Pomocy!!!

1. Data: 2003-10-18 09:09:05

Temat: Pomocy!!!
Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Mam takie pytanko, od ponad roku biore tabletki antykoncepcyjne i miesiac
temu postanowiłam sobie zrobić przerwe, przez ten czas w ogole nie
wspólzylam ze swoim partnerem. Przez ten cały czas miałam okres regularnie a
teraz mi sie spoznia juz szesc dni. Czy to jest normalne przy odzuceniu
tabletek na 1 miesiac czy mam sie zaczac bać??? Od kilku dni czuje
niewielkie bole w brzuchu ale nie wiem czy to przez zblizajaca sie
miesiaczke czy strach. Prosze o rade.

Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2003-10-18 09:12:57

Temat: Re: Pomocy!!!
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!!!
> Mam takie pytanko, od ponad roku biore tabletki antykoncepcyjne i miesiac
> temu postanowiłam sobie zrobić przerwe,

witam
a w jakim celu zrobilas przerwe?
i jesli tylko na miesiąc to nie ma żadnego sensu tak przerwa.
pzdr.
p.>

3. Data: 2003-10-18 09:22:24

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pzdr.
> p.>
>
> Głowny powód był taki, że zapomniała kupic tabletek i nie mialam wyjscia
musialam zrobic przerwe. Ale czy to normalne ze okres mi sie tak dlugo
spoznia????

4. Data: 2003-10-18 09:38:32

Od: "Magdalena Kędzierska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> musialam zrobic przerwe. Ale czy to normalne ze okres mi sie tak dlugo
> spoznia????

tak, normalne.
Jeśli robisz już przerwę to może 3 miesiące? Wątroba odetchnie. Tak się
zaleca po roku 'brania'.
pozdr
magda

ps. czy muszę wspominać że na ten czas potrzebne są inne zabezpieczenia? :-)

5. Data: 2003-10-18 09:46:32

Temat: Re[2]: Pomocy!!!
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> musialam zrobic przerwe. Ale czy to normalne ze okres mi sie tak dlugo
> spoznia????

Jezeli przerwalas branie tabletek a przedtem przez jakis czas je
bralas, to moze sie tak zdarzyc i nie przejmuj sie na razie.

--
Pozdrowienia,
Anka

6. Data: 2003-10-18 09:50:12

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj pamana,

W Twoim liście datowanym 18 października 2003 (11:12:57) można przeczytać:

> Użytkownik "Aga" <a...@w...pl> napisał w wiadomo?ci

> witam
> a w jakim celu zrobilas przerwe?
> i jesli tylko na miesi?c to nie ma żadnego sensu tak przerwa.
> pzdr.
p.>>

A czy to, ze dziewczyna zrobila przerwe w braniu tabletek oraz
przyczyna tej przerwy ma miec jakiekolwiek znaczenie w przypadku
spozniania sie miesiaczki?
W przypadku przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych - miesiaczki
zawsze sa regularne, po odstawieniu moze dojsc do zaburzenia
gospodarki hormonalnej i stad opoznienie.

Anka

7. Data: 2003-10-18 18:49:58

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> musialam zrobic przerwe.>

witam
no sorry jesli decydujesz sie na taka forme antykoncepcji to bądż
konsekwentna ,jak można zapomnec kupic pigułki a póżniej wszyscy się dziwią
ze jest w ciąży.
ja często wyjezzam i moge zapomniec pieniedzy,szczoteczki do zebów ale
pigułki mam zawsze przy sobie .
sorry za krytyke ale naprawde to dla twojego dobra.
pzdr.
p.>

8. Data: 2003-10-22 03:36:50

Od: Piekny <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote: ''''''''''''''''od ponad roku biore tabletki antykoncepcyjne

> Pozdrawiam Aga

bezwstydna grzesznico!

9. Data: 2003-10-23 18:35:55

Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2003-10-24 00:26:54

Od: Piekny <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga wrote:

> [...]

Duszko, Ty tez? Mialem o Tobie lepsza opinie.

Czy ktoś wie co to jest pantograf dziecięcy ??
Biała sobota w szpitalu [!?] .....
Łojotokowe zapalenie skóry
candida albicans
Pomoc.....