audiobook

1. Data: 2004-11-10 14:04:57

Temat: audiobook
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla zainteresowanych: na alt.binaries.pl.ebooks widzę właśnie
audiobook Dana Browna, bodajże "Digital Fortress" - do
ściągnięcia. Należy się jednak śpieszyć, jutro już tego tam nie
będzie, binaria na tej grupie zmieniają się błyskawicznie.

A do ściągania polecam PowerGrabbera. Chyba, że potraficie swoje
mailery zmusić do ściągania i scalania tych plików.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

2. Data: 2004-11-10 18:41:26

Temat: Re: audiobook
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

S> A do ściągania polecam PowerGrabbera. Chyba, że potraficie swoje
S> mailery zmusić do ściągania i scalania tych plików.

Wartalo by nadmienic iz jest to Angielski AudioBook i tym ktozy nie
znaja jezyka radze oszczedzic transfer. Jakosc tez srednio srednia.
Pozdrawiam Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

3. Data: 2004-11-10 22:13:41

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marciu11 - Viper" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wartalo by nadmienic iz jest to Angielski AudioBook i tym ktozy nie
> znaja jezyka radze oszczedzic transfer. Jakosc tez srednio srednia.
-------------------------
Tak czy siak Dadze należą się słowa podziękowania za info, zarówno o
audiobooku, jak i grupie binariów której nie "wywęszyłem" dotąd.
Ściągnąłem sporo kawałków i dowiedziałem się, że można to pozszywać
programikiem yenc32.exe napisanym specjalnie do dzielenia i łączenia plików
binarnych publikowanych w Usenecie, co też ma jakąś wartość, bo zawsze
dobrze jest poszerzyć swoją wiedzę.
Jednakowoż po przeczytaniu recenzji książki [a powinienem to zrobić zanim
zacząłem ściągać] odechciało mi się i poczekam na coś bardziej
interesującego.
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

4. Data: 2004-11-13 09:08:41

Od: "Henryk Gruszka" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.prawo.waw.pl/internet.php?go=i11
programik yenc32 - prawy rząd, chaba jedynasta linijka. Pozdrówko Trybun_hg

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości news:cmu3rs$bf0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
plików
> binarnych publikowanych w Usenecie, co też ma jakąś wartość, bo zawsze
podeślij wskazówki skąd pociągnąłeś - chętnie skorzystam!

5. Data: 2004-11-13 09:17:33

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Henryk Gruszka" <h...@a...pl> napisał w
wiadomości news:cn4iv2$riu$1@news.onet.pl...
------------------
Proszę uprzejmie: http://www.yenc32.com/ - strona domowa programiku.
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

6. Data: 2004-11-13 10:42:43

Temat: Re[2]: audiobook - offtopic
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Henryk,

To ja tak troszeczke offtopic Ale tez moze si eprzydac w zakresie
usnetu. Do sciagania plikow bunarnych od ponad 4 lat uzywam pogramu
NewsBinPro - bardzo latwo mozna znalzesc choc by na google. Pogram
jest wspanialy do wsztkich binarnych plikow. Nie ma zmartwienia o
laczenie zkawalkowanych plikow, gdzyz program sa sie martwi o to zeby
byly cale po sciagneciu. Program jest tez wysmienity do sciagania
obrakzow - automatycznie mamay podglad miniatirek obrzkow podacz
sciagania. Pogram moze sciagac do 8 plikow na raz z grupy. I ma
oblsuge wielu serwerow na raz. To jest tak durza zaleta iz o ile plik
moze byc nie kapletny na jednym serwerze, automatyczne brakujacy
kawales szuka na innych serwerach i z tamtad go sciaga - oczywiscie
wsztko automatycznie.
Polecam ten program iz jest najleszy do tego jaki testowalem w mojej
ponad 5 letniej internetowej karierze. A z usnetu korzsytam duuuuzo :)

Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

Jakie koszty zwiazane z uzywaniem samochodu mozna odliczyc od podatku
Sprzedam samochod dla osoby niepelnosprawnej (Lodz)
Marzenie o studiach na UW
IDEA - koniec znizek dla inwalidow!!!!!!!!
co mowi prawo?