2 latek tłucze matkę

41. Data: 2005-09-12 10:32:45

Temat: Re: 2 latek tłucze matk
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dg3cuf$pbc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> xhy:
>
> Ale z was obu gownojady z dysfunkcja mozgu. :)
>
> Mam nadzieje ze wasze dzieci (obecne czy przyszle)
> sa (i beda) was warte.
>
> Jak mozna wymyslac tak chore debilizmy na tak prosta,
> zalecana przez czesc psychologow metode postepowania
> z dzieckiem w sytuacji zastosowania kary cielesnej?
>
> Do lasu z dzikimi zwierzetami sie ganiac, a nie dzieci
> - qrwa - wychowywac! Hiper-buraki emocjonalne. :)
>
> Albo przynajmniej poczytac na ten temat, a nie pierdolic
> farmazony. Gnojki pogiete. ;D

... i nagle w pół zdania żyłka cibiemu pękła ...
A jak go kładli do grobu, to zachodzili w głowę,
cóż to się stało, że na jego pośmiertnym obliczu
zastygł tak wielki, szeroki uśmiech ... ;D

BTW. Mógłbys podać jakieś źródła, nazwiska ?
Interesuje mnie to, co mówisz. Ale chciałbym
z pierwszej ręki.

42. Data: 2005-09-12 11:41:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

R:
>BTW. Mógłbys podać jakieś źródła, nazwiska ?

Dla ciebie?
Nie moglbym. :)

>Interesuje mnie to, co mówisz. Ale chciałbym
>z pierwszej ręki.

Wal sie buraku. ;D

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

43. Data: 2005-09-12 19:31:02

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiadają, że nawet papier toaletowy, żeby żyć - musi się rozwijać ...
Powiadają też, że wyjątki potwierdzają regułę.

I takim to właśnie sposobem nasz wyjątkowy cibi sobie żyje
i potwierdza regułę ...

:D

44. Data: 2005-09-13 07:34:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> ... i nagle w pół zdania żyłka cibiemu pękła ...
> A jak go kładli do grobu, to zachodzili w głowę,
> cóż to się stało, że na jego pośmiertnym obliczu
> zastygł tak wielki, szeroki uśmiech ... ;D

:)
Duch

45. Data: 2005-09-13 09:27:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

R:
>[...]
>:D

Zalosny palant. :)

46. Data: 2005-09-16 00:49:44

Temat: Re: 2 latek tłucze matkę
Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

asa <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Powód jest wyraźny: bezmózgie wychowanie przez matkę. Wraz z rozwojem
dzidzia
> będzie wzbogacać repertuar występów.
> Zakładam, że pediarta i psycholog wykluczyli zaburzenia psychofizyczne.
> asa

Do asa;

Glupia , zlosliwa zdziro. Takie zachowania u dwulatka sa normalne i czesto
wystepuja. Z czasem ustepuja bez sladu.

47. Data: 2005-09-16 01:00:54

Temat: do asa
Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

asa <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Jasne! I będzie to satysfakcja dla tych uczestników wychowania mordownika,
> którzy usiłowali go poskromić, gdy był czas po temu.
> asa

Jedno jest pewne, ze ty to bezmozga, zlosliwa kurwa pragnaca dokopac innym i
nienawidzaca dzieci. Mam nadzieje, ze ciebie bedzie mial kto walic rowno po
pysku tak jak na to zaslugujesz.

48. Data: 2005-09-16 01:18:07

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xhy <x...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Ewa" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> konsekwentne
>
> To nie działa z jednego powodu. Atak jest niespodziewany i tylko jeden cios.
> Ręka, nogą , głową. Oczywiście "nie wolno" i odsuwanie, i zdecydowany głos,
> i ... nic. Czasem to wyglada jak robienie doświadczenia a czasem jak
> bezmyslny odruch. Widać to po minie.xc

Mam w rodzinie podobny przypadek. Dziecko zaraz po tym jak uderzylo czy
kopnelo czy z nienacka przywalilo z glowki na zdecydowane slowa czy nawet
klaps w tym samym momencie zalewa sie lzami i krzyczy przeplasam, przeplasam,
juz nie bede! Co wtedy robic. Tlumaczy sie, oczywiscie ale wkrotce
nastepuja nastepne ataki. Teraz juz nie bije po twarzy za to roznymi
przedmiotami poduszkami itd.

49. Data: 2005-09-18 15:10:16

Od: Widok z okna <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Sep 2005 13:34:46 +0200, xhy napisał(a):

> witam
> może ktos polecić literaturę dotyczącą tematu?
> problem dotyczy częstych objawów przemocy 2 latka wobec matki. Gryzienie,
> bicie po twarzy, kopanie. Bez wyraźnego powodu.

moze oddajcie go do schroniska. posiedzi sobie pare dni w klatce to mu
przejdzie

Ceeeebuuuuuś
Dwa cytaty z "Valis" P.K.Dick'a
Nie moge sobie z tym dac rady...