Re: 2 matki

41. Data: 2009-12-09 21:15:50

Temat: Re: 2 matki
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:
> [...]
> portwela.
> Tylko teroretycznie umieśniony "samiec" przedstawia "samicy|" dobre
> geny(zdrowe,s ilne) tylko teoretycznie.
> Czemu?
> Bo kobieta to suka, która myśli zupełnie instynktownie - idioto.
> Co mi po debilu z którym nie moge porozmawiać, bo jego egzystencja
> ogranicza się do mikro życiowego.

> Tak...znam oczy niespokoje i zimne które ...... Niestety gatunek
> cierpiący na debiloze w sopjrzeniqach kobiety na mężczyzne/i
> odwrotnie, widzi jedynie skaner przeswietlający potencjalnego samca

Przecież twoja poezja jest typu= jestem jednym wielkim rozpłodem,
przecież do rozpładzania intelekt jest nie potrzebny, kobieta szuka
faceta na takim miejscu aby zapewnił opiekę jej dziecku, czy to będzie
sterydelnik swoją siłą mogący to zapewnić to nic nie szkodzi, czy to
będzie tłustawy adwokat, który jest też przetrwalnikiem jej dziecka,
też nic nie szkodzi. Nawet jak ktoś jest inteligentny to kobieta nie
ceni go za inteligencję, = bo co ją obchodzi co on tam bredzi, ważne
jest aby w danej epoce te bredzenia były przetrwalnikiem potomstwa.
Czyli jest to znowu odwoływanie się do gatunku, a nie do osobistych
cech człowieka.

42. Data: 2009-12-09 21:40:36

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Gru, 22:15, de Renal <f...@g...com> wrote:

> Nawet jak ktoś jest inteligentny to kobieta nie
> ceni go za inteligencję, = bo co ją obchodzi co on tam bredzi, ważne
> jest aby w danej epoce te bredzenia były przetrwalnikiem potomstwa.

Czemu bredzisz taki pierdoły?
Pomyśl... wczuj się ....na moment... o nic więcej nie prosze
Czym byś się kierował ty przy wyborze partnerki życiowego będąc nie
przymuszony np. wpadką, okolicznościami życiowymi, zmuszeniem bądź
innymi czynnikami komplikującymi/utrudniającymi dobrowolny wybór?
Czy patrzał byś by była:
-rumiana= ma dobre zdrowe geny
- biuściasta = wykarmi mi 8miro dzieci
- biodrzasta= płodna
- ręce jak łopata 20tka= będzie dobrze obornik wyrzucać
Czy w ten sposób patrzałbyś na przyszło żonę?
A może raczej musiała by być inteligentna, zabawna, lojalna a przy
okazji w jakimś twoim guście itede? Co?
Jeśli nie, to nie sugeruj takich zwierzęcych instynktów wszystkim
kobietom,
bo generalizowanie sie nie sprawdza.

> Czyli jest to znowu odwoływanie się do gatunku, a nie do osobistych
> cech człowieka.

Wybór partnera to bardzo indywidualna sprawa i nie kierują tym jakieś
prawa natury zapożyczone od małp,które imputujesz.
___
Iza

43. Data: 2009-12-09 21:44:23

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Wybór partnera to bardzo indywidualna sprawa i nie kierują tym jakieś
> prawa natury zapożyczone od małp,które imputujesz.

Ależ kierują prawa. Nawet wzór na to jest :-)

Stalker

44. Data: 2009-12-09 21:46:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" napisał:

> Czy patrzał byś by była:
> -rumiana= ma dobre zdrowe geny

Nie rumiana. Zdrowa cera i błyszczące oczy.

> - biuściasta = wykarmi mi 8miro dzieci

Nie. Biuściasta dobra dla samca alfa.

> - biodrzasta= płodna

Nie rokująca komplikacji przy porodzie.

> - ręce jak łopata 20tka= będzie dobrze obornik wyrzucać

Ogólna symetria i proporcjonalność budowy.

> nie sugeruj takich zwierzęcych instynktów wszystkim kobietom,
> bo generalizowanie sie nie sprawdza.

Ciekawe, na jakich facetów zwracasz uwagę w czasie owulacji, nadmałpko :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

45. Data: 2009-12-09 21:46:59

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Gru, 22:44, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Ależ kierują prawa. Nawet wzór na to jest :-)
>
> Stalker

Podaj mi ten wzór, zrób wyliczenie, a się zaszczele jeszcze dziś ;)
___
Iza

46. Data: 2009-12-09 21:51:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Podaj mi ten wzór, zrób wyliczenie, a się zaszczele jeszcze dziś ;)
> ___
> Iza

Proszzzz bardzo:

http://tinyurl.com/yfcexrt

Zaszczelac sie nie musisz :-)

Stalker

47. Data: 2009-12-09 22:05:07

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Gru, 22:46, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
>
> Ogólna symetria i proporcjonalność budowy.

> Ciekawe, na jakich facetów zwracasz uwagę w czasie owulacji, nadmałpko :)

Już Ci pisze jekie cechy zawsze sobie cenię odkąd dorosłam:
intelekt - inteligencja
altruizm i empatia
takt i obycie
prawdomówność
stanowczość(silny charakter)ale i rozsądek
zaradność życiowa(nie obibok)
szacunek dla ludzi
poczucie humoru
pasje i hobby
duże i miękkie dłonie, miękkie i duże usta ;)
175-190 wzrostu
oczy mądre i szczere
jeśli czegoś zapomniałam a mi sie przypomni to dam znać jutro, dziś
juz spadam spać :)
Aiszo pci niewiadomej ;)
___
Iza
ps. btw Twój to pewnie musi mieknąc na treść Twojego hardkoru..nie? ;P

48. Data: 2009-12-09 22:11:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 14:05:07 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
> poczucie humoru
> pasje i hobby
> duże i miękkie dłonie, miękkie i duże usta ;)

Z wyjatkiem "dużych dłoni" - bingo :-)
Ale średnie i owszem, takie własnie "trafiłam", jak i kompletny pozostały
zestaw :-)

--

Ikselka.

49. Data: 2009-12-09 22:12:16

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> [...]
>
> Wybór partnera to bardzo indywidualna sprawa i nie kierują tym jakieś
> prawa natury zapożyczone od małp,które imputujesz.

Polska jest narodem stadnym i przez to bezmyślnym, sama wrzuciłaś
temat, = dlaczego kobiety wybierają drani= widzisz zgodne jest to
teorią, nie dbacie o osobiste szczęście, nie ważne że będzie tukł,
więc na osobiste zalety też nie zwracacie uwagii, tylko na to co stado
uznało za siłę, a intelekt jest zbyt bezineresowny by wywołać
przyciąganie. Ja teraz właściewie nie zauważam kobiet, jak widzę coś
takiego to mówię człowiek.
Zresztą spotykałem kobiety, gdzie za cholerę nie rozumiała co ja
mówię, tylko to żebym był mniej więcej tacy jak inni i miał z nią
rodzinę, czyli przynosił pieniądze, a na piękno zupełnie nie zwracały
uwagi,= tylko młody jest, to się wygłupia.

50. Data: 2009-12-09 22:16:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" napisał:

> Już Ci pisze jekie cechy zawsze sobie cenię odkąd dorosłam:

Czytanie ze zrozumieniem się kłania ;)

> ps. btw Twój to pewnie musi mieknąc na treść Twojego
> hardkoru..nie? ;P

Wręcz przeciwnie ;) A czasem sam podsuwa pomysły albo inspiracje.

--
Pozdrawiam - Aicha (ze stertą fajnych niewykorzystanych obrazków:))

Tłumy ślepców stale prześladują najlepszych spośród nas, tych którzy mieli lepszy wgląd w wartości.
DO...
Tak se czytam archiwa grup..
Kolejny skandal
TVP1 - POETA !!!