defloracja błony dziewiczej-PILNE!!!!

51. Data: 2003-10-23 15:46:13

Temat: Re: defloracja błony dziewiczej-PILNE!!!!
Od: "Mubuza" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
news:Pine.GSO.4.50.0310181534510.448-100000@dorota.a
m.torun.pl...

> forumulowanie tego problemu tak jak to robi osoba pytajaca
> zakrawa mi na kolejna prowokacje wobec srodowiska medycznego.
Czy chodzi o moja osobe?? Jezeli tak to mozes mi podac w ktorym miejscu
znajduje sie owa prowokacja??

> Z tego co wiem, to oczywiscie, ze w uzasadnionych przypadkach
> ginekolog moze naciac blone dziewicza - jesli jest pogrubiala,
> jesli z jakis przyczyn sa zaburzenia krzepniecia i jest obawa,
> ze krwawienie mogloby byc obfite. Ale wowczas traktuje
> sie to jako zabieg, wpisuje w ksiazke operacyjna itp.
Ja inaczej tego nie traktuje.

> Nikt natomiast z odpowiedzialnych lekarzy nie bedzie
> radzil jak to robic "domowymi metodami"
Czy ja o cos takiego prosilam? Wlasciwie to dlaczego piszesz o tym pod moim
postem??

> Innymi slowy jesli to dla ww. jest faktyczny problem
> niech sie zglosi do ginekologa i uzyska fachowa porade,
Nic innego ponadto nie zasugerowalam.

Mubuzia

52. Data: 2003-10-23 18:40:32

Temat: Re[2]: defloracja błony dziewiczej-PILNE!!!!
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj p.m.,

W Twoim liście datowanym 23 października 2003 (15:32:55) można przeczytać:

> a ja z ciekawosci: zawsze przy defloracji jest krew czy moze sie to odbyc
> bez? u nas to bylo troche jak u rzeznika i sie tak zastanawiam czy niektore
> kobiety pozbywaja sie dziewictwa w ogole nie krwawiac?;-)

> p.

Wszystko zalezy od rodzaju blony dziewiczej. Nie zawsze.

--
Pozdrowienia,
Anka

<Dobry GASTROENTEROLOG(Gastrolo g) we Wrocławiu>
Obnizenie poziomu testosteronu...
neurolog we Wrclawiu
Bóle łydek u 8 latka
Poradzcie - paraliz dloni, wysokie cisnienie a wczesniejszy upadek i uderzenie w glowe.