Potrzebna krew

1. Data: 2008-02-02 11:55:44

Temat: Potrzebna krew
Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z uwagi na fakt, ze prosbe ta otrzymalam od mojego lekarza a sama takowej
krwi nie mam wiec nie moge pomoc pozwolilam sobie skierowac ta prosbe tutaj.
Moze ktos bedzie mogl pomoc badz zna kogos kto moze pomoc .....

Prosba o pomoc!
Poszukiwana jest krew grupy "A Rh-" dla umierajacego dziecka.
Nr telefonu: 604947367

dziekuje,

--
do usłyszenia
Sylwi@

2. Data: 2008-02-02 12:20:23

Temat: Re: Potrzebna krew
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

No jak by sie ktos pytal to ten lancuszek krazy po necie od dobrych
kilku lat :/
Choc widze ze jest pewne nowum. Teraz osoba przeylajace go dostala od
lekarza... czytalem juz ze od kolegi, od przyjaciolki matki. przyjaciela
ktory to na 100% potwierdzil...
Ludzie za takie cos powinni nogi z dupy wywrac!
Jak kiedys ktos bedzie potrzebowal faktycznie pomocy to zotanie olany
i nikt nie pomoze.
Miejscie obrobinie wyobrazni i przemyslcie wyslanie takiego typu
bzdur dalej.
Az takim probleme jest wykrecenie tego numeru i sprawdzenie inforamcji
(sory ale nie dodzwonicie sie nigdze to numer z palca wyssany), a nie
bezmyslne skopiowanie go i przelanie dalej?

Pozniej dziwic sie jakim cudem droga mailowa rozprzesztrzeniaja sie
wyrusy...
... teraz juz wiem. BEZMYSLNOSC! Dla mnie to nie do pomyslenia

Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

3. Data: 2008-02-02 12:37:25

Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marciu11 - Viper" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
> Witam serdeczne

[....]
Dla mnie to nie do pomyslenia
[....]

patrz wyzej,
przeprosilam, zrobilam cos zupelnie nieswiadomie.
A z lekarzem porozmaiwam przy okazji wizyty ale to juz _moja_ sprawa.
Mozesz byc pewny, ze powiem co o tym mysle. nastepnym razem nim cos powiem
sprawdze,
Mea culpa,

--
do uslyszenia
Sylwi@

4. Data: 2008-02-02 13:07:08

Od: Adam <N...@s...w.google> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-02-2008 o 13:20:23 Marciu11 - Viper <m...@o...pl> napisał(a):

> Witam serdeczne
>
> No jak by sie ktos pytal to ten lancuszek krazy po necie od dobrych
> kilku lat :/

Ciekawe, że to od czasu do czasu wraca. No i ja ostatnio dostałem go
SMSem...

Adam Pietrasiewicz
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jeśli myjąc naczynia rozmawiasz ze swoim płynem do zmywania to jest on z
pewnością mniej skoncentrowany.

5. Data: 2008-02-02 13:44:28

Temat: Re[2]: Potrzebna krew
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

Sylwio nie pisalem tego z przytyczki do Ciebie. Tylko tak ogólnie.
Jezeli odebralas to osbiscie to bardzo Cie przepraszam. Nie to bylo
moim zamairem.
Chodzilo mi tak o ogolna wypowiedz na temat takich lanczuszkow i
bezmyslnego rozylania glupich lancuszkow i wirusow rowniez.
A ja gdym to uslyszal od lekarza na wizycie to tez podszedl by do
tego z duza doza wiarygodnosci.
Nie mniej sam lekarzowi ktory rozsyla takie bzdury zasluguje na
dostanie po lapach i jak sam jest na tyle bezmyslny zeby to szezyc to
ja bym zrobil mu szlaban na komuter, jak 10 latkowi za niemanie
rozsadku (pisaownie nie przypadkowa).

Sylwio jeszcze raz sory sak poczylas sie nakrzyczana i na przyszlosc
radze sprawdzac takie sprawy przez puszczaniem tego dalej.

Nawiasem mowaic o tej akcji "zbierania krwi" juz kiedys bylo w TV.
Wypowiadal sie dyrektor Stacji Krwiodastwa.
Nigdy takie akcje nie odbywaja sie w ten sposob. Sa to za malo
wiarygodne kanaly iz nikt nie pomysli nawet o takich zbiorkach.
Od tego sa telefony do innych stacji krwiodast i szpitali.
Znam to rowniez z autopsji, za mlodu nie raz i nie dwa wspnaiale
panie z krwidastwa (niech ich zycie obsypane bedzie kwiatami po wsze
czasy) obdzwanialy pol Polski, aby na szybko smiglowcami scigac dla
mnie leki do szpitala aby ratowac mi zycie.

Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

6. Data: 2008-02-02 14:34:15

Od: Kasi i Przemek <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Wrzuć info na www.krewniacy.pl napewno kilka osob sie zglosi, ale beda
potrzebne imie i nazwisko dziecka, z tego co pamietam nie trzba oddawac tej
konkretnej grupy krwii, wystarczy oddac krew dla kogos ze wskazaniem tej
osoby.

Pozdrawiam

PrzemekK

7. Data: 2008-02-02 15:37:39

Temat: Re: Re[2]: Potrzebna krew
Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2008-02-02 15:43:42

Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Sylwio nie pisalem tego z przytyczki do Ciebie. Tylko tak ogólnie.
> Jezeli odebralas to osbiscie to bardzo Cie przepraszam. Nie to bylo

Alez ja sie nie gniewam,
przeprosilam bo zadzialalam instyktownie zamiast rozmyslnie.

> [...]
> tego z duza doza wiarygodnosci.
> Nie mniej sam lekarzowi ktory rozsyla takie bzdury zasluguje na
[....]

ja nie dostalam smsa tylko rozmowe, pomyslalam, ze naprawde komus jest
potrzebna, sama takiej nie mam gdybym miala ....
hmmm,.... ktos by sobie moim kosztem niezla zabawe urzadzil,
Nastepnym razem nim cos powiem to sprawdze a lekarzowi przy okazji wizyty
powiem zeby sie rowniez zastanowil nim zacznie szukac dawcow ..... szkoda,
bo lekarz naprawde dobry i wiele pacjentow zawdziecza mu pomoc w wyleczeniu
jesli to tak mozna nazwac.

> Sylwio jeszcze raz sory sak poczylas sie nakrzyczana i na przyszlosc
> radze sprawdzac takie sprawy przez puszczaniem tego dalej.

Nic sie nie stalo, nie masz za co przepraszac, miales racje piszac to co
napisales,

Zycze milego i pogodnego sobotniego popoludnia,

--
do uslyszenia
Sylwi@

9. Data: 2008-02-02 22:03:11

Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdeczne

Przemku jak juz za pewnie zuwazyles wywiazla sie z tego tematu rozmowa.
Nie szez takich niesprawdzonych informacji dalej...
Jest to taki sam lancuszek szczscia, jak wyslane te pod tytulem "wyslij
do 3 innych osob to bedziesz mial szczescie".

Jezeli nie wiezysz, to wykrec ten numer telefonu w przeciagu 3 sek
przekonasz sie iz takiego numeru nie ma.

Jeszcze raz prosze sprawdzajmy takie inforamacje a dopiero pozniej
rozsylajmy je dalej.
W ten sposob, iz bez spradzenia przekazujemy takie bzdury dalej, naprawde
nikomu nie pomagamy. A wrecz przeciwnie, gdyz jak kiedys taka pomoc bedze
relanie potrzeba to juz nikt na to niezareaguje a widomosc odrazu
wyladuje w koszu.
Moze byc z tego tragedia i to my jako spolecznosc bedziemy po czesci tego
przyczyna...
Jeden telefon, nawet na komorke to jakies 70gr. a upewni nas ze to
prawdziwe wolanie o pomoc.

Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

Off topic Zrobmy kawal Wlochom ....
SPAM- Sprzedam
Projekt rozporządzenia dotyczący zaopatrzenia w środki ortpoedyczne i pomocnicze
Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup
[DOL] Firma wykonująca protezy