Re[2]: psp w liczbach

From: b...@p...onet.pl (boreckixxx)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re[2]: psp w liczbach
Date: 28 Nov 2000 19:35:08 +0100

Cześć Gormenghast, 2000-11-28, 01:02, piszesz:

> Hej...
> boreckixxx zaprezentował kawał porządnej roboty
> w news:13533857366.20001126223822@poczta.onet.pl...

> /.../
> /.../

> Gratulując determinacji autora, trzeba przyznać, że praca ta jest imponująca, choć
rzeczywiście
> bez zbędnych "wodotrysków". Czemukolwiek miałoby to służyć - moim zdaniem

Wielkie dzięki za uznanie Tobie i innym grupowiczom, którym się
podobało.

> autorowi należy się MEDAL

To już chyba przesada.
Ja tylko napisałem odpowiednią procedurę a później przez
parę nocy pracował mój komputer.

> - który zaproponował juz Jakub.
> Sądzę, że takie raporty dobrze mogłyby służyć grupie i apeluję o dalsze ich
przeprowadzanie.

Zobaczymy co na to reszta grupy. Szczerze mówiąc obawiałem się mając w
pamięci niedawną dyskusję, że potraktują mnie słowami, niczym
Olbrychski potraktował szabelką swoje fotosy.

> Co więcej - proponuję aby boreckixxx'ego uczynić centralną "wywiadownią";) i
podsyłać
> Mu jakieś materiały cząstkowe, ulepszające jego analizy.
> Sądzę, że autor nie pogniewa sie również na sugestie dotyczące ulepszania całości
raportu.

Czekam na wszelkie materiały i propozycje. Muszę przyznać, że ów
raport nie jest dopracowany tak jak to być powinno.

> Czy można zatem zadać pytanie - uwagę?
> Czas pisania wyrażony w minutach jest liczony jako ilość wyrazów w poście
podzielona
> przez 30. Oznacza to, że wszyscy traktowani są jednakowo jako piszący mniej więcej
> z prędkoscią 200 znaków na minutę. Myślę, że to zbyt optymistyczne założenie, tym
> bardziej, że nad każdym zdaniem trzeba się jednak zastanowić. Efekt jest mylący
> i chyba niemiarodajny. Ale to w końcu margines sprawy.=

Trudno się nie zgodzić z Twoją uwagą. Sam piszę dużo wolniej niż 30
słów/min. ale moja niska samoocena sprawia, że tym wyżej oceniam
możliwości innych. Tę kolumnę w tabeli utworzyłem bo wydawało mi się,
że czas spędzony przy pisaniu lepiej odda aktywność użytkowników niż
liczba wyrazów czy znaków, ciekawiło mnie też ile godzin spędza sos3n
na pisaniu na grupę. Myślałem, że wyjdzie dziennie parę godzin a ku
mojemu zaskoczeniu wyszło kilkanaście minut. To mnie przekonało aby
nie umieszczać tego na stronie, ale w pliku zostało.

--
Pozdrawiam!
boreckixxx

ps. dodałem kilka "wodotrysków".

Szybkość - Bezpieczeństwo - FTP - SQL - ASP - 100 MB
dla Twojego serwisu WWW [ http://www.op.pl/hosting/ ]

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia