wielu jednak wierzy, co widac i na tej grupie.

sam zwrocilem an to uwage i czekam na odp panny krystyny a propo
mieszania tluszczy z weglowodanami, jesli to naprawde mocno obciaza
watrobe to przeredagowalbym swoj sposob odzywiania i tak nie robil jedzac posilki w
formie ww-bialka, tluszcze-bialka

29. Data: 2006-07-27 18:52:46

Temat: Re: Re[3]: (OT) do Andy
Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

klinton napisał(a):
> [...]
> ;] (no offence optymalni, po prostu nie chce opierac swojej diety na

A kto Ci powiedział ze DO oparta jest na miesie? W ten zamierzony
sposob probujecie namieszac ludziom w glowie i posrednio skazujecie ich
na bol i cierpienie.

> [...]
> watrobe to przeredagowalbym swoj sposob odzywiania i tak nie robil jedzac posilki w

Widzisz, gdyby nie ideologia to bylbys calkiem normalnym (chyba mlodym
i niedoswiadczonym jeszcze) czlowiekiem.

> pozdrawiam
> klinton

pozdr. andy

30. Data: 2006-07-27 19:08:25

Temat: Re[5]: (OT) do Andy
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha andy,
Thursday, July 27, 2006, andy :

a> A kto Ci powiedział ze DO oparta jest na miesie? W ten zamierzony
a> sposob probujecie namieszac ludziom w glowie i posrednio skazujecie ich
a> na bol i cierpienie.

ja to mowie po tym co tu czytam
jecie warzywa, mieso i tluszcze
prawie zero zborz
natomiast ja wolalbym ograniczac mieso i tluszcze jedzac wiecej
zborz itp

a> Widzisz, gdyby nie ideologia to bylbys calkiem normalnym (chyba mlodym
a> i niedoswiadczonym jeszcze) czlowiekiem.

dzieki.
ktora ideologia?

Re: Schudnąć przed ślubem... ile kg ?
Schudnąć przed ślubem... ile kg ?