lista obecnosci - v. 1.0

1. Data: 2003-09-19 21:10:22

Temat: lista obecnosci - v. 1.0
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Chyba czas nawyzszy opublikowac liste obecnosci, ktora zgodnie z
ustaleniami tworzylam w zaciszu mojego komputerka. Pogrupowalam nas
wg charakterystycznych miast.

Jesli ktos jeszcze jest chetny na liste - prosze pisac do mnie na
priva: k...@w...pl

Pozdrowionka :)
Magda (Katowice)

********************************

Białystok i okolice:
---------------------
Balbina - Białystok (podlaskie)
Dorota T - Augustów (Podlasie)
Karina - Białystok (Podlaskie)
Magda (madziula) - Białystok (podlaskie)

Kraków i okolice:
--------------------
Arleta - Kraków (malopolskie)
Asia -Olkusz/Kraków (małopolskie)
asik(A.Sikora) - Anka, Tarnow, (malopolskie)
Agnieszka (Kaila) - Kraków

Kujawsko-pomorskie:
--------------------
Asia (JotHa) - Grudziadz (kujawsko-pomorskie)
Kasia (LaKasia)- Torun (Kujawsko-Pomorskie)

Poznań i okolice:
--------------------
Annaweronika - Poznań
Dorota (Valentine) - Poznań
Miruśka - Poznań
Mirella - Poznań
Zosia (mojetygrysy) - Konin,Poznań

Rzeszów i okolice:
--------------------
Hania (HANIA) - Rzeszów (Podkapacie)
Izabella (belunia) - Rzeszow (Podkarpacie)

Śląsk:
--------------------
Agatek-Bytom (Sląskie)
Anna(AnnaSZ)-Chorzów(Slask)
Basia - Chorzów ( Śląsk)
Basia (Bebe) - Tychy (Śląsk)
Magda (Kuleczka) - Katowice (Slask)
Mycha - Mysłowice(Śląsk)

Warszawa i okolice:
-------------------
Ania (Freyja) - Warszawa (mazowieckie)
Aleksandra Danowska - Pruszków k/W-wy (mazowieckie)
Baska (Connie) - Warszawa (mazowieckie)
Edyta (edyta_lw lub thereisnoif) - Warszawa (Mazowieckie)
Kasia (Klara) - obecnie Warszawa
Magda (gdaMa) - Piaseczno k/W-wy (Mazowieckie)

Inne:
------------------
Gosia Jankowska-Grauzlis - Elk (Warminsko-Mazurskie)
Izabela (SaNi) - Śrem ( Wielkopolska)
Kaja - Bydgoszcz
Monika ze Świdnika - Świdnik (lubelskie)
Nata - Limanowa
Wiola- Sieradz (łódzkie)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-09-19 22:00:57

Temat: Re: lista obecnosci - v. 1.0
Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś krótka ta Twoja lista .........

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)

"Chleb, którym się dzielisz, lepiej smakuje"F.Bosmans
http://www.maitri.gdansk.opoka.org.pl/

1. Data: 2003-09-19 23:09:33

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj,oj tu nawet nie ma 20 procent grupowiczek :(((

Pusia (z zielonego jak.....coś tam..Białegostoku)

1. Data: 2003-09-20 10:43:55

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

dopisac mnie
Marzena Police

1. Data: 2003-09-20 11:57:26

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczko !
nie wiem, na jakiej podstawie robilas ta liste, ale jest ona tragicznie
niekompletna !!!! brak np. Esterki, ktroa co chwila pojawia sie na grupie,
brak Kasi , no i oczywiscie mnie - wszystkie jestesmy z Rzeszowa......

maja (zasmucona, ze ja pominieto.... a jest grupowiczka ponad rok....)
Rzeszów

1. Data: 2003-09-20 12:56:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Sep 2003 13:57:26 +0200, "maja"
<m...@c...pl> wrote:

> [...]
>brak Kasi , no i oczywiscie mnie - wszystkie jestesmy z Rzeszowa......
>
>maja (zasmucona, ze ja pominieto.... a jest grupowiczka ponad rok....)

odsmucaj sie tu juz! ta lista to taki poczatek
przecie...przynajmniej ja to tak zrozumialam i dopisalam sie na
priva ;), nastepna - v.1.1? bedzie na pewno o wiele wieksza ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-20 18:53:45

Od: " kotka" <1...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja?
Kotka Gocha - Warszawa (od jutra Suklejówek).

1. Data: 2003-09-20 20:22:45

Temat: Re[2]: lista obecnosci - v. 1.0
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem, na jakiej podstawie robilas ta liste, ale jest ona tragicznie
[...]

Listę tworzyłam jedynie na podstawie maili, które dostałam na priva.
Zeby potem nikt nie mial do mnie pretensji, ze dopisalam ją/go wbrew
woli.

Ponizej uaktualniona lista. Pozostale osoby chetne prosze o
zgloszenia na PRIVA: k...@w...pl

Pozdrowionka :)
Magda

*************************
Białystok i okolice:
---------------------
Balbina - Białystok (podlaskie)
Dorota T - Augustów (Podlasie)
Karina - Białystok (Podlaskie)
Magda (madziula) - Białystok (podlaskie)
Pusia (z zielonego jak.....coś tam..Białegostoku) (podlaskie)

Kraków i okolice:
--------------------
[...]

Ewa (Ewczuk) - Poznań

Rzeszów i okolice:
--------------------
Hania (HANIA) - Rzeszów (Podkapacie)
Izabella (belunia) - Rzeszów (Podkarpacie)
Estera (esterka) - Rzeszów (podkarpacie)
Agnieszka (mrouh) - Tarnobrzeg (podkarpacie)
Maja - Rzeszów (podkarpacie)

Śląsk:
--------------------
Agatek-Bytom (Sląskie)
Anna(AnnaSZ)-Chorzów(Slask)
Basia - Chorzów ( Śląsk)
Basia (Bebe) - Tychy (Śląsk)
Magda (Kuleczka) - Katowice (Slask)
Mycha - Mysłowice(Śląsk)
Monika - Rybnik (śląskie)

Warszawa i okolice:
-------------------
[...]
Mirka - Teresin k/W-wy (mazowieckie)
Kotka Gocha - Warszawa (lub Suklejówek)
Ela0626 - Warszawa
Julka (Julita) - Warszawa
Zosia (Alieonora) - Warszawa
Stynka (czasami) - Warszawa
Honorata (Honkul) - Warszawa
Anula - Warszawa
Lakszmi - Warszawa
sekutnica (snbid) - Warszawa

Ziemia Lubuska:
------------------
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
BlueAga - Zielona Góra

Pozostałe:
------------------
Gosia Jankowska-Grauzlis - Ełk (Warminsko-Mazurskie)
Ula - Szczecin
Tomek (alTomek) - Gdynia
Alina S - Nowy Sącz
Marzena - Police

Poza Polską:
------------------
Krysia - Washington, UK
Maria Stewart Mareeba Qld Australia

--
Pozdrowienia,
Magda mailto:k...@g...pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-09-20 21:29:47

Temat: Re: Re[2]: lista obecnosci - v. 1.0
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sep 2003 22:22:45 +0200, k...@g...pl (Kuleczka) wrote:

> [...]
>woli.
>
>Ponizej uaktualniona lista. Pozostale osoby chetne prosze o

no wlasnie to o to chodzi - z punktu widzenia prawnego etc to
zeby byc na takiej liscie trzeba zglosic chec na pismie...bez
pzowolenia to lepiej nie.....

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-22 15:41:01

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brak Kasi , no i oczywiscie mnie - wszystkie jestesmy z Rzeszowa......
>
> maja (zasmucona, ze ja pominieto.... a jest grupowiczka ponad rok....)

no i całe Trójmiasto gdzieś wcięło, ooooooooo

wkn zreanimowana :) i dziubiąca podusię gobelinową

"Polski haft ludowy"- gdzie?
Jeszcze raz a propos wirusa
[OT]
Tabela kolorów - African woman
OT: mozliwosc wystawienia (moze sprzedazy) swoich prac